AD

بازی United Penguin Kingdom شهر سازی با پنگوئن ها

بازی United Penguin Kingdom شهر سازی با پنگوئن ها
0 408

بازی United Penguin Kingdom عنوان یک بازی است که در آن پنگوئن ها یک شهر را می سازند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از طریق یک نسخه آزمایشی در Steam به نام United Penguin Kingdom: Huddle Up امتحان کنید که شامل حدود یک ساعت و نیم گیم پلی است که سال اول اسکان پنگوئن ها را پوشش می دهد.

البته پنگوئن ها به چیزهای سرگرم کننده و کالاهای لوکس نیز نیاز دارند مانند چرخ و فلک و پیست اسکی روی یخ و کارتینگ و مانند آن. این امر مستلزم منابعی است که نه تنها از محیط قطب جنوب بلکه از دریاها جمع آوری شده است: ما مقدار زیادی زباله پلاستیکی قابل استفاده در آنجا شناور می کنیم. پنگوئن ها همچنین نیاز به ساخت زیردریایی ها و بالون های هوای گرم برای کشف جهان دارند.

مبادا فکر کنید همه چیز این بازی سرگرم کننده است، اینطور نیست. پنگوئن ها باید از محل سکونت خود نیز دفاع کنند و از آن در برابر یورش های فک ها محافظت کنند، که به طور دسته جمعی می آیند تا وسایل شما را بدزدند. همچنین خطر نهنگ های قاتل در کمین وجود دارد که برای تخریب ساختمان هایی که در دیواره های یخی هستند، ظاهر می شوند.

United Penguin Kingdom Proper قصد دارد در نیمه اول سال 2024 منتشر شود. این بازی توسط Turquoise Revival Games  ساخته شده است. می توانید United Penguin Kingdom و نسخه ی نمایشی آن، United Penguin Kingdom: Huddle Up  را در Steam پیدا کنید.

دانلود بازی United Penguin Kingdom از استیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.