AD

بررسی بازی starfield

بررسی بازی starfield
0 6,168

RPG جدید Bethesda بالاخره به بازار آمد! بازی Starfield با ارائه یک کهکشان با بیش از هزار سیاره، یک سفینه کاملا قابل تنظیم و چالش‌های مهم برای بازیکنان، چیزی بیش از یک بازی جهان‌باز را ارائه می‌دهد. این بازی پر از رمز و راز، شگفتی و وحشت است! باوجود جدید بودن این بازی، تاکنون بیش از 6 میلیون بازیکن ساعت‌ها وقت خود را صرف ساخت سفینه‌ها و احتکار سیب‌زمینی فضایی در دنیای این بازی کرده‌اند. بیایید در این مطلب نگاهی تخصصی به بازی starfield داشته باشیم تا علت محبوبیت آن را دریابیم.

نگاهی به بازی starfield

بازی استارفیلد

استودیو بازی Bethesda به خاطر بازی‌های خود که دنیایی بزرگ و متنوع از شخصیت‌های مختلف را ارائه می‌دهند شناخته می‌شود، بازی Starfield هم سنت این شرکت را به روش‌های جدید ادامه می‌دهد. این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های Xbox Series X و Series S و رایانه‌های شخصی ارائه شده است. به عبارت دیگر، این بازی به این زودی‌ها برای PS4 یا PS5 ارائه نخواهد شد. همچنین، این گزینه در سرویس Xbox Game Pass هم موجود است.

در این بازی، برخلاف بسیاری از بازی‌های محبوب دیگر، هیچ حالت چند نفره‌ای وجود ندارد. بنابراین، Starfield یک بازی تک‌نفره است. در این بازی، سفینه بازیکنان خانه آنها محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت سفارشی برای خود تنظیم کنند، همچنین آنها می‌توانند به دزدی از کشتی‌های دیگر بروند تا غنیمت جمع کنند! البته، زمانی‌که نمی‌خواهید وقت خود را صرف سفینه کنید موارد زیادی در این بازی برای کشف وجود دارند، از گاوچران‌های فضایی که فری استارها هستند تا سپاه سایبرپانک، ریوجین و… گرفته که می‌توانید به آنها برای انجام ماموریت‌ها بپیوندید.

گیم‌پلی بازی Starfield

گیم‌پلی بازی Starfield

Starfield نه‌تنها یک بازی اکشن نقش آفرینی است، بلکه مانند Fallout 4 و Skyrim، بخش زیادی از پروازها و مبارزات فضایی در آن وجود دارد. مهم‌ترین عناصر گیم‌پلی این بازی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خلق یک شخصیت: گیم‌پلی این بازی شامل یک آواتار قوی می‌شود که سه گزینه برای پس‌زمینه در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.
  • سفارشی‌سازی سفینه: مجموعه‌ای کامل برای سفارشی‌سازی کشتی که به بازیکنان امکان می‌دهد تا سفینه‌های خود را همانطور که می‌خواهند بسازند، ویژگی‌هایی مانند کابین خلبان و محفظه بار را در جایی که می خواهند قرار دهند، وسایل فرود و سلاح‌ها را سفارشی کنند و موارد دیگر.
  • جهان بسیار وسیع: این بازی در یک فضای بی‌پایان صورت می‌گیرد. عناصر مختلفی در این جهان وجود دارند که بازیکنان می‌توانند آنها را کشف کنند.

نحوه بازی Starfield

نحوه بازی Starfield

با ورود به بازی Starfield، در ابتدا شما شخصیت خود را در این بازی می‌سازید. شما می‌توانید یک شخصیت قمارباز از خود بسازید که در کوچه پس کوچه‌ها می‌گردد، یا شخصیتی را انتخاب کنید که والدین پولدار داشته باشد، یا هر گزینه دیگری که مدنظر دارید. درنظر داشته باشید که انتخاب اولیه شما، در نوع تجربه‌ها‌یتان تاثیر می‌گذارد. همچنین، در ابتدای بازی شما یک سفینه فضایی دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را برای خود سفارشی‌سازی کنید. سپس، با استفاده از این سفینه وارد کهکشان می‌شوید تا دنیای این بازی را کشف کنید. داستان این بازی، شروع آهسته‌ای دارد، اما کشفیات و هیجاناتی در پیش است که بازیکنان از آنها بی‌خبرند. چراکه Starfield چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن دارد.

 الزامات نصب بازی Starfield

 الزامات نصب بازی Starfield

برای بازی Starfield به یک SSD در رایانه شخصی خود نیاز دارید که ظرفیت ذخیره‌سازی قابل توجهی داشته باشد. حداقل فضای مورد نیاز برای این بازی، 140 گیگابایت است. بازیکنان می‌توانند Starfield را با کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700 یا NVIDIA GeForce 1070 Ti بازی کنند. شرکت AMD و Bethesda در ماه ژوئن یک همکاری انحصاری را برای Starfield برروی رایانه شخصی اعلام کردند که منجربه بهینه‌سازی این بازی برای پردازنده‌های سری Ryzen 7000 و گرافیک Radeon 7000 می‌شود.

به‌طورکلی، حداقل مشخصات لازم برای اجرای استارفیلد شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 22H2 (10.0.19045)
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 2600X، Intel Core i7-6800K
  • حافظه: 16 گیگابایت رم
  • گرافیک: AMD Radeon RX 5700، NVIDIA GeForce 1070 Ti
  • DirectX: نسخه 12
  • شبکه: اتصال به اینترنت پهن باند
  • فضای ذخیره سازی: 125 گیگابایت فضای موجود

کاربران درمورد Starfield چه می‌گویند؟

مردم در مورد Starfield صحبت‌های زیادی می‌کنند، چراکه این اولین بازی استودیو Bethesda Game پس از خرید ایکس باکس در سال 2020 است. درحال حاضر، اینترنت سرشار از ویدیوهای مجموعه‌ای از چیزهایی است که مردم در استارفیلد پیدا می‌کنند و می‌سازند، این درحالی است که استارفیلد تنها چند روز در دسترس قرار گرفته است.

رده سنی Starfield چیست؟

رده سنی Starfield چیست؟

هیئت رده‌بندی استرالیا در ماه مارس به استارفیلد امتیاز R18+ داده است. به عبارت دیگر، این بازی حاوی محتوایی است که برای بازیکنان پایین‌تر از سن قانونی مناسب نمی‌باشد. استارفیلد به‌طور عمده شامل تصاویر مواد مخدر می‌شود. البته، در زمینه جنسی این بازی امتیاز صفر را دریافت کرده است.

تاریخ عرضه Starfield

Starfield  در 6 سپتامبر به بازار عرضه شد. البته، تاریخ انتشار اولیه این بازی در نوامبر 2022 اعلام شده بود، اما انتشار آن به تاخیر افتاد.

سخن پایانی

تولید کننده  Bethesdaباوجود تاخیر در عرضه Starfield به وعده خود عمل کرده است، چراکه طبق وعده آن این بازی یک اثر فوق‌العاده محسوب می‌شود! بازیکنان زیادی در همین مدت کم عرضه استارفیلد، وقت خود را صرف این بازی کرده‌اند و مجذوب آن شده‌اند. اکنون با توجه به توضیحاتی که درمورد بازی استارفیلد بیان کردیم، برای ما بنویسید که نظر شما درمورد این بازی چیست؟ آیا برای بازی Starfield مشتاق هستید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.