AD

معروف ترین بازی‌ های ژانویه 2024

0 7,886

از شاهزاده ایرانی گرفته تا بازی Tekken 8 معروف ترین بازی‌ های ژانویه 2024 است که منتشر می‌شوند که در این مطلب از ایموجو بصورت خلاصه به معرفی آن پرداخته‌ایم. همچنین مجموعه از بهترین بازی‌های جهان در سال 2023 نیز برای شما آماده کرده ایم که می توانید با آنها نیز آشنا شوید.

ژانویه معمولاً زمان شلوغی از سال برای بازی‌های ویدیویی جدید نیست، اما این بدان معنا نیست که هیچ چیز ارزش بازی کردن ندارد. کاملاً برعکس: در حالی که ژانویه 2024 بهترین برنامه اکران را ندارد دارای چند نسخه محبوب است که ارزش بازی کردن را دارند.

ماجراجویی‌های پر محتوا از جمله بازی جدید شاهزاده ایرانی (Prince of Persia) و نسخه بازسازی‌شده پلی‌استیشن 5 بازی The Last of Us Part II، در این ماه حکمرانی می‌کنند، بازی Tekken 8 نیز وجود دارد که هیجان‌های سریعی را برای طرفداران مبارز ارائه می‌کند. در اینجا نگاهی به محبوب ترین بازی‌هایی که در ماه ژانویه منتشر می شود می‌اندازیم.

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده (Prince of Persia: The Lost Crown)

تاریخ انتشار: 18 ژانویه

بیش از یک دهه از آخرین بازی کاملاً جدید و اصلی شاهزاده ایرانی می‌گذرد و یوبی سافت سرانجام در حال احیای برند کلاسیک ماجراجویی با Prince of Persia: The Lost Crown است.

The Lost Crown که در کنسول‌های PS5/PS4، Xbox Series X/S  و  Xbox One، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، اکشنside-scrolling  کلاسیک این فرنچایز را با نوع عناصر دستکاری زمان که در ورودی‌های سه بعدی مدرن‌تر دیده می‌شود، ادغام می‌کند. این بازی همچنین از امثال Metroid و Castlevania سرنخ می‌گیرد و نقشه‌ای گسترده و توانایی‌های متعددی را ارائه می‌کند که به مرور زمان آن‌ها را باز می‌کنید و کمپین را هر چه پیش می‌روید غنی‌تر و غنی‌تر می‌کند.

ریمستر بازی The Last of Us Part II

19 ژانویه

کمتر از چهار سال از انتشار The Last of Us Part II در پایان دوره PS4 می‌گذرد و قبلاً بهبودهایی در عملکرد روی PS5 برای این بازی داده شده بود. اما با محبوبیت نمایش HBO و نسخه ریمستر شده 2023 بازی اکشن اصلی PS3، Naughty Dog  نسخه بازسازی شده و الحاقی این دنباله را روی PS5 عرضه می‌کند.

همراه با ارتقای بصری، این بازی شامل سطوحی است که در طول توسعه اولیه حذف شده‌اند، لباس‌های شخصیت‌های اضافی و یک حالت roguelike survival mode جدید به نام بدون بازگشت (No Return). خوشبختانه، این بازی با قیمت کمتر از یک بازی جدید PS5 با قیمت 50 دلار به فروش می‌رسد.

بازی Tekken 8

تاریخ انتشار: 26 ژانویه

مسابقات King of Iron Fist با Tekken 8 بازگشته است، که فرنچایز مبارزه‌ای Bandai Namco را به PS5، Xbox Series  X/S و PC می‌آورد. در حالی که این فضا تا حد زیادی آشنا به نظر می‌رسد، با چهره‌های بازگشتی بسیاری در این میکس، Tekken 8  عناصر مبارزاتی را برای پاداش دادن به بازیکنان با پشتکار معرفی می‌کند و حس سینمایی بیشتری را به اکشن می‌بخشد.

ایجاد احساس تازگی در یک فرنچایز 30 ساله، به خصوص پس از تعداد زیادی ورودی و اسپین آف، می‌تواند دشوار باشد، اما Tekken 8  به نظر می‌رسد دوباره در این مسیر موفق بوده است.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

تاریخ انتشار: 26 ژانویه

سگا یک بازی Like a Dragon دیگر با نام The Man Who Erased His Name در نوامبر منتشر کرد. اما سری تغییر برند داده شده یاکوزا دوباره در ژانویه گسترش می‌یابد و هر دو سرگروه (Ichiban Kasuga و Kazuma Kiryu) را برای یک ماجرای اکشن جهان باز در یوکوهاما و شهر هونولولو، هاوایی برای اولین بار دور از ژاپن گرد هم می‌آورد.

این عنوان برخلاف نسخه‌های اسپین آف جدید، یکی از مجموعه‌های بزرگ و اصلی و دنباله مستقیم Yakuza: Like a Dragon 2020  است.

 

لیست معروف‌ترین بازی های ویدئویی ژانویه 2024 از دید Screenrant

 

نام بازی تاریخ انتشار پلتفرم
The Last of Us Part 2 Remastered January 19, 2024 PS5
Graven January 23, 2024 PC
Howl January 23, 2024 PS5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
Apollo Justice Ace Attorney Trilogy January 25, 2024 PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.