AD

رویداد Lunar New Year کلش آف کلنز 2024

رویداد Lunar New Year کلش آف کلنز 2024
2 395

کلش آف کلنز سوپرسل در حال آماده شدن برای جشن گرفتن سال نوی 2024 است و چه راهی برای انجام این کار مناسب تر از برگزاری رویداد Lunar New Year کلش آف کلنز 2024 می‌تواند باشد؟ درست مانند Lunar New Year Event سال 2023 که سال گذشته برگزار شد، امسال نیز این رویداد برگزار خواهد شد. همچنین اگر به تازگی با این بازی آشنا شدید می توانید بررسی بازی کلش را در ایموجو و آموزش های بازی کلش اف کلنز را در ایران موجو دنبال کنید.

بررسی اجمالی Lunar New Year Event 2024 کلش آف کلنز

مانند هر رویداد دیگری، رویداد LNY در CoC بازیکنان را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و چالش‌های هیجان انگیز آشنا می‌کند. مانند Clash-O-Ween Mashup Madness و Cookie Rumble، رویداد LNY 2024 فعالیت‌هایی در درون بازی برای جمع‌آوری منابع، شرکت در چالش‌ها و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد که یکی از نکات پیش‌بینی شده مجموعه جدیدی از جوایز است.

علاوه بر اینکه جوایز خاص ممکن است با آنچه در سال‌های گذشته ارائه می‌کردند متفاوت باشد، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر پیشنهادهای شگفت‌انگیز، اسکین‌هایی با تم سال نو و مناظر سفارشی باشند. با ارائه Hero Equipment  در به‌روزرسانی دسامبر 2023، می‌توانیم تعداد بیشتری از این موارد را در فروشگاه این رویداد دریافت کنیم.  همچنین برای خرید جم کلش اف کلنز و استفاده از آفرهای این بازی می‌توانید به صفحه این بازی در سایت معتبر خرید جم ایران موجو مراجعه کنید.

برای دسترسی به این رویداد، فقط باید روی ساختمان رویداد که در نزدیکی Trader’s Shop در Home Village قرار دارد، کلیک کنید.

Troopهای رویداد جدید

با توجه به اطلاعات فاش شده ما شاهد تعدادی Troop جدید خواهیم بود، بنابراین اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه کار می‌کنند.

·         اژدهای آب (Water Dragon)

یک troop رونمایی شده در کلش آف کلنز، Water Dragon است. این طرح را می‌توانید با Lunar Year Dragon، پنجمین حیوان در Xodiac چینی مقایسه کنید، که به رنگ بنفش روشن با سایه آبی و صورتی، شبیه به Gyarados از پوکمون طراحی شده است.

در ویدیوی گیم‌پلی به اشتراک گذاشته شده دیده می‌شود این موجودات افسانه‌ای، توپ‌های آب می‌اندازند و چندین ساختمان را به طور همزمان هدف قرار می‌دهند شبیه به Electro Dragon. جالب اینجاست که حرکت نیز تا حدودی مشابه است، با سرعت کمتر و آسیب بیشتر.

 

·         Firecracker

در ویدیوی گیم‌پلی نشان داده شده، این نیرو مانند یک ranged troop عمل می‌کند که می‌تواند هم واحدهای هوایی و هم واحدهای زمینی را هدف قرار دهد. هنگامی که مستقر می‌شود، او یک گلوله آتشی پرتاب می‌کند که در یک خط مستقیم آسیب وارد می‌کند.

 

تاریخ رویداد  CoC LNY 2024

تا کنون، جزئیات رسمی در مورد Lunar New Year Event کلش آف کلنز برای سال 2024 بیان نشده است. اما با توجه به جدول زمانی رویداد قبلی، رویداد قبلی در فوریه آغاز شد؛ بنابراین احتمال برگزاری این رویداد امسال در اواسط ژانویه یا اوایل فوریه قابل قبول است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. سینا می گوید

    من بلیط طلای میخام از کجااا بخرممممممممم

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام کاربر گرامی
      با کلیک بر روی خرید بلیط طلایی کلش وارد صفحه خرید محصول شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.