AD

بهترین بازی های آنلاین PS4 + [ بازی هایی مهیج و بی نظیر ]

Warframe
2 2,007

پی اس یا پلی استیشن (Play Station) یکی از محبوب ترین و معروف ترین پلتفرم های بازی های ویدیویی است که از سال 1994 تاکنون در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این کنسول توسط شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت توسعه داده شده است و تاکنون چندین نسخه مختلف از آن عرضه شده است. PS4 یکی از بهترین و محبوب ترین نسخه های این کنسول است و شرکت های بازی سازی در سراسر جهان بازی های متعددی برای این کنسول طراحی و عرضه کرده اند. با توجه به تنوع و تعدد بازی های ویدیویی در سبک ها و ژانرهای مختلف انتخاب بهترین بازی های آنلاین PS4 می تواند کار دشوار و سختی باشد.

برای انتخاب بهترین بازی ها لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه شود. اگرچه بازی کردن در کنار دوستان و به صورت دسته جمعی لذت بسیار زیادی دارد و هیجانی چند برابری به گیمرها منتقل می کند اما این شرایط برای همه بازیکنان فراهم نیست. امروزه به لطف اینترنت می توان با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت داشت. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی بهترین بازی های آنلاین در کنسول پی اس فور پرداخته خواهد شد. با سری مقالات نقد و بررسی بازی سایت ایموجو همراه باشید.

بازی آنلاین چیست و بهترین بازی های آنلاین PS4 کدام بازی ها هستند؟

بازی های آنلاین (Online Game) در اصطلاح به بازی های شبکه ای گفته می شوند که از ساختارهای شبکه های کامپیوتری فراتر رفته اند و به شبکه جهانی اینترنت ورود کرده اند. البته تعریف دیگری می توان برای بازی های آنلاین عنوان کرد؛ هر بازی که از حالت تک گیمری و ربات خارج شود و به حالت چند بازیکنی تبدیل شود به عنوان بازی آنلاین شناخته خواهد شد. پیشرفت تکنولوژی و اینترنت باعث شده است که امروزه میلیون ها گیمرها از سراسر جهان بتوانند به صورت آنلاین با هم رقابت داشته باشند.

برای انتخاب بهترین بازی های آنلاین پی اس 4 لازم است که به فاکتورها و نکات مختلفی از جمله سبک و ژانر بازی، سلیقه بازیکنان، کیفیت ساختاری بازی، امکانات و آپشن های بازی، نحوه دسترسی بازیکنان به بازی، سرعت اینترنت مورد نیاز برای انجام بازی و … توجه شود. سالانه بازی های متعددی در سبک های مختلف برای این کنسول محبوب و معروف تولید می شود بنابراین انتخاب بهترین ها بسیار سخت است. از جمله بهترین بازی های آنلاین PS4 که طرفداران بی شماری دارند می توان موارد زیر را عنوان کرد:

بازی آنلاین Fortnite

می توان ادعا کرد که هر بازیکنی که تجربه بازی بر روی کنسول پی اس 4 را داشته باشد قطعا یک بار بازی محبوب و جذاب فورتنایت را امتحان کرده است. این بازی یکی از زیباترین، جذاب ترین و باکیفیت ترین بازی های سبک بتل رویال و بقا است که به وسیله کمپانی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) توسعه داده شده است. این بازی برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت ویندوز، نینتیندو سوئیچ، ایکس باکس و PS منتشر شده است. این بازی شباهت بالایی به بازی پابجی دارد و در آن بازیکنان همراه با 99 گیمر دیگر در یک جزیره گیر افتاده و باید تلاش کننده که زنده بمانند.

فقط یک بازیکن می تواند با شکست تمام بازیکنان دیگر زنده مانده و برنده بازی شود. بازیکنان در این بازی باید مهارت های متعددی همچون تیراندازی، ساخت و ساز، مخفی شدن و… داشته باشند تا بتوانند برنده بازی شوند. از مهم ترین ویژگی های این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 می توان به داشتن موتور گرافیکی قدرتمند، گیم پلی و گان پلی هیجان انگیز و بی نظیر، داستان جذاب، موسیقی و صداگذاری های منحصر به فرد و … اشاره کرد. Fortnite قطعا در رتبه بندی های چند سال آینده نیز در بین بهترین بازی های آنلاین پی اس حضور خواهد داشت.

بهترین بازی های آنلاین PS4، Warframe

شرکت Digital Extremes که قبلا بازی های جذابی مانند Dark Sector و Darkness 2 را عرضه کرده بود در سال 2013 توانست با طراحی، تولید و عرضه Warframe بار دیگر از اعتبار خودش دفاع کند. وارفریم برای پلتفرم های مختلفی مانند کامپیوترهای شخصی، PS4، ایکس‎باکس وان، نینتندو سوئیچ و … عرضه شده است. این بازی در سبک محبوب و جذاب Hack and Slash ساخته شده است و بازیکنان در آن در نقش یک Tenno ظاهر می شوند که جنگجویانی باستانی هستند.

تنوها برای حفظ بدن خود در برابر ضربات دشمن از زره هایی به نام Warframe استفاده می کنند. تنوها در این بازی ماموریت دارند که دنیا را دست شخصیت های شرور و خطرناک نجات دهند. در این بازی آنلاین سرعت عمل حرف اول را می زند و گیم پلی آن سرعت بسیار بالایی دارد. این بازی از نظر گرافیک و جلوه های بصری جز بهترین بازی های صنعت گیم است و با داشتن سبک خلاقانه و نوآورانه خود توانسته به عنوان یکی از پرمخاطب ترین بازی های آنلاین شناخته شود.

Warframe
Warframe

بازی Rocket League

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاینی که می توان بر روی کنسول PS4 تجربه کرد، بازی Rocket League می باشد. این بازی جذاب در سبک بازی های ورزشی و شبیه سازی و همچنین مسابقه ای طراحی و تولید شده است. کمپانی سازنده بازی Rocket League شرکت معروف سایونیکس است که این بازی را برای کنسول های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کرده است. این بازی جوایز مختلفی برده است و موفقیت های بسیار زیادی به دست آورد و فقط در یک هفته بیش از 2 میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود کردند و امروزه بیش از 20 میلیون گیمر از این بازی استفاده می کنند.

هرچند این بازی در نگاه اول ساده و راحت به نظر می رسد اما به شدت اعتیاد آور و هیجان انگیز است. بازیکنان باید ماشین هایی که به راکت مجهز شده اند را کنترل کنند و در یک میدان بازی با استفاده از توپ هایی که حجم بسیار بزرگی دارند حریفان خود را شکست دهند. این بازی در حقیقت فوتبال ماشین ها است و استودیوی سایونیکس علاوه بر فوتبال حالت های ورزشی دیگری مانند هاکی روی یخ و بسکتبال نیز طراحی کرده است که هر کدام می توانند هیجان بسیار بالایی برای بازیکنان داشته باشند.

بازی destiny 2

از بهترین بازی های آنلاین PS4 می توان به بازی destiny 2 (سرنوشت 2) اشاره کرد که در سبک بازی های نقش آفرینی و تیراندازی اول شخص ساخته شده است. این بازی به وسیله کمپانی مشهور و معروف اکتیویژن تولید و توسط شرکت Bungie توسعه داده شده و برای پلتفرم هایی مانند کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و همچنین پلی استیشن 4 عرضه شده است. هر چند که نسخه اول این بازی موفقیت های زیادی کسب نکرد اما این نسخه توانسته همه چیز را تغییر دهد و میلیون ها گیمر از سراسر جهان به خود جذب کند. با وجود آنکه بخش داستانی این بازی نمی تواند به اندازه کافی هیجانی و درگیر کننده باشد اما به عنوان یک بازی آنلاین عالی و لذتبخش می تواند ساعت ها بازیکنان را سرگرم کند.

این بازی شباهت هایی هم به بازی های معروف Battlefied و Call Of Duty دارد و بازیکنان در جریان بازی دشمنان زیادی دست و پنجه نرم کنند. گرافیک، موسیقی و صداگذاری این بازی در کنار گان پلی بی نظیر آن می تواند از جذاب ترین ویژگی های آن به حساب بیاید که هر بازیکنی را به وجد خواهد آورد. با اینکه اشکالات و ایراداتی در بخش های مختلف بازی وجود دارد اما این بازی نمرات بسیار خوبی از منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت کرده است و قطعا یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 به شمار می رود.

destiny 2
destiny 2

بازی آنلاین Minecraft

بازی Minecraft یکی از محبوب ترین، جذاب ترین و بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم به شمار می رود که بسیاری از بازیکنان خاطرات بسیار زیادی با آن دارند و قطعا یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 می باشد. این بازی فکری، معمایی و آرکید توسط کمپانی چینی Mojang برای کنسول های مختلف نینتندو سوئیچ، ایکس باکس، کامپیوتر، گوشی های موبایل و پی اس ٤ عرضه شده است. بازیکنان نباید گول گرافیک ساده و ابتدایی این بازی را بخورند چرا که این بازی پیچیدگی های خاص خود را داشته و می تواند چالش های متنوع و مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد.

در این بازی بازیکن باید برای بقا به صورت آزادانه ساخت و ساز کند و به امکانات و آپشن های مختلف دسترسی داشته باشد. بازیکنان در این بازی انواع و اقسام فعالیت ها را تجربه می کنند. اکتشاف، جمع آوری منابع، مبارزه، صنعتگری و … از مهم ترین چالش های موجود در بازی هستند. صداگذاری بی نظیر و موسیقی های عالی، گیم پلی ساده و جذاب، حضور شخصیت های مختلف در بازی، امکان بازی های گروهی و … از مهم ترین ویژگی های این بازی آنلاین در پلی استیشن چهار هستند.

بازی Battlefield 1

یکی دیگر از بازی هایی که نامزد بهترین بازی های آنلاین PS4 در این رتبه بندی می باشد بازی Battlefield 1 می باشد با همکاری شرکت های دایس و الکترونیک آرتز تولید و منتشر شده است. این بازی به وسیله کنسول های مختلفی مانند Xbox، PC و PS4 پشتیبانی می شود و در سبک بازی های تیراندازی اول شخص ساخته شده است. Battlefield 1 به خوبی و زیبایی هرچه تمام تر نشان داده است که جنگی به عظمت جنگ جهانی اول چه ویژگی هایی دارد. این بازی به صورت کلی یکی از منحصر به فردترین و متفاوت ترین بازی های نسل هشتم است که هیجانی وصف ناشدنی به گیمرها منتقل می کند. Battlefield 1 دارای بخش ها و حالت های مختلفی است و بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با دوستان خود از هر نقطه ای به رقابت بپردازند.

بخش چند نفره این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کمتر می توان یک بازی با این کیفیت و ویژگی های در دنیای گیم پیدا کرد. داستان جذاب و هیجان انگیز، گرافیک بی نظیر و جلوه های بصری خاص، گیمر پلی شگفت انگیز و گان پلی عالی، موسیقی ها و صداگذاری های بی نظیر و … از مهم ترین ویژگی های این بازی هستند که می توانند از آن به عنوان بهترین بازی های آنلاین PS4 به خوبی دفاع کنند. این بازی توانسته به خوبی تمام جزئیات یک جنگ واقعی را شبیه سازی کند و لذت و هیجان بالایی به بازیکنان منتقل کند.

Battlefield 1
Battlefield 1

 بازی  titanfall 2

بازی هایی که در سبک تیراندازی و اکشن تولید می شوند محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرهای سراسر جهان دارند و همین باعث شده است که اکثر استودیوهای بازی سازی به سمت تولید این نوع بازی ها بروند. بازی titanfall 2 یکی از جذاب ترین، هیجان انگیزترین و بهترین بازی های تیراندازی است که توسط کمپانی الکترونیک آرتز تولید شده و برای پلتفرم های محبوبی مانند پی اس 4 عرضه گشته است. این بازی وقایع 5 سال بعد از نسخه اول را روایت می کند. این بازی می تواند به عنوان دیوانه کننده ترین بازی آنلاین پلی استیشن 4 نیز شناخته شود.

این بازی در حقیقت وقایع فرانتیر را روایت می کند و ملیشا و IMC وارد نبرد می شوند و به کشتار هم می پردازند. بازی دارای 15 نقشه آنلاین مختلف است و بازیکنان می توانند ساعت های متوالی خود را با نبرد تایتان ها و پایلوت ها سرگرم کنند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک خاص و منحصر به فرد، گیم پلی هیجان انگیز و دیوانه کننده، گان پلی شگفت انگیز، موسیقی و صداگذاری های عالی، قابلیت های شخصی سازی آیتم های مختلف، حالت های مختلف و متنوع و… اشاره کرد. titanfall 2 از هر نظر توانسته توجه ویژه منتقدان را به خود جلب کند و به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن ماجراجویی ps4 خود را معرفی کند.

titanfall 2
titanfall 2

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی بازی FIFA 19

بهترین بازی های آنلاین PS4، بازی Call of Duty

بازی COD علاوه بر آنکه در بسیاری از رتبه بندی های جهانی همواره حضور قدرتمندی داشته است همیشه به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین بازی تاریخ صنعت گیم نیز از آن نام برده شده است. این بازی اولین بار در سال 2003 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و تاکنون بیش از 15 نسخه مختلف از آن منتشر شده است که هر کدام ویژگی های و قابلیت های خاص خود را دارند. بازی ندای وظیفه در سبک بازی های تیراندازی، اکشن و بتل رویال و توسط کمپانی اکتیویژن ساخته شده است. نسخه های مختلفی از این بازی وجود دارند که می توانند هیجان و لذت بالایی برای گیمرها در کنسول PS4 به ارمغان بیاورند اما بازی Call of Duty: Black Ops 4 که به وسیله شرکت های Treyarch, Beenox و Raven Software توسعه داده شده اند می تواند جزء بهترین بازی های آنلاین PS4 باشد.

هر چند که این نسخه از مجموعه ندای وظیفه امکان بازی به صورت تک نفره را حذف کرده است اما یکی از قدرتمند ترین بازی های چندنفره آنلاین به شمار می رود. گرافیک بی نظیر، گیم پلی سریع و روان، امکانات و تجهیزات مختلف، موسیقی و صداگذاری حرفه ای، گان پلی منحصر به فرد و … از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند که علاوه بر پی اس فور می توان از آن بر روی کنسول کامپیوتر و ایکس باکس نیز استفاده کرد.

بازی Overwatch

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین PS4 در سبک بازی های تیراندازی اول شخص ساخته شده است بازی بازی Overwatch می باشد که محصول کمپانی و استودیوی بازی سازی بلیزارد انترتینمنت است. این بازی اولین بار در سال 2014 برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد و با استقبال بسیار خوبی از جانب گیمرهای سراسر جهان مواجه گشت. هر چند که این کمپانی برای اولین بار یک بازی تیراندازی را طراحی و تولید کرده است اما به خوبی توانسته است که تعادل را در بین تمام ویژگی های ساختاری آن حفظ کند. هر کدام از شخصیت ها و قهرمانان مختلف این بازی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که می توانند برای هر بازیکن جذاب و هیجان انگیز باشند.

مهم ترین نقطه قوت این بازی آنلاین سرگرم کنندگی بسیار خوب آن است که باعث می شود بازیکنان تا ساعت ها از آن لذت ببرند. هر چند که قهرمانان این بازی از نظر ظاهری دارای طراحی های مختلفی هستند اما از نظر توانایی و قابلیت کاملا دارای بالانس و تعادل می باشند. طراحی های هنری این بازی بسیار بی نظیر و عالی است و گرافیک آن می تواند چشم هر بازیکنی را به خود خیره کند. داستان Overwatch در زمان بازی روایت نمی شود و سازندگان بازی به تدریج جزئیات بیشتری از بازی را فاش می کنند و همین باعث شده است که جذابیت های بازی به شدت بالا برود. این بازی آنلاین حتی در تورنومنت های مختلف نیز حضور دارد و بازیکنان می توانند از آن لذت ببرند.

Overwatch
Overwatch

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی والفاریس Valfaris؛ بازی اکشن و جذاب

بازی Grand Theft Auto V (GTA)

کمپانی راک استار نورث همواره خودش را به عنوان یک ابرسازنده بازی های ویدیویی در صنعت گیم معرفی کرده است و تقریبا همه بازیکنان عادت کرده اند که محصولات این شرکت را در همه رتبه بندی ها در رتبه های بالا مشاهده کنند. بازی Grand Theft Auto V به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 شناخته می شود که در سبک بازی های اکشن، ماجراجویی و تیراندازی سوم شخص ساخته شده و برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه گردیده است. می تواند ادعا کرده که تاکنون هیچ کدام از بازی های نام برده شده نتوانسته اند بخش آنلاینی به جذابیت بخش آنلاین این بازی به بازیکنان ارائه کنند.

در بخش آنلاین GTA V 30 بازیکن می توانند به همدیگر متصل شوند و ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارند. در دنیای بازی جی تی آ بازیکنان می توانند زندگی یک مجرم را تجربه کنند و چالش های مختلفی را پشت سر بگذارند. این بازی دارای یک داستان بسیار جذاب و تحسین برانگیز است و در کنار گرافیک منحصر به فرد و جذابی که دارد بازیکنان می توانند از گیم پلی و گان پلی هیجان انگیز آن لذت ببرند و رقابت جذابی با دوستان خود داشته باشند.

بازی dead by daylight

بازی مرگ قبل از طلوع به عنوان یکی از جذاب ترین، پرطرفدارترین و باکیفیت ترین بازی های ساخته شده در سبک Online Survival Horror شناخته می شود که توسط استودیوی بازی سازی Behaviour Interactive  تولید و برای پلتفرم های مختلف از جمله PS4 عرضه شده است. در این بازی کاراکترها و قاتل های مختلفی وجود دارند که هر کدام توانایی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک عالی و باکیفیت، گیم پلی و گان پلی هیجان انگیز، داستان و موسیقی حرفه ای و … اشاره کرد.

بازیکنان در این بازی می توانند نقش یک قاتل یا یک قربانی را بازی کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. dead by daylight به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 می تواند رقابت جذابی با سایر بازی های معرفی شده داشته باشد.

بهترین بازی های آنلاین PS4
بهترین بازی های آنلاین PS4

سخن پایانی

پلی استیشن یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی های ویدیویی در سراسر جهان است و سالانه صدها بازی مختلف در سبک ها و ژانرهای متنوعی برای این کنسول توسط شرکت های مختلف بازی سازی تولید و عرضه می شود. انتخاب بهترین بازی های آنلاین PS4 می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد چرا که فاکتورهای مختلفی برای تعیین بهترین بودن یک بازی وجود دارد. علاوه بر بازی های معرفی شده بازی های دیگری نیز وجود دارند که می توانند در این فهرست جای داشته باشند.

از بهترین بازی های آنلاین پی اس فور می توان به Plants vs Zombies: Garden Warfare 2، Overcooked 2، For Honor، Star Wars Battlefront 2، Tom Clancy’s The Division و … اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های و قابلیت های خاص و منحصر به فردی هستند. بازیکنان می توانند برای خرید و دانلود هر کدام از بازی های مورد علاقه خود به سایت  ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنند و از سایر خدمات سایت مانند آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی ها و … بهره مند شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. فروغ منش می گوید

    سلام آیا برای آپدیت بازی ها حتما باید آنلاین شد یا اینکه میتوان از طریق PC و USB بازی آپدیت به PS4 انتقال داد ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر خیر برای آپدیت بازیها راهی جز وصل کردن کنسول به اینترت نیس (همان آنلاین شدن )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.