AD

طراحی سامسونگ گلکسی A55 لو رفت

رندرهای فاش شده گلکسی A55 سامسونگ
2 8,072

گلکسی A55 معرفی نشده بارها در گذشته خبرساز شد، اما اگر تا به حال نام آن را نشنیده‌اید، این گوشی هوشمند میان رده بعدی سامسونگ است که از یکی از چیپست‌های آن، اگزینوس 1480 پشتیبانی می‌کند.

همچنین در صورتی که قصد خرید گوشی جدید را دارید شاید علاقمند به آشنایی با نکات مهم هنگام خرید گوشی باشید.

اگر گزارش‌های قبلی شامل اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی می‌شد، جدیدترین آنها اخباری است که گلکسی A55 را از همه زوایا نشان می‌دهد. تصاویر منتشر شده توسط Android Headlines یک گلکسی A55 زیبا را نشان می‌دهد که دارای یک قاب فلزی و فرم مستطیلی است.

طراحی سامسونگ گلکسی A55

اما طراحی این گوشی جدید نیست، زیرا طراحی آن با مدل قبلی تقریباً یکسان است. قاب تخت و فلزی، همراه با حاشیه‌های باریک، حسی عالی به گوشی می‌دهد.

رندرها تایید می‌کنند که این گوشی حداقل در سه رنگ موجود خواهد بود: آبی یخی، یاسی و دریایی. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است، اما لازم به ذکر است که گلکسی A54 با قیمت 450 دلار به فروش می‌رسد.

در مورد مشخصات، گزارش قبلی حاکی از آن است که گلکسی A54 از پردازنده Exynos 1480 سامسونگ، همراه با 8 گیگابایت رم و احتمالاً 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی همانند گلکسی A54 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ سریع 25 واتی است که به لطف گواهی 3C آن قبلا تایید شده است.

این تقریباً تمام چیزی است که ما در مورد گلکسی A55 می‌دانیم، اما در هفته‌های منتهی به رونمایی رسمی آن، که احتمالاً به زودی پس از عرضه گلکسی S24 اتفاق می‌افتد، منتظر اطلاعات بیشتری هستیم. همچنین شاید تمایل به آشنایی با طراحی گوشی‌های Samsung Galaxy S24 نیز داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. شایان می گوید

    عالیییییییییی

    1. ادمین سایت می گوید

      خیلی خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.