AD

معرفی بازی Animal Rumble برای اندروید

معرفی بازی Animal Rumble برای اندروید
0 1,607

معرفی بازی Animal Rumble برای اندروید یک بازی idle RPG جدید و جذاب که شما را برای بقا در قلمرو حیوانات به مبارزه می‌طلبد

Animal Rumble یک  idle RPG است که در حال حاضر به صورت دسترسی زود هنگام برای اندروید در فیلیپین و ایالات متحده در دسترس است. Animal Rumble توسط Perfect World Games ارائه شده است. این بازی به شما اجازه می دهد برای بقای قلمرو حیوانات به مبارزه بپیوندید. این بازی با مهارت‌های متنوع، توانایی‌های غیرمنتظره و خنده فراوان نوید یک ماجراجویی را می‌دهد.همچنین ما برای شما لیستی از بهترین بازی‌های RPG را تهیه کرده ایم که در صورت تمایل با آنها آشنا شوید.

سیستم نبرد در این بازی ساده است. روی barbarian ها که می خواهید به آنها حمله کنید ضربه بزنید و حیوانات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شاهد توانایی های منحصر به فرد حیوانات انتخابی خود در هنگام مبارزه باشید. تصور کنید زرافه ای با گردن بلند غیرمعمولی به صورت دشمنانش مشت می زند؛ این همان جنبه خنده دار بازی است.

با انجام مراحل بازی، کسب XP و جمع آوری اقلام ارزشمند، حیوانات خود را برای شکست دادن تهدید وحشیانه ارتقا دهید. بازیکنان خوش شانس ممکن است با فرصت های بی حد و حصر در قالب صندوقچه های گنج مواجه شوند. این صندوقچه ها حاوی انواع اقلام مهارتی و طلا هستند که به شما امکان می‌دهند تیم حیوانات خود را تقویت کنید و به نیروی نهایی جنگل تبدیل شوید.

Animal Rumble در حال حاضر برای کاربران اندروید از ایالات متحده و فیلیپین در دسترس است تا از فروشگاه Google Play دانلود کنند. توسعه دهندگان هنوز تاریخ رسمی انتشار iOS یا تاریخ انتشار جهانی را اعلام نکرده اند، بنابراین بازیکنان باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بازی را دریافت کنند. منتظر اخبار این بازی رسمی باشید.

دانلود بازی Animal Rumble برای اندروید از گوگل پلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.