AD

برندگان جوایز استیم 2023

برندگان جوایز استیم 2023
0 519

از سال 2016، استیم رویداد جوایز سالانه خود را برگزار و کاربران می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را نامزد کنند و رای دهند. برندگان جوایز استیم 2023 به تازگی اعلام شده‌اند و برخی از آنها انتقادات زیادی از سوی گیمرها را به خود جلب می‌کنند.

پیشنهاد سردبیر: بهترین بازی های جهان در سال 2023

در حالی که بازی سال بدون تعجب به Baldur’s Gate 3 رسید، بازی که جوایز متعددی را کسب کرده و در صدر فهرست‌های آخر سال قرار گرفته است، برندگان سایر دسته‌ها غافلگیرکننده‌تر بودند.

از جمله این بازی‌ها می‌توان به برنده شدن Starfield در بخش Most Innovative Gameplay و Red Dead Redemption 2 برنده Labor of Love اشاره کرد. همچنین اگر تمایل به آشنایی بیشتر با بازی استارفیلد دارید نقد و بررسی بازی starfield را مشاهده کنید.

گیمرها از برنده شدن استارفیلد، RDR2  و موارد دیگر ناراحت شده‌اند.

بسیاری از انتقادات به جوایز استیم امسال ناشی از برنده شدن Starfield و Red Dead Redemption 2 در دسته‌هایی است که مسلماً به آنها تعلق ندارند.

Starfield از زمانی که در سپتامبر 2023 راه اندازی شد، نسبتاً بحث برانگیز بوده است. در حالی که به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرده است، نظرات کاربران Steam در رابطه با این بازی در هفته‌های اخیر به سمت بیشتر منفی رفته است.

بیشتر انتقادات مربوط به gameplay loop  بازی Starfield است که تکراری و قدیمی خوانده می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از کاربران از دیدن برنده شدن آن در بخش نوآورترین گیم پلی شگفت زده شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.