AD

بهترین بازی های آنلاین اندروید + [ بهترین ها رو بازی کن ]

بهترین بازی های آنلاین اندروید
0 486

در تاریخ صنعت گیم پلتفرم های مختلف و متعددی وجود داشته اند که هر کدام برای مدت های طولانی در میان گیمرها محبوب بوده اند اما می توان گفت گوشی های موبایل محبوبیتی فراتر از انتظار دارند و تمام کمپانی ها و استودیوهای بازی سازی جهان تمرکز و توجه خود را معطوف به تولید بازی های موبایلی کرده اند. بازیکنان برای انتخاب بهترین بازی های آنلاین اندروید قطعا دچار سردرگمی زیادی می شوند چرا که هزاران بازی موبایلی مختلف در سبک ها و ژانرهای متعدد وجود دارند که هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. بازی های آنلاین در سال های اخیر بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفته اند و محبوبیت بالایی دارند.

بازی های موبایلی در سبک هایی مانند استراتژی، شبیه سازی، ورزشی، جنگی، تیراندازی، آخرالزمانی، ترس و بقا، هیجانی، معمایی، ماجراجویی، فکری، نقش آفرینی و … تولید و عرضه می شوند و همین باعث شده است که میلیاردها نفر از سراسر جهان از این بازی ها برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین بازی های آنلاین اندروید و ویژگی ها و قابلیت های آنها پرداخته خواهد شد.

بهترین بازی های آنلاین برای سیستم عامل اندروید

صنعت گیم به یکی از پول سازترین صنایع جهان تبدیل شده است و شرکت های متعددی از سراسر جهان در این زمینه فعالیت می کنند. سالانه هزاران بازی موبایلی مختلف در سبک های متعددی تولید می شوند. از جمله بهترین بازی های اندرویدی که بازیکنان می توانند به صورت آنلاین از آنها استفاده کنند می توان بازی های زیر را عنوان کرد:

بهترین بازی های آنلاین اندروید، بازی موبایلی Fortnite

بازی هایی که در سبک بتل رویال ساخته می شوند همواره جذابیت بسیار بالایی برای بازیکنان سراسر جهان داشته اند و در بهترین بازی های آنلاین اندروید و سایر پلتفرم ها قرار داشته اند. بازی Fortnite یکی از بهترین بازی های بتل رویال است که توسط کمپانی و استودیوی اپیک گیمز ساخته شده است. این بازی شباهت بالایی به نسخه کنسولی دارد و بازیکنان می توانند از قابلیت ها و ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرند.

فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین شناخته می شود که در آن بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کرده و با سایر بازیکنان از نقاط مختلف جهان به رقابت بپردازند. 100 بازیکن در این بازی حضور دارند و بازیکنان باید تمام تلاش خود را بکنند که به عنوان آخرین نفر زنده بمانند و برنده شوند.

Fortnite
Fortnite

بهترین بازی های آنلاین اندروید، PUBG Mobile

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید آنلاین که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان بازیکنان سراسر جهان بازی پابجی موبایل است. این بازی توسط کمپانی تنسنت گیمز و با استفاده از یک موتور آنریل انجین ساخته شده است و تفاوت های قابل توجهی با نسخه کنسولی دارد. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار می گیرند و باید در رقابت با سایر بازیکنان تلاش کنند که زنده بمانند و برنده بازی شوند. این بازی دارای یکی گیم پلی و گرافیک بی نظیر است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.

بازیکنان می توانند در حالت تک نفره، دو نفره و چهار نفره وارد بازی شوند و به صورت آنلاین با سیار دوستان خود رقابت داشته باشند. پابجی موبایل در سال های اخیر صدها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است و همواره جایگاه ویژه ای در بین برترین بازی های موبایلی به خود اختصاص داده است.

Pubg Mobile
Pubg Mobile

بازی موبایلی Genshin Impact

بازی موبایلی Genshin Impact یکی از بازی هایی است که توسط استودیوی بازی سازی miHoYo Limited‏ در سبک بازی های نقش آفرینی تولید شده است. این بازی شباهت بالایی به بازی های The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Dragon Quest دارد و می تواند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشد. بازیکنان در این بازی یکی از کاراکترهای زن یا مرد موجود در بازی را انتخاب می کنند و ماموریت های مختلفی را انجام خواهند داد. هر چه از زمان بازی بگذرد شخصیت های جدیدی در بازی پیدا می شوند و بازیکنان می توانند از آنها در تیم خود بهره ببرند.

بازیکنان در این بازی می توانند هم به صورت انفرادی و هم چند نفره بازی کنند. گنشین ایمپکت با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه ای آسیای شرقی تولید شده است و در آن بازیکن به وسیله یک خدای ناشناس از خواهران و برادران خود دور شده است. امکانات، سلاح ها و آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دارد و ویژگی های ساختاری بازی مانند گرافیک، گیم پلی، صداگذاری و داستان آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید شناخته می شود.

بازی Racers vs Cops: Multiplayer

بازی Racers vs Cops: Multiplayer یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای و کورسی است که عاشقان سرعت و رانندگی را به وجد می آورد. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Momend ساخته شده است و در آن بازیکنان می توانند لذت و هیجان تعقیب و گریزهای پلیسی را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی می توانند هم در نقش راننده و هم در نقش پلیس بازی کنند و مهارت های خودشان را به چالش بکشند. این بازی به عنوان بهترین بازی آنلاین اندروید امکان استفاده از انواع ماشین ها از برندهای مختلف را به بازیکنان می دهد و بازیکنان می توانند هم در بخش انفرادی و هم در بخش Racers vs Cops: Multiplayer به صورت آنلاین به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازند.

بازی اندروید Clash Royale

همانطور که گفته شده بازی های موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید می شوند و هر بازیکنی با هر سلیقه ای می تواند از بازی محبوب خود برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کند. بازی کلش رویال که به وسیله کمپانی محبوب و مشهور سوپرسل طراحی و ساخته شده است از جمله محبوب ترین و بهترین بازی های استراتژیک است که شباهت بسیار زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد. این بازی قطعا می تواند به عنوان بهترین بازی اندروید آنلاین در بین بازی های استراتژی جایگاه بسیار خوبی داشته باشد.

در این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید بازیکنان مدیریت یک قبیله و دهکده را برعهده دارند و باید از همه امکانات و تجهیزات موجود در بازی برای گسترش و محافظت از آن استفاده کنند. بازیکنان می توانند در این بازی به صورت آنلاین با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر جهان به رقابت بپردازند.

Clash royale
Clash royale

بازی موبایلی Clash Of Clans

کلش آف کلنز نیز یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک در میان بازیکنان است که از آن به عنوان بهترین بازی تاریخ این سبک نیز نام برده می شود. این بازی نیز محصول کمپانی سوپرسل است و از نظر گرافیک، گیم پلی، داستان، صداگذاری و سایر جنبه های ساختاری وضعیت بسیار خوبی دارد و مورد تحسین گیمرها و منتقدان قرار گرفته است. در این بازی نیز گیمر باید دهکده شخصی خودش را با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در بازی مدیریت کرده و در برابر حملات دشمنان از آن محافظت نماید.

بازیکنان در این بازی می توانند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان از نقاط مختلف جهان به رقابت بپردارند و مهارت های خودشان را به چالش بکشند. تنوع در کاراکترها، امکان ساخت Clan، تجهیزت و ابزارهای جنگی مختلف، گرافیک عالی، امکان چت و گفتگو هنگام بازی، مبارزه با کاربران از سراسر دنیا و … از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های این بازی آنلاین به شمار می روند.

بازی Call Of Duty

کمتر بازیکنی پیدا می شود که بازی کالاف دیوتی را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین نشناسد و یا آن را حداقل برای یک بار تجربه نکرده باشد. این بازی دارای سابقه ای 2 دهه ای است و در سال 2019 نسخه موبایلی آن نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفت. بازی ندای وظیفه توسط کمپانی اینفینیتی وارد و با همکاری چند شرکت دیگر تولید شده و توسعه داده شده است و تاکنون صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند. COD در سبک بازی های تیراندازی و بتل رویال ساخته شده است و بازیکنان می توانند ماموریت های متعددی را تجربه کرده و به مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند.

کالاف دیوتی موبایل دارای مودها و حالت های مختلفی است و بازیکنان می توانند در بخش های انفرادی، چند نفره، زامبی، بتل رویال و … به صورت آنلاین به رقابت باهم بپردازند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. این بازی همواره در هنگام انتخاب بهترین بازی آنلاین اندروید در صدر فهرست بوده است و جایگاه خود را در میان بازیکنان حفظ کرده است.

call of duty
call of duty

بازی اندرویدی Garena Free Fire

هرچند که بازی گارنا فری فایر همانند بازی های پابجی موبایل، کالاف دیوتی و فورتنایت در سبک بازی های بتل رویال ساخته شده است اما این باعث نشده است که محبوبیت کمی داشته باشد و کیفیت بالای ساخت آن باعث شده است که جایگاه خاصی در میان بازیکنان داشته باشد. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی 111Dots Studio ساخته شده است و به صورت رایگان در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار بگیرند.

بازیکنان می توانند از امکانات، آپشن ها، تجهیزات و آیتم های مختلفی استفاده کنند و با سایر بازیکنان از سراسر دنیا به صورت آنلاین به رقابت باهم بپردازند. نکته جالب این بازی داشتن کار تیمی است و بازیکنان باید بتوانند به صورت تیمی نیز چالش های مختلفی را تجربه کنند. به صورت کلی گارنا فری فایر از بهترین بازی های آنلاین اندروید است که در سال های اخیر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

Garena Free Fire
Garena Free Fire

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بازی NBA 2K20 + [ بسکتبالیست شووو ]

بهترین بازی های آنلاین اندروید، Minecraft

قطعا بازی ماینکرافت یکی از جذاب ترین، هیجان انگیزترین و البته با کیفیت ترین بازی های موبایلی است که تاکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی به وسیله کمپانی معروف موجانگ (Mojang) در سبک بازی های فکری و آرکید ساخته شده است و ده ها میلیون بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود و نصب شده است. در این بازی بازیکنان به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازند و با انواع فعالیت های مختلف خودشان را سرگرم می کنند. همچنین بازیکنان می توانند انواع ماموریت ها و ماجراجویی های مختلف را تجربه کنند.

داشتن گیم پلی عالی و بی نظیر، صداگذاری های شگفت انگیز، امکان بازی به صورت گروهی، حضور شخصیت ها و حیوانات مختلف در بازی، تنوع مکان و محل بازی و … از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند. نوآوری های موجود در این بازی باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین شناخته شود و ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کند.

بازی موبایلی NBA jam

بازی هایی که در سبک بازی های شبیه سازی و ورزشی ساخته می شوند همواره محبوبیت بالایی در میان بازیکنان داشته و از محبوب ترین بازی ها می توان به بازی های فیفا و پی اس اشاره کرد. بازی موبایلی NBA jam به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی های ورزشی شناخته می شود که عاشقان بسکتبال را به وجد خواهد آورد. این بازی شباهتی به بازی ‌های بسکتبال سایر پلتفرم ‌ها ندارد و می تواند جذابیت ها و هیجانات خاص خود را داشته باشد.

بازیکنان این بازی اندازه کوچکی دارند و اثر متفاوتی می باشد. گیم پلی بازی به شدت شگفت انگیز و جذاب است و کمپانی بازیسازی ای آ اسپورت تمامی قوانین و حرکات بازی بسکتبال را به خوبی پیاده کرده است. بازیکنان در این بازی می توانند به صورت آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان و دوستان خود بپردازند و توانایی های خودشان را به چالش بکشند.

بهترین بازی های آنلاین اندروید
بهترین بازی های آنلاین اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین بازی ماشین اندروید را بشناسید + [ بهترین ها را انتخاب کن ]

بازی ARK: Survival Evolved

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین اندروید بازی بقا در جزیره دایناسورها می باشد که در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. این بازی محصول استودیوی Studio Wildcard است و می تواند جذابیت بسیار بالایی برای علاقه مندان به بازی های Survival داشته باشد. هدف کلی در این بازی بقا است و بازیکنان باید در یک دنیای جذاب و هیجان انگیز تمام تلاش خود را برای زنده ماندن بکند. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا قبیله ای بازی کنند و برای خودشان سرپناه ایجاد کرده و از خودشان در برابر حیوانات و دایناسورها محافظت کنند و حتی آنها را رام کرده و برای مبارزه با مهاجمان از آنها استفاده کنند.

گرافیک عالی و بی نظیر، گیم پلی هیجان انگیز و جذاب، صداگذاری های شگفت انگیز، مراحل و ماموریت های چالش برانگیز و… از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی به شمار می روند و بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با دوستان خود و سایر بازیکنان به رقابت بپردازند.

بازی موبایلی Summoners War

Summoners War نیز یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی های اندرویدی است که توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Com2Us طراحی و تولید شده است. این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک ساخته شده است و در آن بازیکنان باید تیم های خودشان را تشکیل بدهند و به مبارزه با سایر بازیکنان بپردازند. تنوع کاراکترهای بازی، گیم پلی اعتیاد آور، گرافیک عالی، صداگذای و موسیقی جذاب از مهم ترین ویژگی های بازی به شمار می روند. بازیکن باید در این بازی کریستال های مانا را از دست افراد شرور بیرون بکشد و با 900 هیولای مختلف مبارزه کند. بیش از 50 میلیون گیمر از این بازی استفاده می کنند و به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید می تواند زمان زیادی گیمرها را سرگرم کند.

  • به صورت کلی انتخاب بهترین بازی های آنلاین اندروید می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد چرا که در انتخاب بازی ها لازم است که به فاکتورهای متعددی توجه شود. از مهم ترین نکاتی که برای انتخاب بهترین بازی اندروید آنلاین لازم است مورد توجه قرار گیرند شامل برند، شرکت و استودیوی بازی سازی، سبک و ژانر بازی، پلتفرم های پشتیبان بازی، سلیقه و ذائقه بازیکنان، امکانت و آپشن های موجود در بازی، دسترسی راحت بازیکنان به بازی، امکان پشتیبانی بازی توسط گوشی های متوسط و میان رده، کیفیت ساختاری بازی، تعداد دانلود و نصب بازی، زبان بازی و … می باشند. هر کدام از این فاکتورها می توانند نقش ویژه ای در انتخاب بهترین بودن بازی ها داشته باشند.

جمع بندی پایانی

گوشی های موبایلی و سیستم عامل اندروید امروزه به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی در سراسر جهان شناخته می شوند و حدود 3 میلیارد نفر در جهان از این سیستم عامل استفاده می کنند. سالانه هزاران بازی موبایلی مختلف در سبک و ژانرهای متعددی تولید و عرضه می شوند که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های متعددی دارند.

علاوه بر بازی های عنوان شده می توان به بازی های اندرویدی دیگری مانند Command & Conquer: Rivals، Brawl Stars، Real Racing 3، Modern Combat 5، Order and Chaos Online، The Elder Scrolls: Legends، Hearthstone، Worms 2: Armageddon، World of Tanks Blitz، Battleheart 2، FIFA Mobile و بسیاری دیگر از بازی ها به عنوان بهترین بازی های آنلاین اندروید اشاره کرد. برای خرید و دانلود هر کدام از این بازی ها می توانید به سایت ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنید و بازی مورد نظر خودتان را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید و از سایر خدمات این سایت بهره مند شوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.