AD

معرفی اولیه نینتندو (بررسی بهترین بازی های نینتندو)

0 430

در این پست می خواهیم در مورد بهترین بازی های Switch که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده اند، صحبت کنیم. نینتندو سوییچ بیش از سه سال است که بخشی از فضای بازی است و از آن زمان شاهد تکرارهای مختلف کنسول در کنار لیست بی پایان انحصاری های خارق العاده است. چه دنبال بازی های بزرگ و محبوب باشید و چه طرفدار بازی های indie، سیستم ترکیبی واقعاً چیزی برای همه دارد و ما قصد داریم در این پست بهترین بازی های Switch را معرفی کنیم. در حال حاضر دلایل زیادی برای داشتن نینتندو سوییچ وجود دارد، چه The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Fire Emblem: Three Houses یا حتی Animal Crossing: New Horizons، که همه این ها انحصاری های عالی افسانه ای هستند.

البته همه چیز مربوط به آنچه در گذشته است نیست، زیرا 2020 از قبل وعده مجموعه ای از نسخه های عالی و شگفتی های بالقوه را برای این پلتفرم داده است. بنابراین سایت ایموجو تمام بازی های جدید Nintendo Switch در 2020  و بعد از آن را، جمع آوری کرده است.

بازی Bayonetta 3

با حضور عناوین اصلی دوتایی در نینتندو سوییچ با تمام شکوه و عظمتشان، نینتندو بار دیگر وارد عمل شده است تا به کمک مالی و انتشار دنباله ای از مجموعه اکشن شخصیت های دیدنی و جذاب بپردازد. با فاش شدن تریلر غیر منتظره ای، تاکنون اطلاعات کمی در مورد Bayonetta 3 منتشر شده است. با این حال، این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ، بار دیگر ستاره جذاب، خوش هیکل و بزن بهادر Umbra Witch را هنگامی که او تعداد بی شماری از فرشتگان و اهریمن ها را از پا در می آورد، دنبال می کند.

Hideki Kamiya، مشهور به ساختDevil May Cry ، Okami و Viewtiful Jo، کفش های کارگردانی خود را برای این مجموعه می پوشد، بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که چیزی به همان اندازه و حتی بهتر از نسخه های پیشین وارد عرصه بازی ها خواهد شد که همین این بازی را نامزد بهترین بازی های Switch خواهد کرد.

بازی Bayonetta 3

بازی Metroid Prime 4

نینتندو پس از تریلربسیار کوتاه آن، به استثنای چند اظهار نظر ظریف، در مورد Metroid Prime 4 سکوت کرده است. در زمان نوشتن این مقاله، ما هنوز چیزی در مورد تنظیمات بازی، داستان یا حتی سازنده آن نمی دانیم. ما امیدواریم که این رازداری تضمین شده باشد و نینتندو در حال کار بر روی چیزی کاملا ویژه برای نینتندو سوییچ است. آخرین ماجراجویی Prime Samus Aran بیش از ده سال پیش بود ، بنابراین زمینه های جدید زیادی برای جایزه بگیر بین کهکشانی وجود دارد که این عنوان را به یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ تبدیل بکند.

بازی Metroid Prime 4

بازی DOOM Eternal

بله درست خواندید، بازی DOOM Eternal از شرکت id Software در زمان انتشار به نینتندو سوییچ می آید. با نسخه اصلی که ماه ها پس از انتشار پورت شده است، بسیار جالب است که می بینید Eternal که یکی از بازی های جدید Nintendo Switch در 2020 است، بلافاصله در کنار سایر پلتفرم ها منتشر می شود. تا حدی به این دلیل که خارق العاده به نظر می رسد. با توجه به تجربه بازی DOOM Eternal من، هر آنچه را که در مورد ریبوت نسخه در سال 2016 دوست داشتید می گیرد و با شیاطین جدید برای کشتن، سلاح برای شلیک و مکان هایی کاوش، آن را بهبود می بخشد. یک بازی بی نظیر دیگر از Mick Gordon که قطعاً آن را دوست خواهید داشت.

حالت چند نفره نیز در حال بازگشت است، این بار توسط idSoftware و با تمرکز بر بازیکنان و شیاطین که برای زنده ماندن در برابر یکدیگر می جنگند.

بازی DOOM Eternal

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Breath of the Wild 2 چیزی است که هیچ کس انتظار وقوع آن را نداشت. خب، به جز نینتندو که هنگام رونمایی از این بازی دنیای بازی را طوفانی کرد. درست پس از بازی اول که از بهترین بازی های Switch بود، تریلر لینک و Zelda (که مدل موی جدید دوست داشتنی دارد) راه هنگامی که به دنبال تحقیق درباره منبع تاریکی در زیر قلعه Hyrule هستند، دنبال می کند. آنها با آنچه که به نظر می رسد جنازه گاندورف بوده در تاریکی پوشیده شده، روبرو می شوند. لینک خیلی نزدیک می شود، ظاهراً یک نفرین باستانی را بیدار می کند و در این حین دست او را زخمی می کند. چیزی در سرزمین هیرول بیدار شده است و ما به زودی خواهیم فهمید که این چیست. اکنون زمان آن رسیده است که برای زلدای دوست داشتنی دعا کنیم.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

ما همیشه برای بازی های LEGO نقطه ضعف خاصی را در قلب خود داشته ایم و این عشق با جنگ ستارگان حتی فراتر می رود. این دو را با هم ترکیب کنید و یک مسابقه ساخته شده در بهشت و یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ به دست آورده اید، مسابقه ای که Traveller’s Tales با بازی های بی شماری در سال های اخیر شیرین کرده است. بنابراین، شما تصور می کنید که این بازی مدت زیادی است که مرده است. خب، معلوم شد که ما اشتباه می کردیم، از آنجا که The Skywalker Saga قصد دارد بازی های LEGO را دوباره اختراع کند و آن ها را با تجسم جدید، مکانیک و موارد دیگر به نسل جدید بیاورد.

Saga Skywalker هر هشت فیلم را شامل می شود، از جمله Rise of the Skywalker در آینده و این بازی را از نمایندگان بهترین بازی های Switch می کند. بازیکنان می توانند هنگام کاوش در جهان باز پر از مجموعه های قابل جمع آوری، رویدادهای هر داستان حماسی را تجربه کنند. این یک پورت ساده بازی های موجود نیستند. هر فیلم در یک موتور گیم پلی جدید با مکانیک ها و شخصیت های جدید بازسازی شده است. با توجه نسخه نمایشی دستی که در E3 2019 مشاهده کردیم، واقعاً چیز خاصی است.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

بازی Bravely Default 2

تیم Asano پس از خلق Bravely Second و Octopath Traveler عالی، با حماسه دیگری از JRPG در قالب Bravely Default 2 به عنوان یکی از بازی های جدید Nintendo Switch در 2020 بازمی گردد. این مجموعه علی رغم اینکه دنباله ای شماره دار است، شامل شخصیت های کاملاً جدیدی از شخصیت ها و داستانی نامرتبط است که قهرمانان نور را معرفی می کند. در حال حاضر یک نسخه آزمایشی قابل ببازی در Nintendo eShop در دسترس است، اگرچه دارای داستانی است که با تجربه کامل ارتباطی نخواهد داشت.

بازیکنان می توانند انتظار یک ماجراجویی بزرگ به عنوان یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ  را در سراسر جهان بازداشته باشند که پر از انواع مکان ها و شخصیت ها باشد. یک بار دیگر، هنگامی که شخصیت های خود را با مهارت ها و توانایی های جدید افزایش می دهید، سیستم نبرد یک امر سنتی مبتنی بر نوبت خواهد بود. طرفداران عناوین کلاسیک مانند Final Fantasy ، Chrono Trigger و کارهای اخیر این استودیو آنچه در اینجا ارائه می شود را دوست خواهند داشت.

بازی New Pokemon Snap

طرفداران سال ها منتظر جانشین واقعی Pokemon Snap، یک بازی کلاسیک نینتندو 64 بودند که جایگاه ویژه ای در قلب نوستالژی ما دارد. اکنون، سرانجام برای نینتندو سوییچ به عنوان یکی از بازی های جدید Nintendo Switch در 2020 در دست ساخت است و به نظر می رسد دنباله ای صادقانه برای تجربه اصلی باشد. شما با یک وسیله نقلیه اسباب بازی همه نوع هیولای کوچک را زیر می گیرید. ما که فقط یک پیش نمایش ساده دیده ایم، هنوز منتظر هستیم تا با جزئیات مربوط به داستان و گیم پلی New Pokemon Snap آشنا شویم. ما دوست داریم یک کمپین انفرادی اختصاصی با ماموریت های مختلف برای پیگیری و شخصیت های مختلف برای تعامل داشته باشیم، زیرا جهان بازی به طور قطع توانایی بالایی برای رشد داشت. بزرگترین سوال این است – آیا می توانیم با Pokemon سلفی بگیریم؟

بازی New Pokemon Snap

بازی Pikmin 3 Deluxe

فقط تعداد انگشت شماری از انحصاری های نینتندو Wii U وجود دارد که هنوز به سوییچ راه پیدا نکرده اند و Pikmin 3 Deluxe یکی از آخرین کسانی است که چنین جهشی انجام داده است و اکنون یکی از بهترین بازی های Switch محسوب می شود. اکنون، ماجراجویی استراتژیک لذت بخشی به کنسول ترکیبی با کنترل های بهتر، تصاویر واضح تر و سری جدید ماموریت ها با شخصیت اصلی Olimar، وارد می شود. Deluxe به عنوان یکی از عناوین نسبتاً دیررس برای کنسول طاقت فرسا، احتمالاً اولین باری است که میلیون ها گیمر Pikmin 3 یا حتی کل امتیازات را تجربه می کنند.

در اینجا یک قطعه از پیش نمایش اخیر ما آورده شده است: “بعد از بازی کردن چند ساعت ابتدایی این کار کلاسیک جدید و پیشرفته، من هیچی نشده عاشق این مخلوط هوشمندانه استراتژی و مدیریت منابع خود، شده ام.”

بازی Pikmin 3 Deluxe

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

Age of Calamity به عنوان پیش درآمد قانونی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، حوادثی را که باعث شده هیرول به تاریکی فرو رود قبل از اینکه قهرمان زمان بیدار شود و دنیا را نجات دهد، روایت می کند.در این بازی که یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچمی باشد، طرفداران Hyrule Warriors که توسط Koei Tecmo توسعه یافته اند، می توانند انتظار داشته باشند که هنگام ارسال امواج بی پایان دشمنان به اعماق جهنم، کنترل چندین شخصیت برجسته را به دست بگیرند.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

با این حال، برخلاف بازی اول، روایت داستانی نقش بسیار بزرگتری در Age of Calamity بازی خواهد کرد. شما شاهد تمام وقایعی خواهید بود که منجر به سرنوشت نا به هنگام قهرمانان هیرول شده است، که مطمئناً اشک بسیاری از طرفداران هاردکور را در می آورد. هم از نظر روایت بلند پروازانه و هم از نظر مکانیکی جذاب به نظر می رسد و بهترین قسمت این است که فاصله کمی تا انتشار وجود دارد.

اگر به مطالب بیشتر در مورد بازی ها علاقه دارید، می توانید ایموجو را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.