AD

بازی Friday the 13th برای همیشه از فهرست فروش حذف می‌شود

بازی Friday the 13th برای همیشه از فهرست فروش حذف می‌شود
0 425

بازی Friday the 13th (جمعه سیزدهم) که در سال 2017 راه اندازی شد حدود یک هفته فرصت دارد و سپس در 31 دسامبر از فهرست فروش حذف می‌شود. همچنین ما فهرستی از بهترین بازی‌های ترسناک 2023 را برای شما جمع آوری کرده ایم که میتوانید انها را در ایموجو مشاهده کنید.

بازی Friday the 13th توسط استودیو IllFonic توسعه یافت و در سال 2017 راه اندازی شد. در این بازی گروه‌هایی از بازماندگان تلاش می‌کردند تا از دست جیسون، قاتلی که در اطراف Camp Crystal Lake زندگی می‌کند فرار کنند. Tyler در نقد خود به این بازی امتیاز ۷۵ داد و گفت که پتانسیل کمدی غنی‌تر و کارهای بیشتری برای انجام دادن نسبت به Dead by Daylight دارد.

با این حال، در حالی که خود بازی خوب بود، حواشی آن با مشکلاتی همراه بود. راه اندازی بازی به دلیل مشکلات سروری که نادیده گرفتن آنها به سادگی غیرممکن بود متوقف شد. شکایت بر سر مالکیت مجوز این بازی، برنامه‌های DLC بازی را از مسیر خود خارج کرد و سرورهای اختصاصی آن در نوامبر 2020 بسته شدند، اگرچه لابی‌های Quick Play و توانایی بازی Private Maches همچنان فعال بودند.

با این وجود، بازی برای سه سال دیگر ادامه یافت. اما این خبر اجتناب ناپذیر در ماه جولای منتشر شد. شرکت گان مدیا در توییتر نوشت: زمان فرا رسیده است. مجوز ما برای Friday the 13th در 31 دسامبر 2023 منقضی می‌شود. در آن تاریخ، این بازی دیگر به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای فروش در دسترس نخواهد بود.

وس کلتنر (Wes Keltner)، یکی از بنیانگذاران Gun Media، در حساب شخصی خود از طرفداران بازی تشکر کرد. او نوشت: من این بازی‌ها را می‌سازم تا مردم بتوانند دور هم جمع شوند و لذت ببرند. اگر مالک بازی هستید، همچنان می‌توانید حداقل تا 31 دسامبر 2024  بازی کنید.

این بازی در حال حاضر 4.29 پوند در Steam قیمت دارد و DLC‌های مختلف با کیفیت 89p در هر پاپ در دسترس هستند.

اگر دوست ندارید بازی‌ای را انتخاب کنید که ممکن است فقط یک سال بتوانید آن را انجام دهید، استودیوی IllFonic به ساخت بازی‌های چند نفره نامتقارن مجوزدار ادامه داده است، اگرچه هیچ یک از آنها به خوبی اولین بازی این استودیو نیستند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بازیPredator: Hunting Grounds 2021، بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed، بازی Texas Chainsaw Massacre و بازی Dead by Daylight.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.