AD

توستر ایکس باکس معرفی شد

0 212

توستر ایکس باکس و حک شدن لوگوی ایکس باکس روی نان تست معرفی شد. این توستر بعد از مینی یخچال ایکس باکس معرفی شد.

پس از مینی یخچال ایکس باکس، یکی دیگر از دستگاه‌های رسمی ایکس باکس که عرضه می‌شود توستر ایکس باکس سری S است. این محصول گویا کاملا واقعی قصد دارد به کار خود ” تجربه بهینه کربوهیدرات” با تعدادی ویژگی جذاب مانند حک کردن لوگوی ایکس باکس روی نان ارائه دهد.

توستر دو تکه به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه ایکس باکس سری اس باشد و به لوگوی Xbox sphere را نیز بر روی نان شما حک می‌کند. مایکروسافت گفت: این نسل بعدی کنسول نان تست است.

این توستر همچنین دارای یک “شماره انتخاب سایه” است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مقدار برشته شدن را به سلیقه خود انتخاب کنند. علاوه بر این، توستر ایکس باکس دارای نمایه‌های متعددی است، بنابر این اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها می‌توانند به سرعت نان خود را با هر سطحی از برشته بودن و هر بار بدون تنظیم مجدد برشته کنند. همچنین تایمر شمارش معکوس نیز به ما نشان می‌دهد که نان ما کی آماده می شود.

توسط ایکس باکس سری S همچنین دارای “عملکرد ضد جرم” است، بنابر این امیدواریم نیازی به استفاده از یک چنگال یا چاقوی خطرناک در آن و همچنین یک سینی خرده نان برای تمیز کردن نداشته باشید. این توستر همچنین دارای دکمه یخ زدایی است تا بتوانید نان یخ زده را برای آماده شدن داخل آن قرار دهید.

عرض توستر ایکس باکس 15، ارتفاق 7.6 اینچ و عمق آن 4.6 اینچ است، بنابر این بسیار بزرگ است، اما گران نیست و ایکس باکس این توستر را به قیمت 40 دلار می‌فروشد.

مینی یخچال رسمی ایکس باکس باعث شد طرفداران زیادی را بدست آورد، بنابر این طرفداران بدون شک امیدوارند که توستر نیز تجربه خوبی را ارائه دهد. دلیل این اتفاق بیشتر شاید ظاهر آن باشد. طرفداران حتی به شوخی گفتند که شبیه به یخچال است. مایکروسافت این میم ها را پذیرفت و حتی قبل از رونمایی از مینی یخچال، یک یخچال Xbox با اندازه کامل برای اسنوپ داگ ساخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.