AD

بازیکنان رزیدنت اویل 4 از نردبان‌های زرد بازی متنفرند

بازیکنان رزیدنت اویل 4 از نردبان‌های زرد بازی متنفرند
0 258

بسته الحاقی Separate Ways در بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک مورد استقبال طرفداران قرار گرفت با این حال بحثی بین طرفداران در جریان است که مربوط به نردبان‌های زرد است.

این احساس بسیاری از بازیکنان است که نردبان‌های زرد روشن (رنگ آمیزی شده تا بازیکن بداند که می‌تواند از آنها بالا برود) در بسته الحاقی Separate Ways یک طراحی اشتباه است. توسعه دهندگان بازی توضیح داده‌اند که بدون این نشانه‌ها، بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند در بازی حرکت کنند اما این توضیح همه بازیکنان را قانع نکرده است.

شاید بخوانید:  با بسته الحاقی Separate Ways ریمیک Resident Evil 4 اوت فیت RE2 Leon را باز کنید

این بحث زمانی شروع شد که یک کاربر توییتر با اکانت @feydemon یک اسکرین شات از Separate Ways را به اشتراک گذاشت و از level design در DLC Resident Evil 4 شکایت کرد.

این کاربر گفت: رنگ زرد غیر ضروری است. بدیهی است که یک نردبان قابل بالا رفتن است یا یک جعبه حاوی وسایل شکستنی آسیب پذیر است چرا آنها این کار را انجام داده‌اند.

قبل از اینکه توسعه دهندگان بازی برای توضیح دقیق چرایی این کار تلاش کنند، بازیکنان دیگر برای دفاع از آن وارد عمل شدند. یکی استدلال می‌کند که بسیار کسل کننده خواهد بود که تک تک نردبان‌ها به رنگ نقره‌ای ساده باشند، صرف نظر از اینکه آیا آنها قابل بالا رفتن هستند یا خیر. دیگری می‌گوید که این خوب است و به بازیکن بستگی دارد که تصمیم بگیرد از کدام نردبان استفاده کند. سپس، برخی از بازیکنان می‌گویند که نردبان‌های زرد رنگ نباید باشند و خودشان مسیر را کشف کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد که تمامی توسعه‌دهندگان بازی در توییتر طرفدار این هستند که Resident Evil 4 Remake همه چیز را دقیقاً همانطور که هستند حفظ کند و این نظر را دارند که چرا Capcom مسیر مورد نظر را تا این حد واضح نشان داده است.

AkaBaka، سازنده اصلی سیم Sucker for Love، گفت که: به نظر من بعد از اینکه یک برنامه‌نویس مجبور شد در سکوت تماشا کند که یک آزمایش‌کننده بازی به‌مدت 20 دقیقه به دنبال راهی برای بالارفتن بود، این رنگ زرد اضافه شد.

شاید بخوانید: بازی ریمیک رزیدنت اویل 4 چه تغییراتی داشت؟

در هر صورت، این یک نگاه جالب به طراحی بازی است و اگر این نشانگرها وجود نداشتند، واقعاً به راحتی نمی‌توانستیم در نقشه بازی را دور بزنیم. اما در کل، یک دلیل قانع کننده‌ای وجود دارد که این نردبان‌ها به این شکل واضح ساخته شده‌اند؛ بالاخره این بازی‌ها آزمایش می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.