AD

چگونه ایمیل‌های تبلیغاتی را حذف کنیم از جیمیل؟

چگونه ایمیل‌های تبلیغاتی را حذف کنیم از جیمیل؟
0 466

شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه ایمیل‌های تبلیغاتی را حذف کنیم از جیمیل؟، بطور کلی پاک کردن صندوق ورودی Gmail برای نظم دادن به صندوق ورودی یا اطمینان از اینکه ایمیل‌های مهم در زیر انبوهی از هرزنامه‌ها دفن نمی‌شوند، می‌تواند کار سختی باشد. لغو اشتراک از به‌روزرسانی‌ها با مرور ایمیل‌های فردی هم زمان‌بر و هم اغلب خسته‌کننده است. و با توجه به اینکه وب سایت‌های بیشتری که از کاربران می‌خواهند ایمیل‌های خود را به اشتراک بگذارند، مشکل ایمیل‌های خوانده نشده در صندوق ورودی نیز وجود دارد. همچنین شاید بخواهید بدانید چه کسانی به حساب جیمیل شما دسترسی داشته اند!

لغو اشتراک از ایمیل‌های انبوه (bulk emails) می‌تواند به یکی از دو روش انجام شود. روش اول استفاده از ویژگی لغو اشتراک گوگل است، روش دوم در صورتی که کاربران بخواهند از طریق ایمیل‌های فردی لغو اشتراک کنند، قابل استفاده است.

استفاده از قابلیت لغو اشتراک گوگل

  • صندوق ورودی جیمیل خود را باز کنید.
  • فرستنده‌ای را که می‌خواهید لغو اشتراک کنید جستجو کنید (اگر از اپلیکیشن موبایلی استفاده می‌کنید، ایمیل بالایی را باز کنید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید)
  • در منوی بازشو لغو اشتراک را انتخاب کنید (برخی از فرستندگان ممکن است از شما بخواهند که انتخاب را در یک صفحه وب تأیید کنید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. لغو اشتراک خواهید شد.

لغو اشتراک ایمیل‌های فردی در جی میل

برای لغو اشتراک از ایمیل‌های فردی

  • ایمیلی را که می‌خواهید لغو اشتراک کنید باز کنید
  • به انتهای ایمیل بروید، پیوند لغو اشتراک از لیست فرستنده را پیدا خواهید کرد.
  • روی لینک کلیک کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

لغو اشتراک از لیست ایمیل‌های انبوه (bulk email) یک راه مطمئن برای اطمینان از داشتن صندوق ورودی تمیزتر است. همچنین این کار احتمال کلیک‌های تصادفی روی لینک‌های فیشینگ و افتادن در دام عوامل تهدید را کاهش می‌دهد. با این حال، کاربران باید مراقب ایمیل‌هایی از فرستندگان ناشناس با لینک‌هایی برای لغو اشتراک باشند، زیرا ممکن است از آنها برای فریب دادن کاربران به کلیک کردن روی لینک‌های مخرب استفاده شود. همچنین ما مطلبی با موضوع ویژگی مخفی گوگل برای شناسایی و حذف اطلاعات شخصی  آماده کرده ایم که شاید علاقمند به آشنایی با آن باشید.

اگر متوجه ایمیل‌های فرستنده‌ای شدید که نمی‌شناسید یا در آن ثبت نام نکرده‌اید، بهتر است ایمیل را به عنوان هرزنامه گزارش کنید. این کار به جیمیل امکان می‌دهد ایمیل‌های بعدی را از این فرستنده فیلتر کند.

در صورتی که کاربران قادر به لغو اشتراک از ایمیل‌ها با استفاده از روش‌های ذکر شده در بالا نباشند، می‌توانند برای اطلاع از جزئیات نحوه لغو اشتراک با فرستنده تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.