AD

پابجی موبایل: 10 مکان برای لوت در نقشه Miramar

پابجی موبایل: 10 مکان برای لوت در نقشه Miramar
0 9

در  پابجی موبایل یا BGMI، لوت برای زنده ماندن و برنده شدن ضروری است. و بدون لوت موفق نخواهید بود. در این مقاله به 10 مکان برای لوت در نقشه Miramar پابجی موبایل خواهیم پرداخت. Miramar بزرگترین نقشه در میان 4 نقشه موجود در بازی است. این یک نقشه بیابانی 8×8 با صخره‌های بزرگ، کوه‌ها و پشته‌های بلند است. Miramar با وجود اینکه بزرگترین نقشه است، نقاط لوت آن کاملاً محدود است.

 

بهترین مکان‌های لوت در نقشه Miramar پابجی موبایل

  • Pecado
  • Chumacera
  • Hacienda del Patron
  • San Martin
  • Los Leones
  • Monte Nuevo
  • Cruz del Valle
  • Valle del Mar
  • El Azahar
  • Impala

 

مکان  Pecado در نقشه Miramar

Pecado، درست در وسط نقشه قرار دارد و به نوعی قلب Miramar است. می‌توان آن را بهترین نقطه لوت در Miramar دانست. علیرغم اینکه یکی از کوچکترین شهرهای روی نقشه است، میزان ظاهر شدن لوت در آن بسیار بالا است. تقریباً هر قسمت از نقشه از این مکان قابل دسترسی است.

در این مکان، ساختمان بزرگ کازینو، ساختمان Red Press و ساختمان «L» برای لوت ایده آل هستند. اما از آنجایی که در وسط نقشه قرار دارد، بازیکنان می‌توانند در اینجا منتظر درگیری شدید با اسلحه باشند زیرا تقریباً مورد علاقه همه دوستداران Miramar است.

مکان  Pecado در نقشه Miramar

 

مکان Chumacera در نقشه Miramar

Chumacera یک شهر بزرگ است که در قسمت پایین نقشه قرار دارد. پشت آن را کوه بزرگ Minas del Valle پوشانده است. Chumacera به دو قسمت تقسیم می‌شود، یکی Chuma بالایی و دیگری Chuma پایینی. میزان ظاهر شدن لوت در این مکان بالا است.

مکان Chumacera در نقشه Miramar

نرخ فرود دشمن نیز در این مکان بسیار بالا است. با این حال، از آنجایی که در قسمت پایین نقشه قرار دارد، بازیکنان باید قبل از ادامه یک وسیله نقلیه چهار چرخ پیدا کنند.

 

مکان‌  San Martin و Hacienda del Patron در Miramar پابجی

San Martin تقریباً در وسط نقشه قرار دارد. این یک شهر تقریبا بزرگ با تعداد زیادی ساختمان، یک نیروگاه، یک خانه کنترل چند طبقه و بسیاری دیگر است. نرخ لوت در اینجا بسیار بالا است. اما از آنجایی که تقریباً در وسط نقشه قرار دارد، بازیکنان می‌توانند در اینجا با چندین تیم روبرو شوند.

Hacienda del Patron در قسمت بالایی شهر San Martin واقع شده است. این یک شهرک از نوع خانه‌های ییلاقی با اتاق‌های زیادی است. میزان ظاهر شدن لوت در اینجا بسیار بالا است. این مکان چون مورد علاقه بسیاری از بازیکنان است، بنابراین دشمنان زیادی را در اینجا خواهید دید.

مکان‌  San Martin و Hacienda del Patron در Miramar پابجی

مکان El Pozo برای لوت در نقشه Miramar

El Pozo که در گوشه سمت چپ بالای نقشه قرار دارد، مکانی عالی برای هر نوع بازیکنی است، زیرا به اندازه کافی وسیع است. تقریباً دو جوخه می‌توانند لوت مناسب را از این مکان دریافت کنند. اما به دلیل لوت بالاتر، بازیکنان می‌توانند در اینجا انتظار دشمنان بیشتری داشته باشند.

مکان El Pozo برای لوت در نقشه Miramar

مکان Los Leones در نقشه میرامار پابجی

بزرگترین شهر Miramar، یعنی Los Lenos، در سمت راست پایین نقشه قرار دارد. این شهر ساختمان‌های چند طبقه بزرگ، برج‌ها و انبارهای زیادی دارد. این شهر به دلیل نرخ بالای لوت در بین بسیاری از بازیکنان محبوب است. اما، در این مکان بازیکنان باید انتظار دشمنان زیادی را نیز داشته باشند.

مکان Los Leones در نقشه میرامار پابجی

مکان Monte Nuevo در نقشه Miramar پابجی

Monte Nuevo شهری تقریبا بزرگ است که در سمت چپ و وسط نقشه قرار دارد. این شهر مورد علاقه بسیاری از تیم‌های رقابتی حرفه‌ای است زیرا چرخش از اینجا بسیار آسان است زیرا چهار بزرگراه را در یک مکان می‌پیوندد. بازیکنان می‌توانند انتظار لوت‌های خوب و همچنین انتظار تعداد زیادی دشمن را در این شهر داشته باشند.

مکان Monte Nuevo در نقشه Miramar پابجی

مکان Cruz del Valle برای لوت در Miramar

Cruz del Valle در سمت راست بالای نقشه قرار دارد. بازیکنان می‌توانند در اینجا لوت خوبی دریافت کنند زیرا تعداد افراد کمتری در اینجا فرود می‌آیند.

مکان Cruz del Valle برای لوت در Miramar

مکان Valle del Mar

Valle del Mar یک شهر جذاب در کنار اقیانوس است که توسط پل De Toro به دو نیم شده است. در غرب پل یک مدرسه جالب و در شرق یک کلیسای زیبا قرار دارد. کلید حفظ این شهر، کنترل پل است، زیرا تنها مسیر مستقیم بین سرزمین اصلی و جزیره است. بازیکنان می‌توانند در این مکان لوت خوبی داشته باشند.

مکان Valle del Mar

مکان El Azahar در پابجی

El Azahar یک شهر کوچک است که در سمت راست بالای نقشه قرار دارد. علیرغم اینکه مکان کوچکی است، میزان ظاهر شدن لوت در آن بسیار بالاتر از بسیاری از شهرهای بزرگتر است. اگر رقابت کمتر و لوت‌های خوب می‌خواهید، در این مکان فرود بیایید.

مکان El Azahar در پابجی

مکان Impala در نقشه میرامار

Impala در منطقه ساحلی واقع شده و به بزرگراه متصل است. بازیکنان می‌توانند در ساختمان‌های بزرگ این شهر لوت خوبی به دست آورند.

مکان Impala در نقشه میرامار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.