AD

معرفی بازی Timemelters

معرفی بازی Timemelters
0 648

اگر از طرفداران بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) باید بازی Timemelters که یک بازی استراتژی ماجراجویی مدیریت و دستکاری زمان و RPG عالی است را ببینید. همچنین شاید علاقمند به آشنایی با بهترین بازی های RPG در سال 2023 باشید.

Timemelters یک بازی استراتژی ماجراجویی مدیریت و دستکاری زمان است که توسط Autoexec Games ساخته شده است که این توانایی‌ جادویی در Hogwarts Legacy را ترکیب می‌کند. Timemelters که در حالت تک‌نفره یا co-op موجود است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که زمان را به عقب برگردانند و بازنویسی کنند و در کنار نسخه‌های قبلی خود مبارزه کنند.

در حال حاضر در دسترسی زود هنگام، بازیکنان می‌توانند نقش Teagan، که یک جادوگر است را بازی کنند. این جادوگر با داشتن توانایی‌های تازه کشف‌شده، باید سفری را برای کشف رمز و راز قدرت‌هایش و همچنین استفاده از آن‌ها برای تغییر آینده آغاز کند.

این ماجراجویی تاریک و خارق‌العاده با اجازه دادن به شما برای بازی در کنار نسخه‌های گذشته خود، یک برداشت منحصر به فرد از ژانر سفر در زمان به ارمغان می‌آورد، به این معنی که می‌توانید کمبوها را ترکیب کنید یا با دوستان خود را در حالت Co-op Timemelters  کار کنید. هر ماموریت ترکیبی از پازل‌ها، باس فایت‌ها، اسکورت و ماموریت‌های بقا است تا شاهد استفاده از قدرت‌های خود برای تسخیر باشید.

علاوه بر این، این داستان دارای یک کمپین جذاب با تمام پیچ و تاب‌ها، چرخش‌ها و لحظاتی است که از داستانی مبتنی بر سفر در زمان انتظار دارید.

اگر به چالش علاقه دارید، Timemelters  دارای یک حالت Speedrun برای آزمایش مغز شما با بیش از 40 چالش ذهنی است. برای به دست آوردن دست بالا، می‌توانید انتخاب کنید که چگونه جادوهای خود را ارتقا دهید تا جادوهای پیچیده تر و قدرتمندتری ایجاد کنید.

Timemelters که توسط یک تیم مستقل متشکل از تنها سه نفر توسعه داده شده است، مکانیک‌های نوآورانه بازی را به گرافیک AAA اولویت داده است تا داستانی حماسی ایجاد کند که اکنون در Steam در دسترس است.

 

دانلود بازی Timemelters از استیم

 

سیستم مورد نیاز برای بازی Timemelters

حداقل سیستم مورد نیاز:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • سیتم عامل: Requires a 64-bit processor and operating system – Windows 10
    • پردازنده: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
    • حافظه رم: 8 GB RAM
    • گرافیک: GTX 1070 or equivalent
    • دایرکت ایکس : Version 11
    • شبکه: Broadband Internet connection
    • فضای ذخیره سازی:  9GB available space

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.