AD

بهترین بازی های گرافیکی اندروید + [ بهترین ها رو بازی کن ]

sky children of the light
0 782

از ابتدای قرن 21 تاکنون صنعت و دنیای الکترونیک به شدت پیشرفت کرده است و امروزه تقریباً بیش از نیمی از مردم جهان به انواع وسایل الکترونیکی از جمله گوشی های هوشمند دسترسی دارند. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل گوشی های موبایل در جهان است که حدود 3 میلیارد نفر کاربر دارد. از آنجایی که گوشی های موبایل امروزه محبوب ترین پلتفرم بازی ها به شمار می روند، شرکت ها و استودیوهای بازی سازی توجه و تمرکز اصلی خودشان را به تولید بازی های موبایلی معطوف کرده اند. انتخاب بهترین بازی های گرافیکی اندروید به هیچ عنوان کار ساده ای نیست چرا که سالانه هزاران بازی موبایلی با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد تولید می شوند و رقابت سنگینی بین آنها وجود دارد.

گرافیک به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهای ساختاری هر بازی شناخته می شود و تاثیر بسیار زیادی در جذب بازیکنان برای یک بازی خاص دارد. همانطور که گفته شد سالانه بازی های زیادی تولید می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه مطلب به بررسی تعدادی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید پرداخته خواهد شد.

گرافیکی ترین بازی های اندرویدی

پیشرفت علوم و تکنولوژی به گونه ای است که امروزه گوشی های موبایل توان رقابت با لپ تاپ ها، کامپیوترها، تبلت ها و کنسول های مختلف بازی را دارند. قطعات سخت افزاری گوشی های موبایلی به گونه ارتقا پیدا کرده اند که استودیوهای بازی سازی تلاش کرده اند که بازی های خود را به گونه ای طراحی کنند که در نزدیک ترین حالت به شکل طبیعی باشند. امروزه موتورهای گرافیکی بازی های موبایلی به خوبی می توانند کوچک ترین جزئیات بازی ها را به بازیکنان منتقل کنند. هر چند که انتخاب بهترین بازی های گرافیکی کار سختی است و لازم است که به فاکتورهایی مانند سبک بازی، نرخ فریم بازی، رزولوشن پلتفرم، سیستم پردازنده مرکزی و … توجه شود اما می توان تعدادی از بازی ها را به عنوان بهترین بازی های اندروید با گرافیک بالا معرفی کرد که به شرح زیر هستند:

بازی Call Of Duty Mobile

بازی کالاف دیوتی قطعا به عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید شناخته می شود که در سال های اخیر تولید و عرضه شده است. این بازی سابقه ای دو دهه ای دارد و در سال 2019 نسخه موبایلی آن نیز توسط کمپانی اکتیویژن تولید شد. COD یک بازی در سبک تیراندازی و بتل رویال است و در آن بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و چالش های جذاب و هیجان انگیزی را پشت سر بگذارند. گیمرها در این بازی می توانند از انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف استفاده کنند و در حالت های مختلفی انفرادی، چند نفره، بتل رویال و زامبی به مبارزه با سایر بازیکنان بپردازند. گرافیک خیره کننده این بازی حتی با نسخه کنسولی نیز رقابت می کند و می تواند و هیجان و لذت بالایی به بازیکنان منتقل کند. هرچند که انتخاب بهترین ها به فاکتورهای مختلف و سلیقه بازیکنان بستگی دارد اما می توان گفت که بازی کالاف دیوتی بهترین بازی گرافیکی اندروید در سبک بازی های تیراندازی می باشد.

Call Of Duty Mobile
Call Of Duty Mobile

بازی اندرویدی Asphalt 9: Legends

بازی هایی که در سبک مسابقه ای و کورسی تولید می شوند همواره محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان بازیکنان داشته اند. بازی Asphalt 9: Legends از جمله بازی های ریسینگ است که به وسیله کمپانی گیم لافت (Gameloft) تولید و عرضه شده است. در این بازی بازیکنان می توانند مهارت های رانندگی خودشان را ارزیابی کرده و چالش های متعددی را تجربه کنند. بازیکنان می توانند مسابقات و مراحل مختلفی را در این بازی تجربه کنند و امتیازات متعددی کسب کنند. همچنین بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان از نقاط مختلف جهان به رقابت بپردازند. بازی Asphalt 9: Legends را می توان بهترین نسخه این مجموعه از حیث گرافیک دانست. بازیکنان می توانند به ماشین های مختلفی از برندهای متعددی مانند فراری، پورشه، دوج، استون مارتین، لامبورگینی و … دسترسی داشته باشند و در بیش از 70 مکان مختلف با بازیکنان دیگر رقابت کنند.

بهترین بازی های گرافیکی اندروید، بازی Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light را می توان یکی از با شگفت انگیزترین بازی های موبایل دانست که توسط کمپانی و استودیوی آمریکایی   thatgamecompany inc ساخته شده است. این بازی در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی ساخته شده است و از نظر منتقدان و گیمرهای حرفه ای علاوه بر آنکه بازی بی نظیر و فوق العاده ای است یک اثر و شاهکاری هنری نیز به شمار می آید. در این بازی می توان شاهد طرح های هنری خارق العاده ای بود که تقریباً در هیچ بازی موبایلی دیگر مشاهده نشده است.

داستان این بازی روایت گر یک سرزمین رؤیایی و افسانه ای است که در بالای ابرها قرار دارد و می تواند برای بازیکنان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. این بازی قطعا تا چند سال آینده همواره در بین بهترین بازی های اندروید گرافیک بالا جایگاه ویژه ای خواهد داشت. بازیکنان در کنار گرافیک خیره کننده و عالی بازی می توانند از گیم پلی روان و بی نظیر آن نهایت آرامش و لذت را تجربه کنند و ماموریت های مختلفی را در یک دنیای متفاوت انجام دهند.

بازی The Elder Scrolls: Bladess

بازی The Elder Scrolls: Bladess قطعا یکی از محبوب ترین، بهترین و باکیفیت ترین بازی های نقش آفرینی تاریخ صنعت گیم به شمار می رود. این بازی جذاب محصول کمپانی بتسدا است و در آن بازیکنان باید به جنگ علیه هیولاهای عظیم و سایر افرادی که قصد اشغال و غارت سرزمین آنها را دارند بروند. بازیکن در این بازی باید سرزمین خود را از نابودی نجات دهد و برای این کار از تجهیزات و سلاح های مختلفی استفاده کرده و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارد. گرافیک این بازی به عنوان یک بازی موبایلی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بازیکنان می توانند از کاراکترها، آیتم ها، تجهیزات و جزئیات کامل بازی نهایت لذت را ببرند. این بازی یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید است و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و بازیکنان می توانند با دانلود و نصب آن با دوستان خود به رقابت بپردزاند.

بازی موبایلی MORTAL KOMBAT

قطعا بازیکنان قدیمی به خوبی با بازی موبایلی MORTAL KOMBAT آشنایی دارند و قطعا یکی از نسخه های این بازی خاطره انگیز و جذاب را تجربه کرده اند. این مجموعه بیش از دو دهه است که برای پلتفرم های مختلف عرضه می شود. در ساخت این مجموعه شرکت های مختلفی مانند میدوی گیمز، Avalanche Software، Eurocom، Just Games Interactive، Midway Studios Los Angeles، Other Ocean Interactive و ندررلم استودیوز شرکت داشته اند. نسخه موبایلی این بازی در سال 2015 در سبک بازی های اکشن عرضه شد و با حفظ ویژگی های نسخه های کنسولی خود توانست به محبوبیت بالایی برسد.

این بازی از کیفیت گرافیکی و گیم پلی بسیار جذابی برخوردار است و بازیکنان می توانند با انتخاب تیم 3 نفره خود ماموریت ها و چالش های مختلفی را تجربه کنند. تنوع مراحل، تنوع سلاح ها، گیم پلی عالی، گرافیک بی نظیر و داستان جذاب از مهم ترین ویژگی های بازی است و همین باعث می شود به عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید و بهترین بازی های اندروید گرافیک بالا شناخته شود. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم است و در تمامی رتبه بندی ها توانسته جایگاه ویژه ای داشته باشد و در بین 10 بازی برتری قرار داشته باشد.

MORTAL KOMBAT
MORTAL KOMBAT

بازی موبایلی Bright Memory

بازی موبایلی Bright Memory نیز یکی از بهترین بازی های اندروید با گرافیک بالا است که در سبک اکشن اول شخص (FPS) و هک اند اسلش (Hack and Slash) ساخته شده است. این بازی توسط استودیوی مستقل چینی به نام FYQD Studio تولید شده است و با توجه به کیفیت بالای ساخت آن تصور می شد که یک تیم حرفه ای در ساخت و تولید آن مشارکت داشته اند اما بعد از مدت ها معلوم شد که این بازی یک نفر با نام Xiancheng Zeng طراحی و تولید شده است. این بازی روایتگر داستان زنی به نام شیلا است که عضو سازمان تحقیقات علوم طبیعی است و ماموریت های مختلفی را تجربه می کند.

هرچند که این بازی فقط به وسیله یک نفر طراح، تولید و توسعه داده شده است اما می تواند به راحتی با 90 درصد از بازی های باکیفیت موجود در بازار رقابت کند. بازی موبایلی Bright Memory به صورت قطع تا چند سال آینده نیز می تواند یکی از نامزدهای بهترین بازی های گرافیکی اندروید در دنیا باشد.

بازی موبایلی DEAD TRIGGER 2

یکی دیگر از بهترین بازی های گرافیکی اندروید که در سبک بازی های ترس و بقا و زامبی تولید شده است DEAD TRIGGER 2 می باشد. بعد از موفقیت نسخه اول بازی کمپانی Madfinger Games تصمیم به تولید و عرضه نسخه دوم آن نیز گرفت که توانست به خوبی پاسخ بدهد. این بازی دارای مراحل مختلفی است و بازیکنان می توانند به مبارزه زامبی ها بروند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. هر کدام از این مراحل می تواند زمان و چالش های متفاوتی برای بازیکنان داشته باشد. در این بازی بازیکنان می توانند با طیف وسیعی از زامبی ها مواجه شوند و به سلاح ها و تجهیزات متعددی دسترسی داشته باشند.

در این نسخه از بازی تمامی مشکلات گرافیکی نسخه اول برطرف شده است و به عنوان یکی از بازی های گرافیکی دنیای گیمینگ شناخته می شود. علاوه بر گرافیک عالی بازیکنان می توانند از گیم پلی بی نظیر، موسیقی و صداگذاری های شگفت انگیز و ویژگی های ساختاری منحصر به فرد بازی نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

DEAD TRIGGER 2
DEAD TRIGGER 2

بهترین بازی های گرافیکی اندروید، بازی PUBG MOBILE

پابجی موبایل در سال های اخیر همواره در بین تمام ترین های صنعت گیم حضور پررنگی داشته است. زیباترین، جذاب ترین، باکیفیت ترین، شگفت انگیزترین، هیجان انگیز ترین و … همگی می تواند ویژگی و قابلیت این بازی باشند پابجی موبایل در سبک بازی های اکشن و ترس و بقا است که در توسط کمپانی تنسنت گیمز تولید و عرضه شده است. در این بازی نیز 100 بازیکن در یک نقشه حضور دارند و بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند.

پابجی به عنوان بهترین بازی گرافیکی اندروید دارای ویژگی و قابلیت های منحصر به فردی است که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون حالت های مختلف بازی، نقشه های متنوع، تنوع بالای سلاح ها و تجهیزات، امکان رقابت با بازیکنان سراسر جهان، امکان چت صوتی بازیکنان، موتور گرافیکی بی نظیر آنریل انجین 4، گیم پلی بی نظیر و … می باشند.

بهترین بازی های گرافیکی اندروید، بازی اندرویدی Pascal’s Wager

بازی Pascal’s Wager به عنوان یکی از گرافیکی ترین بازی های چند سال اخیر شناخته می شود که به وسیله کمپانی چینی Giant Global تولید و توسط کمپانی TipsWorks  توسعه داده شد است. گرافیک و گیم پلی این بازی به راحتی با نسخه های کنسولی رقابت می کند و می تواند هیجان و لذت بالایی را به بازیکنان منتقل کند. می تواند گفت سازنده های این بازی از مجموعه بازی Dark Souls الهام گرفته اند. در این بازی بازیکنان در یک دنیای تاریک و ترسناک به مبارزه با موجودات عجیب و غریب می روند و مراحل و ماموریت های مختلفی را تجربه می کنند.

گرافیک این بازی به حدی چشم نواز است که می تواند چشم هر بازیکنی را محسور خود کند. همچنین این بازی از نظر گیم پلی، داستان، موسیقی و صداگذاری می تواند رتبه بسیار خوبی در میان بازی های اندرویدی داشته باشد و به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شود.

Pascal's Wager
Pascal’s Wager

بیشتر بخوانید: بهترین بازی ماشین اندروید را بشناسید + [ بهترین ها را انتخاب کن ]

بازی اندرویدی Fortnite

یکی از بازی هایی که در چند سال اخیر و در تمامی رتبه بندی های رسانه های مختلف حضور پررنگی داشته است بازی Fortnite می باشد. این بازی هم از لحاظ گرافیک، هم از لحاظ گیم پلی، هم از لحاظ سایر ویژگی های ساختاری به عنوان یکی از بهترین بازی های دنیای گیمینگ شناخته می شود. فورتنایت یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های تولید شده در سبک بقا و اکشن از استودیوی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) می باشد که در آن بازیکنان همراه 99 بازیکن دیگر در یک جزیره دور افتاده قرار خواهند گرفت و باید تمام تلاش خودشان را برای زنده ماندن به کار بگیرند و به عنوان آخرین بازمانده و برنده بازی شناخته شوند.

سازندگان این بازی از یک موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده اند و همین باعث شده است که فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید شناخته شود. همچنین فاکتورهای دیگری مانند تنوع در مراحل و کاراکترها، تنوع در تجهیزات و سلاح ها، ماموریت های متنوع، گیم پلی و گان پلی شگفت انگیز و … از دلایلی هستند که محبوبیت این بازی را در میان بازیکنان سراسر جهان افزایش داده اند.

بازی موبایلی Shadow Fight 2

یکی دیگر از بازی های محبوبی که در سبک مبارزه ای ساخته شده است بازی Shadow Fight 2 می باشد که محصول کمپانی و استودیوی بازی سازی Nekki است و بیش از 500 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این بازی را می توان از نظر محبوبیت در بین بهترین بازی های جهان مشاهده کرد. در این بازی بازیکنان به عنوان یک مبارز می توانند ماموریت های متعددی را تجربه کرده و با سایر بازیکنان از سراسر جهان به رقابت بپردازند. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شوند بازی Shadow Fight 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید شناخته شود می توان به تنوع بالای مبارزات، سفر به نقاط مختلف جهان، گرافیک خیره کنند، موسیقی و صداگذاری شگفت انگیز، امکان شخصی و سفارشی سازی آیتم های موجود در بازی و … اشاره کرد.

سالانه بازی های اندرویدی متعددی از کمپانی ها و استودیوهای مختلف سراسر جهان عرضه می شوند که هرکدام می توانند ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را داشته باشند. گرافیک یکی از مهم ترین فاکتورهای ساختاری بازی هاست. علاوه بر بازی های معرفی شده می توان بازی های دیگری همچون Need For Speed، Modern Combat Versus، Gris، White Night، Dead by Daylight Mobile، FINAL FANTASY XV POCKET EDITION، Black Desert Mobile، LifeAfter و … اشاره کرد که هرکدام دارای گرافیک های بی نظیر و باکیفیتی هستند و می توانند جذابیت های زیادی برای بازیکنان داشته باشند.

بهترین بازی های گرافیکی اندروید
بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بیشتر بخوانید: بازی Need for Speed در مقابل بازی Forza بهترین بازی مسابقه ای کدام است؟

جمع بندی نهایی

همانطور که گفته شد برای انتخاب بهترین بازی های گرافیکی اندروید لازم است که فاکتورها و نکات مختلفی مورد توجه قرار بگیرد بنابراین انتخاب قطعی بازی ها کار بسیار سختی است چرا که هزاران بازی اندرویدی باکیفیت در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار دارد. شرکت و استودیوی بازی سازی، نوع موتور گرافیکی به کار رفته در بازی، متخصصان و تیم سازنده بازی و … می توانند در کیفیت گرافیک یک بازی اهمیت بالایی داشته باشند.

گیمرها برای خرید و دانلود هر کدام از بازی های مورد نظر خودشان می توانند به مجله بازی ایموجو (emojo.ir) به عنوان یکی از معتبرترین سایت های دنیای گیمینگ مراجعه کرده و بازی مورد نظر خودشان را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنند. همچنین بازیکنان می توانند از خدمات دیگر سایت مانند نقد و بررسی بازی، اخبار بازی ها، آموزش بازی ها، مشکل بازی و … نیز بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.