AD

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 24

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 24
0 906

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی سامسونگ برای سری گلکسی اس 24، جزئیات جدید بیشتری منتشر می شود. در جدیدترین سری اطلاعات فاش شده، تصاویر باکیفیت جدید و همچنین جزئیاتی در مورد چند ویژگی کلیدی هوش مصنوعی سری گلکسی  S24از جمله شبیه سازی ابزار Magic Eraser گوگل از Pixel 8 ، منتشر شده است. همچنین شاید در مورد تراشه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ بیشتر بدانید.

@MysteryLupin امروز در Twitter/X آنچه را که به نظر می رسد گزیده ای از مطالب بازاریابی است منتشر کرد که چندین ویژگی کلیدی سری Galaxy S24 را به نمایش می گذارد: قابلیت ترجمه زنده که قبلاً اعلام شده است که از هوش مصنوعی برای ترجمه تماس تلفنی استفاده می شود.

علاوه بر این، قابلیتNightography Zoom  وجود دارد که عکس‌های گرفته شده در نور کم را هنگام بزرگ‌نمایی بهبود می‌بخشد. در حالی که مجموعه دوربین‌های سامسونگ شامل لنزهای تله فوتو است، این لنزها گاهی اوقات در شرایط کم نور استفاده نمی‌شوند، بنابراین مطمئناً می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد بهبود این عکس ها استفاده کرد.

شاید جالب ترین نکته در اینجا، قابلیتGenerative Edit  باشد. سامسونگ این ویژگی را اینگونه توصیف می کند:

حرکت یا حذف اشیاء. فضای خالی را با Generative Edit پر کنید. نیاز به ورود به حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت دارد.

این به نظر اساساً شبیه Magic Eraser  مربوط بهGoogle  در سری پیکسل 8 است که به پشتیبان‌گیری از Google Photos و اتصال اینترنت نیاز دارد. جالب است که علیرغم قابلیت‌های هوش مصنوعی به مراتب بهتر اسنپدراگون 8 نسل 3 در مقایسه با تراشه‌های Tensor گوگل، سامسونگ همچنان برای این ویژگی به اتصال اینترنت نیاز دارد. قابل ذکر است که در مطالب فاش شده اشاره شده است که این ویژگی در هر سه دستگاه گلکسی S24 پشتیبانی خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که رویداد مربوط به رونمایی این محصول سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی برگزار شود، و وب‌سایت اخیر سامسونگ به طور خلاصه آن تاریخ را قبل از اینکه شرکت اطلاعات را حذف کند، تأیید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.