AD

بهترین بازیکنان پابجی در سال 2023

بهترین بازیکنان پابجی در سال 2023
0 7,102

ایجاد یک لیست 10 تایی متشکل از بهترین بازیکنان پابجی هرگز کار آسانی نیست، اما یک نفر باید آن را انجام دهد. ما تصمیم گرفته‌ایم فهرستی از بازیکنان برتر در کل صحنه حرفه‌ای PUBG تهیه کنیم که استعداد، رهبری و پتانسیل آینده را نشان می‌دهند. همچنین ما لیستی از بهترین بازیکنان کالاف دیوتی 2023 نیز برای شما آماده کرده ایم که شاید علاقمند به آشنایی با آنها باشید.

لیست بازیکنان برتر پابجی سال 2023

ما لیست بازیکنان برتر پابجی را تهیه کردیم تا به شما کمک کنیم بفهمید در سال 2023 چه کسی را باید بیشتر زیر نظر داشته باشید. برای رتبه‌بندی، عملکردهای سال گذشته و تا این لحظه در سال جاری را در نظر می‌گیریم. به جای بررسی بومی ما  استعدادهایی را از مناطق مختلف در نظر گرفته‌ایم.

10. Ubah

Ubah بهترین بازیکن پابجی

Ivan “ubah” Kapustin یکی از بازیکنان اصلی PUBG Esports است. او اولین قهرمان جام ملت‌ها در سال 2019 بود و تقریباً چهار سال پیشروی FaZe Clan  بود.

در طول دوره او در FaZe، به دلیل تسلط محض او در میدان نبرد، فهرستی حتی به عنوان Ubah and the boys نامیده می‌شد. پس از یک وقفه و از دست دادن رتبه در سال گذشته، او دوباره به NaVi پیوست و جام PGC 2022 را برای آنها به ارمغان آورد.

در سال 2023 او به دنبال کسب یک قهرمانی دیگر است، اما متأسفانه حضور در جام ملت‌ها را از دست خواهد داد.

 

9. Inonix

Inonix بهترین بازیکن پابجی

Na “Inonix” Hee-joo یک کهنه سرباز در صحنه کره و عضوی طولانی مدت در فهرست غالب Gen.G است. او در شروع فصل 2023 از Gen.G به Danawa پرش کرد و در نتیجه آنها به مدعی برتر در منطقه کره و محبوبیت بزرگ برای PGS2 و PGC  در این فصل تبدیل شدند.

 

8. Pio

Pio بهترین پلیر پابجی

Cha “Pio” Seung-hoon برای چهار سال متوالی در رتبه بندی ما قرار گرفته است. او یک بازیکن ثابت و مهم است که با موقعیت یابی غیرمعمول و مهارت‌های جنون آمیز خودGen.G era  را به درستی تعریف کرد. او خود و بقیه تیم را قادر می‌سازد تا به سرعت آماده شوند و در تمام نقشه‌ها نبردهای مطلوبی داشته باشند.

 

7. BatulinS

BatulinS بهترین بازیکن پابجی

الکساندر در موفقیت Twisted Minds (Virtus.Pro / Northern Lights) در چند فصل گذشته نقش اساسی داشت. در حالی که نام تیم چندین بار تغییر کرده است، بازیکنان و ثبات در عملکرد تغییر نکرده است. BatulinS یک متخصص در موقعیت یابی تیم بر روی نقشه به منظور به حداکثر رساندن امتیاز است. حس بازی و قدرت کلی او، او را در بین بهترین بازیکنان PUBG در سال 2023 قرار داده است.

 

6. Kickstart

Kickstart بهترین بازیکن پابجی

Matt “Kickstart” Smith احتمالاً دومین بازیکن برتر PUBG در منطقه قاره آمریکا است و به تنهایی یک گیگاچاد fragger است. در طول پنج سال گذشته، پنج تیم مختلف  (Wildcard، Oath، Zenith، eUnited، Luminosity) به دنبال استعداد دیوانه‌کننده مت بودند.

در این فصل، ال‌جی نزدیک‌ترین رقیب به Soniqs در منطقه آمریکاست و Kickstart بخش بزرگی از این چالش بوده است.

 

5. xmpl

Xmpl احتمالاً پرکارترین بازیکن سرور pub با رتبه PUBG در این لیست است. او یکی از اجزای اصلی صف رقابتی سرورهای اتحادیه اروپا و در نوع خود یک fragger شگفت انگیز است.

 

4. Aixleft

Aixleft بهترین بازیکن پابجی

Zuo “Aixleft” Zixuan به طور منظم بخشی از تیم All-PCS در چین و همچنین Kill Leader در PCS 4، 6 و 7 است. او سوپراستار Petrichor Road است و به سختی در رتبه بندی در میان سه بازیکن برتر PUBG قرار نگرفته است.

اگر PeRo موفق شود در سطح بین‌المللی عمل کند، Aixleft  قطعاً تا پایان سال جاری به جمع 3 بازیکن برتر خواهد رسید.

 

3. TGLTN

TGLTN بهترین بازیکن پابجی

Tiggy بدون شک با استعدادترین fragger در این لیست و بهترین بازیکن از منطقه آمریکا در PUBG Esports است. او به طور همزمان در میان 3 بازیکن برتر PUBG و 3 استریمر برتر PUBG است.

 

2. Nourinz

Nourinz بهترین بازیکن پابجی

Thanaporn “Nourinz” Udomphonampai بر منطقه APAC تسلط دارد و Daytrade را به بیشترین پیروزی در این فصل رسانده است. با رفتن به PGS Phase 2 در ریاض، او این شانس را دارد که در نهایت یک تیم تایلندی را به نخبگان PUBG تغییر دهد. این جوان 20 ساله هنوز کار زیادی در پیش رو دارد و تازه شروع کرده است.

 

1. ZpYan1

ZpYan1 بهترین بازیکن پابجی

ZpYan1 جایگاه شماره 1 خود را برای یک سال دیگر حفظ می‌کند. او اخیراً از NewHappy به 4AM صبح جابجا شده است و اکنون باید با CRAZY112 برای برتری در فهرست مبارزه کند. فهرست جدید 4AM یک تیم فوق العاده از صحنه چین است و ZpYan1  در این فصل به دنبال بردن جام قهرمانی جهانی به چین است.

 

لیست بهترین بازیکنان پابجی 2023

بازیکن تیم فعلی
ZpYan1 4AM
Nourinz Daytrade Gaming
TGLTN Soniqs
Aixleft Petrichor Road
xmpl Natus Vincere
Kickstart Luminosity Gaming
BatulinS Twisted Minds
Pio Gen.G
Inonix Danawa Esports
Ubah Natus Vincere

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.