AD

همکاری IBM و Adobe در زمینه زنجیره تامین محتوا با هوش مصنوعی

0 57

IBM همکاری خود با Adobe برای کمک به برندها در بهینه سازی زنجیره تامین محتوای خود از طریق استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی (AI) مانند خدمات Adobe Sensei GenAI و Adobe Firefly (اکنون در نسخه بتا) افشا کرد.

افزایش خلاقیت و کارایی: زنجیره تامین محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی

IBM Consulting با تجربه گسترده خود در زمینه هوش مصنوعی، مجموعه جدیدی از خدمات مشاوره Adobe را برای کمک به مشتریان در جهت یابی چشم انداز پیچیده هوش مصنوعی مولد معرفی می کند. با استفاده از راه حل زنجیره تامین محتوا با هوش مصنوعی Adobe و خدمات مشاوره IBM،مشتریان قادر هستند یک بخش زنجیره تامین محتوا جامع ایجاد کنند. این بخش همکاری را تقویت می کند، خلاقیت را بهینه می کند، کارایی را افزایش می دهد، وظایف را خودکار می کند و دید را برای افراد درگیر در طراحی و پروژه های خلاقانه بهبود می بخشد.

کارشناسان مشاور IBM، تیمی متشکل از 21000 متخصص در زمینه داده، هوش مصنوعی هستند که به مشتریان Adobe در اجرای موفقیت‌آمیز مدل‌های هوش مصنوعی برای طراحی و فرآیندهای خلاقانه کمک می‌کنند. این کمک شامل استفاده از Adobe’s Firefly است که بر تولید تصاویر و جلوه های متنی و همچنین استفاده از خدمات Sensei GenAI تمرکز دارد.  Sensei GenAI به عنوان یک کمک پایلوت برای مارکترها عمل می کند که در برنامه های سازمانی Adobe یکپارچه شده است، گردش کار بازاریابی را ساده می کند و بهره وری را افزایش می دهد.

مت کندی، شریک مدیریت جهانیIBM iX  مشاهدات خود را در مورد شتاب قابل توجه در پذیرش هوش مصنوعی بیان کرد. او تاکید کرد که چگونه تعداد فزاینده‌ای از برندها از هوش مصنوعی مولد استقبال می‌کنند تا تجربیاتی برای مشتری ایجاد کنند که هم یکپارچه و هم بسیار شخصی‌شده است، که باعث رشد و افزایش بهره‌وری می‌شود.

Candy بر اهمیت مشارکت گسترده بین IBM و Adobe تأکید کرد، زیرا مارکترها را قادر می سازد تا تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی را به طور مؤثرتری طراحی کنند. علاوه بر این، هدف این مشارکت ایجاد اقدامات لازم برای اطمینان از اینکه پیاده سازی هوش مصنوعی بر اصول اعتماد و شفافیت پایبند است. این تعهد به حفظ ثبات و یکپارچگی برند در توسعه راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مهم است.

همکاری دو دهه ای: مشارکت استراتژیک IBM و Adobe

IBM و Adobe یک همکاری استراتژیک طولانی مدت را در دو دهه داشته اند که شامل فناوری و خدمات می شود. خدمات جدید ارائه شده توسط IBM نتیجه تحول بازاریابی خود IBM است که به عنوان پایه‌ای برای بهبود نحوه مدیریت فرآیندهای کاری تیم بازاریابی Adobe عمل می‌کند. این مشارکت شامل استفاده Adobe از Red Hat OpenShift، IBM AI  و نرم افزار Sterling است. علاوه بر این، IBM Consulting  در حال حاضر جایگاه پیشرو در فناوری Adobe دارد.

جاستین مریکل، معاون کسب و کار تجربه دیجیتال در Adobe، ابراز اشتیاق برای گسترش همکاری با IBM کرد. او بر هدف توانمندسازی برندها برای ارائه تجربیات شخصی تر به مشتریان خود تاکید کرد. از طریق ادغام راه حل زنجیره تامین محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی Adobe با طراحی تجربه انسان محور IBM، آنها قصد دارند فرصت های خلاقانه جدیدی را باز کنند. انتظار می رود این همکاری برای کارکنان و مشتریان به طور یکسان باعث خوشحالی شود، پذیرش راه حل های نوآورانه را تسریع بخشد و تصمیمات تجاری را بهبود بخشد.

ارائه راه حل های نوآورانه با IBM Consulting

IBM Consulting مرکزی برای هوش مصنوعی مولد ایجاد کرده است که شامل تیمی متشکل از بیش از 1000 مشاور تخصصی در این زمینه است. این مشاوران برای کمک به مشتریان برای حرکت در قلمرو هوش مصنوعی، با استفاده از فناوری‌های Adobe، IBM  و سایر شرکای بخش مجهز شده‌اند.

IBM Consulting به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای بیش از 3000 شرکت نوآورانه و ارزشمند جهان، طیف متنوعی از تجربیات و فناوری‌ها مانند Hybrid Cloud و AI را برای تسریع روند تحول کسب‌وکار گرد هم می‌آورد. با پشتیبانی از روش اثبات شده هم‌آفرینی IBM Garage می‌تواند راه‌حل‌های نوآورانه را سریع ارائه دهد و به برخی از پیچیده‌ترین چالش‌های پیش روی سازمان‌ها در سراسر جهان رسیدگی کند.

جدیدترین اخبار دنیای فناوری در رسانه ایموجو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.