AD

بهترین بازی های آفلاین + [ بازی های شگفت انگیز ]

Shadow Fight
0 444

بازی های ویدیویی و موبایلی امروزه و خصوصاً در دوران شیوع بیماری کرونا نقش بسیار ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت مردم جهان دارند. با وجود پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوترها، گوشی های موبایل و … بازیکنان انتخاب های متنوعی خواهند داشت. هرچند که بازی های آنلاین لذت و هیجان متفاوت تری دارند اما بسیاری از گیمرها امکان استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری را ندارند و همین اهمیت بازی های آفلاین را بیشتر نمایان می کند. سالانه هزاران بازی موبایلی اندرویدی مختلف در سبک ها و ژانرهای متعددی تولید و عرضه می شوند بنابراین انتخاب بهترین بازی های آفلاین کار دشواری می باشد.

ترس و بقا، اکشن، تیراندازی، ورزشی، استراتژی، معمایی، شبیه سازی، آخرالزمانی، زامبی، جنگی، آرکید، کژوال، مسابقه ای و … از مهم ترین و محبوب ترین سبک های بازی ها می باشند که بازیکنان می توانند در هرکدام از آنها به بازی های مختلفی دسترسی داشته باشند. هر چند که انتخاب یک یا چند بازی به عنوان بهترین بازی آفلاین کار ساده ای نیست و نیازمند بررسی های مختلفی است اما در ادامه مطلب تلاش کرده ایم که بهترین و محبوب ترین بازی های آفلاین را بررسی و معرفی کنیم. با سری مقالات نقد و بررسی بازی ایموجو همراه باشید.

 بررسی و معرفی بهترین بازی های آفلاین

صنعت گیم امروزه به یکی از مستعدترین و پول سازترین صنایع دنیا تبدیل شده است و شرکت های متعددی از سراسر جهان در این زمینه فعالیت می کنند. سالانه بازی های بسیار زیادی در سبک ها و ژانرهای مختلف تولید و عرضه می شوند. برای انتخاب بهترین بازی های آفلاین اندروید لازم است که فاکتورهای مختلفی بررسی شوند که مهم ترین آنها شامل سبک و ژانر بازی، سلیقه بازیکنان، کیفیت ویژگی های ساختاری بازی مانند گرافیک، گیم پلی، موسیقی و داستان، قیمت بازی و نحوه دسترسی بازیکنان به آن، امکانات و آپشن های موجود در بازی، برند و شرکت سازنده بازی، زبان های بازی و … می باشند. هرچند که انتخاب بهترین بازی ها چالش بزرگی است و می تواند امری دشوار باشد اما تعدادی از بازی ها هستند که مقبولیت و محبوبیت بیشتری در میان گیمرها دارند. از جمله بهترین بازی های آفلاین اندرویدی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

بازی موبایلی Fallout: Shelter

هرچند که Fallout: Shelter اولین محصول شرکت معروف Bethesda Softworks LLC برای پلتفرم گوشی های موبایلی است اما موفقیت های متعددی به دست آورده است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. این بازی در سبک بازی های شبیه سازی تولید شده است. این بازی روایتگر داستان پناه گرفتن بازمانده های فاجعه اتمی در زیر زمین است. بازیکن در این بازی باید فرماندهی پناهگاه را بر عهده بگیرد. بازیکن باید این پناهگاه را توسعه بدهد و به مکانی امن و مطمئن برای بازمانده ها تبدیل کند. در طول بازی چالش های مختلفی برای بازیکنان ایجاد می شوند.

گیم پلی بازی به شدت جذاب، روان و هیجان انگیز است و می تواند بازیکنان را برای مدت ها سرگرم کند. شخصیت اصلی این بازی ویژگی ها و قابلیت های مختلفی مانند قدرت، تحمل، احساس، هوش، شانس، زیرکی و هوشمندی و … است و لازم است که بازیکن به این قابلیت ها توجه ویژه ای داشته باشد. امکان ساخت طاق و پناهگاه مطمئن، نظارت بر جامعه شخصی، گرافیک خیره کننده، صداگذاری فوق العاده و بی نظیر، داستان جذاب و هیجان انگیز و گیم پلی روان و شگفت انگیز از مهم ترین ویژگی های این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین می باشند.

بهترین بازی های آفلاین
بهترین بازی های آفلاین

بهترین بازی های آفلاین، بازی Bloons TD 6

Bloons TD 6 یکی از بازی هایی است که در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی تولید شده است و می تواند یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی اندرویدی باشد. این بازی توسط استودیوی مطرح و خوشنام ninja kiwi طراحی و تولید شده است. این بازی نیز ادامه نسخه های قبلی را برای بازیکنان روایت می کند. بازیکنان در این بازی باید با ساخت برجک های جنگی در برابر دشمنان مقاومت کنند. همچنین بازیکنان می توانند با به دست آوردن پول و ارز بازی سلاح های موجود در بازی را مطابق میل خودشان ارتقا بدهند.

این بازی صدهای مرحله مختلف دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ماموریت های هر مرحله می تواند برای بازیکنان بسیار جذاب باشد. اولین نسخه این بازی در سال 2007 عرضه شد اما Bloons TD 6 توانسته به عنوان بهترین نسخه این مجموعه خود را معرفی کند. اگرچه بازی Bloons TD 6 در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما به شدت اعتیاد آور است و ویژگی هایی مانند گرافیک بی نظیر، گیم پلی ساده، سریع و روان، صداگذاری های شگفت انگیز و … باعث شده اند که به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید شناخته شود.

 بازی The Room

بازی The Room (اتاق) از جمله بازی هایی است که در بسیاری از رتبه بندی ها حضور داشته است و همواره به عنوان یکی از بهترین بازی های معمایی و فکری صنعت گیم شناخته می شود. این بازی جذاب، هیجان انگیز و زیبا به وسیله شرکت Fireproof Games تولید شده و توسعه یافته و تاکنون 4 نسخه مختلف از آن در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. در این بازی بازیکنان در یک خانه قرار دارند که یک اتاق مرموز، عجیب و غریب دارد. در این اتاق اتفاقات جالبی رخ می دهد که می تواند برای بازیکنان جذاب باشد. زمانی که گیمر وارد اتاق شود هیچ راه برگشتی نخواهد داشت و باید بتواند که سرنوشت خودش را به دست این اتاق مرموز بسپارد.

در جریان بازی اتفاقات مختلفی برای گیمرها رخ می دهد و بازیکنان چالش های مختلفی را تجربه می کنند. بازیکنان می توانند انواع پازل ها و معماهای مختلف را حل کنند و از گرافیک باکیفیت و عالی بازی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، صداگذاری و موسیقی شگفت انگیز و … نهایت لذت را ببرند. این بازی می تواند برای تمامی سنین و جنسیت های مختلف جذاب باشد و بازیکنان را برای مدت های طولانی سرگرم کند و همین باعث شده است که یکی از کاندیداهای بهترین بازی های آفلاین برای اندروید باشد.

The room
The room

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی witcher 1 ؛ بازی اکشن و نقش آفرینی

بهترین بازی های آفلاین، Traffic Rider

Traffic Rider(موتور سواری در ترافیک) یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های ریسینگ است که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Soner Kara برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است. این بازی یک بازی کم حجم است که دارای یک طراحی منحصر به فرد و جذاب است و توانسته گیمرهای متعددی از سراسر جهان به خود جذب کند. در این بازی بازیکنان می توانند با استفاده از موتور وارد یک جاده بی انتها شوند و امتیاز کسب کنند.

بازیکنان می توانند برای مدت های مختلف سرگرم بازی شوند و رکوردهای مختلفی را جابه جا کنند. این بازی قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارد که آن را شایسته حضور در فهرست بهترین بازی های آفلاین کرده است. از مهم ترین ویژگی های بازی Traffic Rider می توان به گیم پلی ساده، روان و سریع، گرافیک خیره کنند، صداگذاری های حرفه ای و از همه مهم تر امکان شخصی و سفارشی سازی موتور سیکلت ها در بازی اشاره کرد که به بازیکنان اجازه می دهد لذت و هیجان یک بازی مسابقه ای را تجربه کنند.

بازی اندرویدی Shadow Fight

بازی هایی که در سبک نقش آفرینی طراحی و تولید می شوند همواره جایگاه ویژه ای در میان گیمرهای سراسر جهان داشته اند و اگر کیفیت ساخت مناسبی داشته باشند با استقبال بسیار خوبی مواجه می شوند. Shadow Fight توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Nekki تولید و عرضه شده است و تاکنون بیش از 500 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک مبارز خودشان را به انواع سلاح ها و تجهیزات جنگی مجهز می کنند و به مبارزه با دشمنان می پردازند.

بازی دارای مراحل و ماموریت های مختلفی است و به مرور زمان درجه سختی بازی افزایش پیدا کرده و بازیکنان می توانند چالش های جدیدتر و جذاب تری را تجربه کنند. مبارزه های تن به تن، گرافیک باکیفیت و عالی، گیم پلی سریع و هیجان انگیز، موسیقی و صداگذاری های حرفه ای باعث شده اند که بازیکنان بتوانند یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین و RPG را تجربه کنند و ساعت ها خودشان را با آن سرگرم کنند. هرچند که تمام نسخه های مجموعه اندرویدی Shadow Fight کیفیت بالایی دارند اما بازیکنان قادر خواهند بود که نهایت و لذت و هیجان را از نسخه Shadow Fight 3 دریافت کنند.

Shadow Fight
Shadow Fight

بازی آفلاین Hitman GO

یکی دیگر از بازی های جذاب و هیجان انگیزی که گیمرها می توانند به صورت آفلاین از آن استفاده کنند بازی محبوب و جذاب Hitman GO می باشد. این بازی نیز از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های معمایی و فکری تولید شده است و تمامی بازیکنان بالای 10 سال از هر جنسیتی می توانند از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. Hitman GO به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX Ltd تولید شده است. در این بازی گیمر در نقش کاراکتر و شخصیت اصلی بازی یعنی مامور 47 ظاهر شده و ماموریت های متعدد و مختلفی را پشت سر می گذارد و چالش های متنوع را تجربه خواهد کرد.

بازی Hitman GO از جمله بازی هایی است که جوایز متعددی را کسب کرده است و محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به طراحی زیبای محیطی و کاراکترها، گرافیک منحصر به فرد، گیم پلی ساده، روان و چالش برانگیز، محیط های مختلف و … اشاره کرد. در این بازی بازیکنان باید بتوانند با استفاده مهارت ها و ویژگی هایی که دارند و با نام Silverballers  شناخته می شوند دشمنان خودشان را از پا در بیاورند.

بهترین بازی های آفلاین، Noblemen: 1896

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید آفلاین که در این فهرست قرار گرفته است بازی Noblemen: 1896 می باشد. این بازی به وسیله استودیوی بازی Foursaken Media در سبک بازی های اکشن ساخته شده و برای سیستم های اندرویدی منتشر شده است و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. داستان این بازی در قرن 19 میلادی و جنگ جهانی اول و جنگ های داخلی آمریکا را پوشش می دهد. در این بازی هر مرحله با یک نقشه شروع می شود که محل قرارگیری پایگاه، نیروها ارتش، نقاط استراتژیک و … را به بازیکنان نشان می دهد. بازیکنان باید بتوانند مانند یک فرمانده واقعی استراتژی جنگی خودشان را پیاده کنند.

بازیکنان با در اختیار داشتن انواع سلاح های جنگی به مبارزه با دشمنان بپردازند و پیروز جنگ شوند. Noblemen: 1896 قطعاً یکی از جذاب ترین، زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی است که گیمرها می توانند از آن به صورت آفلاین استفاده کنند و ساعت ها خودشان را سرگرم کنند. گرافیک منحصر به فرد و عالی، گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، موسیقی و صداگذاری های خارق العاده، امکانات و تجهیزات مختلف و … از مهم ترین دلایلی هستند که اجاره حضور در فهرست بهترین بازی های اندروید آفلاین را به این بازی داده اند.

Noblemen1896
Noblemen1896

بازی Cover Fire

بازی کاور فایر یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین است که در سبک بازی های اکشن ساخته شده است و محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرهای سراسر جهان دارد. این بازی محصول کمپانی بازی سازی Garena Games است و به صورت رایگان برای سیستم های اندرویدی عرضه شده است. در این بازی بازیکن می تواند رهبری گروهی از قهرمانان را به دست بگیرد. این گروه باید بر علیه کمپانی بزرگ Tetracrop بجنگند و جهان را نجات دهند. طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات در این بازی در اختیار بازیکنان قرار دارد. کمپانی Tetracrop با تولید ماده ای می خواهد که جهان را از بین ببرد و جنگ بسیار بزرگی را در جهان شکل داده است و بازیکن باید جلوی نابودی جهان را بگیرد.

صدها ماموریت مختلف در این بازی پیش روی بازیکنان قرار دارد که باید همه آنها را به شکلی صحیح و دقیق پشت سر بگذارد. این بازی میلیون ها بار توسط گیمرهای مختلف جهان دانلود و نصب شده است و امتیازات بسیار بالایی از گیمرهای حرفه ای و منتقدان دریافت کرده است. ویژگی هایی که باعث شده اند کاور فایر نامزد یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید باشد شامل گرافیک عالی، گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، موسیقی و صداگذاری بی نظیر، داستان درگیر کننده و امکانات و آپشن های مختلف موجود در بازی می باشند.

بهترین بازی های آفلاین، Asphalt Nitro

مجموعه بازی های آسفالت همواره از محبوب ترین، زیباترین و جذاب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم بوده اند. این بازی در سبک بازی های مسابقه ای و به وسیله استودیوی بازی سازی گیم لافت طراحی و تولید شده است. بازیکنان در این بازی می توانند به ماشین های مختلفی از برندهای معتبر و مشهور دسترسی داشته باشند و با استفاده از آنها وارد رقابت شوند. ماشین های این بازی با تکنولوژی نیتروژن طراحی شده اند که جذابیت بازی را چند برابر کرده است. حجم بازی کمتر از 100 مگا بایت است سرعت بسیار خوبی دارد و می تواند برای ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کند.

البته نمی توان انتظار داشت کیفیت ساختاری و گرافیکی این بازی به نسخه های کنسولی برسد اما قطعاً یکی از بهترین بازی های اندرویدی در سبک ریسینگ است که گیمرها می توانند آن را تجربه کنند. از مهم ترین ویژگی های این بازی آفلاین و رایگان می توان به تنوع ماشین ها، استفاده از نیتروژن برای سرعت و شتاب گیری، تنوع بالای حالت ها، چالش ها و رویدادهای مختلف و گیم پلی هیجان انگیز و روان آن اشاره کرد.

Asphalt Nitro
Asphalt Nitro

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی ولفنشتاین ۲ (Wolfenstein 2)

بازی موبایلی Bio Inc

زمانی که فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید بررسی می شود نمی توان از بازی Bio Inc به سادگی چشم پوشی کرد. این بازی یکی از بازی های ساخته شده در سبک شبیه سازی و استراتژیک است که به شدت جذاب، زیبا و پرطرفدار است. این بازی به وسیله استودیوی بازی سازی DryGin Studios ساخته شده است. طاعون پزشکی در حقیقت یک بازی است که سرنوشت قربانیان را در دست گیمر قرار داده است. بازیکن باید انواع ویروس های مختلف را به بدن بیمار وارد کند تا از بهبودی و سلامت او جلوگیری کند. این بازی توسط بسیاری از منتقدان و سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی های اندرویدی شناخته شده است. تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از این بازی دانلود و نصب شده است.

بازی موبایلی Bio Inc بیش از 10 مرحله جذاب دارد و بازیکنان می توانند بیشتر از 100 شرایط زیست پزشکی واقعی را تجربه کنند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به راه های مختلف بازی کردن، گرافیک کم نظیر، گیم پلی اعتیاد آور و جذاب، تجربه های واقعی پزشکی و … اشاره کرد که باعث شده اند این بازی شایسته حضور در فهرست بهترین بازی های آفلاین باشد.

بازی Air Commander – Traffic Plan

بسیاری از بازیکنان هستند که عاشق پرواز و هواپیما هستند. بازی Air Commander – Traffic Plan یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز است که به بازیکنان اجازه می دهد تجربه های منحصر به فرد و جذابی از پرواز داشته باشند. بازی های شبیه ساز زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند اما آنچه که این بازی را متمایز کرده است استفاده از بیش از یک هواپیما می باشد. این بازی توسط استودیوی بازیسازی RORTOS تولید شده و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. بازیکن در این بازی می تواند از فرودگاه شهر خودش حرکت کرده و به هر کشوری که می خواهد سفر کند.

هرچند که بازی ممکن است ساده به نظر برسد اما بازیکنان در طول پرواز با چالش های مختلفی مواجه خواهند شد که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند. بازیکنان در این بازی می توانند از هواپیماهای مختلف استفاده کنند، در شرایط آب و هوایی مختلف پرواز را تجربه کنند و از گرافیک، صداگذاری حرفه ای و گیم پلی اعتیاد آور بازی نهایت لذت را تجربه کنند. هرچند بازی Air Commander – Traffic Plan در میان بازیکنان کمتر شناخته شده است اما بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و قطعاً یکی از بهترین بازی های آفلاین برای سیستم های اندرویدی است.

Air Commander Traffic Plan
Air Commander Traffic Plan

بازی Subway Surfers

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید که بسیاری از گیمرها حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند بازی محبوب Subway Surfers است. این بازی به وسیله استودیوی بازی سازی قدیمی Kiloo در سبک بازی آرکید طراحی و عرضه شده است. این بازی بیش از 1 میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است که یک رکورد خاص و منحصر به فرد به شمار می رود. در این بازی بازیکن در نقش یک پسر بچه به نام جک ظاهر می شود که همراه دوستان خود از دست ماموران فرار می کنند. در مسیر فرار موانع و چالش های مختلفی وجود دارد که با عبور از آنها می تواند جوایز مختلفی دریافت کند. این بازی از سال 2012 تاکنون همواره در فهرست محبوب ترین بازی ها حضور داشته است و با وجود عرضه هزاران بازی جدید هنوز محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. گرافیک اچ دی، گیم پلی اعتیادآور، چالش ها و مسیرهای مختلف، کاراکترهای مختلف و … از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.

سخن پایانی

از آنجایی که پلتفرم گوشی های موبایل امروزه به عنوان محبوب ترین پلتفرم برای بازی ها شناخته می شود سالانه هزاران بازی موبایلی از سوی شرکت های مختلف عرضه می شوند که هر کدام دارای سبک و ژانر خاصی بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت برای همه گیمرها میسر نیست، بازی های آفلاین محبوبیت بالایی دارند. تنوع و تعدد بازی ها باعث شده اند که انتخاب بهترین بازی های آفلاین بسیار کار سخت و دشواری باشد.

علاوه بر بازی های عنوان شده می تواند ده ها بازی دیگر در سبک های مختلف را عنوان کرد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند و می توانند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشند و در این فهرست قرار بگیرند. بازیکنان می توانند برای خرید و دانلود هر کدام از بازی ها به سایت ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنند و آن را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند. همچنین بازیکنان می توانند از خدمات دیگر این سایت مانند آموزش بازی ها و نقد و بررسی آنها بهره ببرند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.