AD

مزیت خرید اکانت گیم پس آلتیمیت نسبت به گیم پس عادی چیست؟

مزیت خرید اکانت گیم پس آلتیمیت نسبت به گیم پس عادی چیست؟
0 113

Game Pass و Game Pass Ultimate

مایکروسافت با سرویس اشتراک Game Pass در دنیای گیمرها تغییرات زیادی ایجاد کرده است. چه یک گیمر حرفه ای یا یک گیمر معمولی باشید، می توانید از این اشتراک استفاده کنید. دو عضویت اصلی این شرکت Game Pass و Game Pass Ultimate هستند. با این نام، آنها مشابه هستند، اما Xbox Game Pass Ultimate دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به Game Pass معمولی است.

با این حال، حتی اگر از با تجربه ترین گیمر بپرسید که کدام یک بهتر از دیگری است، پاسخ روشنی دریافت نخواهید کرد. اگرچه هر دو اشتراک ارزش پولی را که خرج می‌کنید دارند، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند که بعداً درباره آنها بیشتر خواهیم آموخت.

ویژگی های Game Pass Ultimate و Game Pass

قبل از توضیح تفاوت بین Game Pass و Game Pass Ultimate، مهم است که توضیح دهید Ultimate Membership چیست و چه مزایایی از خرید آن به دست می آورید.

یکی از بهترین ویژگی های Xbox Game Pass Ultimate، گستره وسیعی از بازی هایی است که کاربران به آنها دسترسی دارند. بدون این اشتراک، هر بار که می‌خواهید یک بازی جدید را امتحان کنید، باید آن را بخرید. اما با یک اشتراک، به بیش از 100 بازی، از جمله معروف‌ترین بازی‌های Xbox، که به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی می‌شوند، دسترسی خواهید داشت.

خرید Xbox Game Pass Ultimate یک عضویت رایگان در EA Play و Xbox Live Gold (Xbox Live Gold)، که هر کدام تجربه جدیدی از بازی را به شما می دهد. عضویت در EA Play نه تنها به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از بازی های محبوب را می دهد، بلکه می توانید از چالش ها و جوایز درون بازی نیز بهره ببرید. Xbox Live Gold همچنین به شما امکان می دهد بازی های چند نفره آنلاین را انجام دهید.

از دیگر ویژگی های Xbox Game Pass Ultimate می توان به قابلیت بازی همزمان روی کامپیوتر و کنسول، دسترسی به بازی ها در همان روز عرضه، مزایای تخفیف برای خرید بازی های خارج از لیست و … اشاره کرد.

شما می توانید برای  خرید گیم پس آلتیمیت ارزان قیمت و قانونی Sبه سایت پرمی شاپ مراجعه و اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید.

اکنون که با ویژگی‌های Xbox Game Pass Ultimate آشنا شدید، وقت آن است که تفاوت‌های Game Pass را ببینید و کدام گزینه برای شما بهترین است. در نگاه اول به نظر می رسد که هر دو Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate خدمات یکسانی را ارائه می دهند. هر دو خدمات اشتراکی هستند که به مشتریان اجازه می دهند با هزینه ماهیانه کمی بازی های مختلفی را انجام دهند. با این حال، تفاوت هایی نیز وجود دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

محل اجرای بازی

اولین تفاوت بین این اشتراک ها محل اجرا است. اولین چیزی که باید بدانید این است که علاوه بر Game Pass و Game Pass Ultimate، گزینه سومی به نام Game Pass برای کامپیوتر وجود دارد. در حالی که اشتراک Game Pass برای کنسول ها و Game Pass برای PC برای سیستم عامل های ویندوز است، Game Pass Ultimate را می توان در هر دو سیستم استفاده کرد. در واقع، این یکی از ویژگی‌های اصلی Xbox Game Pass Ultimate است که بر روی دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود و آن را به یک خرید اقتصادی‌تر تبدیل می‌کند.

مزیت خرید اکانت گیم پس آلتیمیت نسبت به گیم پس عادی چیست؟

ویژگی

ویژگی اصلی عضویت All Game Pass دسترسی به ده ها بازی با قیمت ثابت است. در مورد Game Pass، شما فقط به کتابخانه Xbox دسترسی دارید. اما یکی از ویژگی های Xbox Game Pass Ultimate که در بالا ذکر شد و اکثر گیمرهای کنسول عاشق آن هستند. دسترسی به عضویت Xbox Live Gold و امکان بازی های چند نفره آنلاین. اگر می خواهید این عضویت را جداگانه بخرید، باید ماهیانه حدود 10 دلار (حدود 300 هزار تومان) بپردازید.

Xbox Game Pass Ultimate شامل همه ویژگی‌ها در یک مکان است، مانند Xbox Game Pass، Game Pass برای رایانه شخصی، Xbox Live Gold و Game Box Cloud. مایکروسافت همچنین اشتراک EA Play را در سال 2020 به اشتراک اضافه کرده است که در حال حاضر محدود به کنسول ها است.

قیمت اشتراک

این دو اشتراک از نظر قیمت متفاوت هستند. Game Pass و Game Pass برای رایانه شخصی 9.99 دلار در ماه هزینه دارند و اگر بخواهید یک پاس چند ماهه بخرید، تخفیفی وجود ندارد. با این حال، عضویت Xbox Game Pass Ultimate با وجود داشتن ویژگی‌های بیشتر، تنها 5 دلار گران‌تر و معادل 14.99 دلار است.

بازی پیشنهادی

در مورد کتابخانه بازی Xbox Game Pass سردرگمی زیادی وجود دارد. از نظر تئوری، Game Pass و Game Pass Ultimate فهرست بازی های یکسانی دارند. با این حال، اگر به لیست رسمی آنلاین نگاه کنید، متوجه خواهید شد که عضویت Ultimate چهار کتابخانه مختلف را ترکیب می کند: بازی های رایانه شخصی، بازی های کنسول، بازی های ابری و بازی های EA Play. بنابراین، به عنوان یکی دیگر از ویژگی های Xbox Game Pass Ultimate، شما بازی. علاوه بر این، هر یک از این کتابخانه‌ها دائماً در حال تغییر و به‌روزرسانی هستند و هر ماه تا زمانی که بازی‌های جدید اضافه می‌شوند، بازی‌های قدیمی‌تر حذف می‌شوند که از قبل به مشترکین اعلام می‌شود.

مزیت ابری

بدون شک، بزرگترین تفاوت بین Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate مزیت ابری است. اگرچه این ویژگی هنوز در حال آزمایش است و تضمین نمی شود، اما به شما این امکان را می دهد که به راحتی بازی های AAA را روی دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی خود انجام دهید. در حال حاضر، تنها راه دسترسی به حالت ابری مایکروسافت از طریق این اشتراک Game Pass Ultimate است.

مزیت خرید اکانت گیم پس آلتیمیت نسبت به گیم پس عادی چیست؟

بالاخره کدام بهتر است؟

با توجه به ویژگی‌های Xbox Game Pass Ultimate که در این مقاله ذکر شد، اشتراک Ultimate امکانات بیشتری را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد و در ازای آن، قیمت اضافی زیاد نیست و کاملاً ارزش هزینه را دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد، بازی برای شما زمان خواهد داشت و می خواهید برای آن هزینه کنید. با این حال، پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید از انجام بازی‌ها لذت بیشتری ببرید و می‌خواهید به فهرست جامع‌تری از ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید، بهتر است عضویت نهایی را انتخاب کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.