AD

نقد و بررسی بازی دیز گان

1 387

بعضی از بازی‌ها با وجود موضوع جذابی که دارند، نمی‌توانند گیمرها را به خودشان جذب کنند اما بعضی از بازی‌ها در کنار ایراداتی که دارند، بازیکنان مشتاق زیادی را جذب خود می‌کنند. بازی دیز گان دقیقا همان چیزی است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، بازی در یک ژانر هولناک است و این یعنی باید برای بیشتر دیده شدن وقت گذاشت. در نقد و بررسی بازی Days Gone قصد داریم تا شما را از یک دنیای آخرالزمانی آگاه کنیم، پس در ادامه با ایموجو همراه باشید.

بازی دیز گان و رویایی نیمه تمام

بازی ویدیویی Days Gone بازمانده‌ای است از یک حقیقت و انکار، این بازی دارای وجه‌های قابل قبول و موفقی است اما از سمت دیگر ایرادات موجود در آن نیز انکارپذیر نیست.  در ابتدای بازی شما شاهد یک جهان پر از رمز و راز هستید که در این چالش بزرگ باید برای «بقاء» بجنگید و در اینحال به یکباره در یک جهان سرد رها می‌شوید و مجبور هستید تا به تنهایی و بدون هیچ راهنمایی خودتان را از این مخمصه‌ای که در آن گیر افتادید نجات دهید. اما این تمام ماجرا نیست و Days Gone حتی در کوهستان‌ها و جاده‌های ناهموارش شما را ترک نخواهد کرد.

بازی دیز گان و رویایی نیمه تمام

دیز گان و دنیایی متفاوت

بازی دیز گان در نوع خودش یکی از بازی‌های ویدیویی پر جزئیاتی است که مخاطبان را به چالش می‌کشد، اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که در این بازی جذاب نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد قابل پیش بینی بودن‌اش است. به طوری که شاید پس از طی کردن مرحله اول بتوانید مراحل بعدی را به راحتی حدس بزنید، درجه سختی Days Gone  چندان راضی‌کننده نیست و شما قادر هستید مراحل فرعی را به راحتی حدس بزنید.

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی، جهانی است که به هیچ وجه برای کشتن‌ شما تسلیم نمی‌شود و همچنان باید فرار کنید و در اینحال تمام تلاش‌تان را برای بقاء به کار بگیرید. Days Gone از طراحی قابل توجهی برخوردار نیست اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که توانایی‌ها و قابلیت‌های متفاوت شخصیت‌های بازی توانسته تا حدی این مشکل را برطرف کند.

صداگذاری در Days Gone

مهم‌ترین بخش هر بازی صداگذاری‌ها و موسیقی متن آن است که باید بدون اقرار بگوییم بازی دیز گان تمام تلاش خودش را برای نمایش هرچه بهتر این مورد بکار گرفته و همزمان گرافیک بالای بازی باعث شده تا تمام انتقادهای قبلی را فراموش کنید. صداگذاری شخصیت‌هایی مانند دیکن به شما ثابت می‌کند که در دنیای واقع گرایانه‌ای درحال جنگ هستید.

گیم پلی Days Gone به جز چند ایراد کوچک، واقعا لذت‌بخش بوده و توانسته نمره قابل قبولی را در این بخش به خود اختصاص دهد. مبارزات و نبردهای تن به تن با سلاح‌های پیشرفته‌ای که در دست بازیکنان است همه و همه باعث شده تا جنبه‌های خوب بازی خودشان را نشان دهند. توانایی و سبک مبارزات متنوع بازی همگی شرایطی را برای بازیکن بوجود می‌آورند تا براحتی در دنیای بازی Days Gone آخرالزمانی غرق شود.

گرافیک فنی Days Gone چندان قابل تحسین نیست، اجرای نشدن کامل بافت‌های بازی و هوش مصنوعی ضعیف کاراکترها چندان امتیاز خوبی را برای خود به جان نخریده است. با توجه به آپدیت‌های متعدد دیز گان تا به امروز نیز شما شاهد هیچگونه تغییر در بحث گرافیک آن نخواهید بود.

صداگذاری در Days Gone

جمع بندی

بازی دیز گان با تمام این تفاسیر هنوز در زمره بهترین و سرگرم‌ کننده‌ترین بازی‌های ژانر خودش است. بازی‌های بدون نقص‌تری در ژانر دیزگان وجود دارند اما محبوبیت این بازی همواره به چشم گیمرها متفاوت به نظر می‌رسد. افت و خیزهای موجود در این بازی، در گذر زمان برطرف خواهند شد و تنها چیزی که به یادگار خواهد ماند، لحظات سرگرم‌ کننده‌ای است که برای بازیکنان رقم خواهند خورد.

با مراجعه به سایت ایموجو علاوه بر نقد و بررسی بازی های مختلف روز دنیا می توانید به جدیدترین اخبار بازی دسترسی پیدا کنید و از اخبار داغ روز این بازی ها اطلاع پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Poriya می گوید

    این بازی عالی از بهتریناس تو سبک خودش مخصوصا موقع های درگیری بسیار هیجان اوره و باید خیلی زود عکس العمل از خودتون نشون بدین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.