AD

چگونه کلید قطار در Cluckin’ Bell Farm Raid در GTA Online را دریافت کنیم؟

چگونه کلید قطار در Cluckin' Bell Farm Raid در GTA Online را دریافت کنیم؟
0 412

در راهنمای زیر، می‌توانید ببینید چگونه کلید قطار در Cluckin’ Bell Farm Raid در GTA Online را دریافت کنیم؟ تا در نهایت بتوانید ماموریت Breaking و Entering را درCluckin’ Bell Farm Raid  به پایان برسانید.

در طول ماموریت Breaking و Entering در Cluckin’ Bell Farm Raid در GTA Online، شما وظیفه دارید یک قطار را بدزدید تا بتوانید به کارخانه کارتل (cartel) دسترسی پیدا کنید.این کار، پس از سرقت دستگاه هک از Terrorbyte و لپ تاپ انجام می شود. قبل از اینکه بتوانید قطار را بدزدید، باید کلید قطار (train key) را جمع آوری کنید، زیرا که آنها با رسیدن به محل ماموریت فوراً قابل دسترسی نیست.

 

 

پیدا کردن کلید قطار

پس از سرقت لپ تاپ و دستگاه هک از Terrorbyte، باید به محوطه قطار بروید. در اینجا با چندین عضو کارتل روبرو می شوید که هر یک از قسمت های مختلف این منطقه محافظت می کنند. شما می توانید انتخاب کنید که نگهبانان را بی صدا یا با زور و به صورت تهاجمی بیرون بکشید. در هر صورت، کلید قطار توسط یک نگهبان کارتل پس از کشتن آنها به دست می آید.

پیدا کردن کلید قطار در GTA Online

هر زمان که نگهبان دارای کلید قطار را بکشید، یک آیکون کلید سبز رنگ روی نقشه شما ظاهر می شود که نشان می دهد کلید رها شده است. به مکان این آیکون در روی نقشه بروید و آن را از روی زمین بردارید.

نگهبانان باقیمانده در منطقه را بیرون بکشید و سپس به آیکون آبی رنگ قطار که روی نقشه ظاهر شده است، بروید.

 

فرار کردن با قطار

پس از رسیدن به قطار، به سمت راست آن بروید و از نردبان کوچک نزدیک واگن راننده بالا بروید. ممکن است مجبور شوید برای بالا رفتن از نردبان چند پرش انجام دهید. هنگامی که پرش را انجام دادید، به راست بپیچید و داخل واگن راننده بروید، در آنجا باید دکمه تعامل (interact button) خود را فشار دهید تا شروع به رانندن قطار کنید.

فرار کردن با قطار در GTA Online

در این مرحله، صدای Vincent از طریق رادیو پخش می شود و به شما می گوید که باید قطار را همیشه در حال حرکت نگه دارید. برای انجام این کار، مطمئن شوید که به طور مداوم دکمه حرکت رو به جلو را روی کنترلر/صفحه کلید خود فشار داده و نگه می دارید. همچنین باید از دستگاه هک جدید خود برای هک کردن ریل قطار در نقاط مختلف سفر استفاده کنید.

با حرکت قطار به جلو شروع کنید؛ به زودی با یک منطقه دایره ای قرمز رنگ در مینی نقشه خود مواجه خواهید شد. هنگامی که در این منطقه هستید، پیامی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که می گوید از دستگاه هک استفاده کنید. دکمه نشان داده شده را فشار دهید؛ مسیرها تغییر می کنند تا قطار بتواند به حرکت خود ادامه دهد. قبل از اتمام ماموریت باید این روند را چند بار دیگر تکرار کنید.

نحوه دریافت کلید قطار در Cluckin' Bell Farm Raid

همچنین در طول مسیر دشمنان کارتل در واگن راننده به سمت شما شلیک می کنند و سعی می کنند قطار را متوقف کنند. به عنوان راننده قطار، یا می توانید مورد اصابت گلوله قرار بگیرید و کشته شوید، یا اینکه می توانید از سلاح کمری خود برای شلیک به سمت دشمنان نیز استفاده کنید. به تیراندازی دشمنان ادامه دهید در حالی که چشمان خود را روی نقشه کوچک نگه دارید تا ببینید چه زمانی باید قسمت دیگری از مسیر را هک کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید به راحتی از روی دشمنان و وسایل نقلیه آنها رد شوید.

در نهایت، به تونلی می روید که در آن ماموریت Breaking و Entering به پایان می رسد. وینسنت با شما تماس می گیرد تا موفقیت شما را به شما تبریک بگوید. شما در یک منطقه جدید دوباره ظاهر خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.