AD

بهترین بازی های اکشن اندروید + [ سراسر هیجان ]

Fortnite
8 837

اگرچه امروزه در صنعت گیم بیش از ده ها سبک و ژانر مختلف برای بازی های ویدیویی و موبایلی وجود دارند اما می توان گفت سبک و ژانر اکشن محبوب ترین، جذاب ترین و البته پولسازترین سبک به شمار می رود و سالانه شرکت ها و استودیوهای بازی سازی صدها بازی مختلف در این سبک روانه بازار می کنند که هر کدام می توانند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشند. انتخاب بهترین بازی های اکشن اندروید نمی تواند به هیچ عنوان کار ساده و راحتی باشد چرا که فاکتورهای مهمی در آن دخیل هستند. گوشی های موبایل خصوصا گوشی هایی با سیستم عامل اندروید محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارند و این باعث شده است که شرکت های سازنده بازی های ویدیویی توجه و تمرکز زیادی به تولید بازی های اندرویدی داشته باشند.

سبک بازی های اکشن را می توان در رده بهترین و محبوب ترین سبک بازی ها قرار داد چرا که تقریبا تمامی بازیکنان حداقل به یکی از بازی های این سبک علاقه شدیدی دارند و بارها بازی های این سبک را تجربه کرده اند. البته امروزه این سبک به صورت ترکیبی در بسیاری از بازی ها مشاهده می شود و بازیکنان با انجام یک بازی اکشن همزمان بازی جنگی، ماجراجویی، ترس و بقا و تیراندازی را نیز تجربه می کنند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین و محبوب ترین بازی های اکشن اندروید پرداخته خواهد شد. در این مطلب از سری مقالات آموزش بازی ایموجو با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ساخته شده در سبک اکشن

همانطور که گفته شد سالانه هزاران بازی موبایلی در سبک های مختلف تولید می شوند و می توان گفت سهم سبک اکشن بیشتر از سایر سبک هاست. برای انتخاب بهترین بازی های اکشن اندروید لازم است که فاکتورهای مختلفی را بررسی کرد که مهم ترین آنها شامل برند و شرکت سازنده بازی، امکانات و آپشن های بازی، محدودیت های سنی، قیمت بازی، زبان های بازی، نحوه دسترسی بازیکنان به بازی و … می باشند. از جمله بهترین بازی های اکشن برای اندروید با توجه به تمامی فاکتورهای عنوان شده می توان بازی های زیر را نام برد:

بازی اندرویدی Call Of Duty Mobile

می توان گفت تمامی بازیکنانی که بازی های موبایلی را تجربه کرده اند با خوبی با مجموعه بازی های کالاف دیوتی آشنایی دارند. این بازی در سبک بازی های اکشن، بتل رویال و تیراندازی اول شخص ساخته شده است و از سال 2003 تاکنون در نسخه های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. مجموعه ندای وظیفه توسط کمپانی معروف و شناخته شده اکتیویژون و با همکاری استودیوهای مختلف تولید شده است. این بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای برای بازیکنان عرضه شده است. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها، مراحل و چالش های مختلفی را پشت سر بگذارند. COD دارای حالت های مختلفی مانند تک نفره، چند نفره، بتل رویال، زامبی و … است می تواند لذت و هیجانی وصف ناشدنی به گیمرها منتقل کند.

کالاف دیوتی در بسیاری از نظرسنجی ها و رتبه بندی ها نامزد بهترین بازی تاریخ صنعت گیم نیز بوده است. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمس عالی، سیستم گفتگوی نوشتاری و صوتی، گیم پلی اعتیادآور، سلاح ها و کاراکترهای متنوع، موسیقی و صداگذاری های حرفه ای و … اشاره کرد. تاکنون بیش از 100 میلیون بازیکن از سراسر جهان این بازی محبوب را دانلود و نصب کرده اند و به روز رسانی های منظم بازی باعث می شود که بازیکنان بتوانند از ویژگی های کنسولی بازی نیز استفاده کنند.

Call Of Duty Mobile
Call Of Duty Mobile

بازی Modern Combat

مجموعه بازی مدرن کامبت نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید می تواند رقابت ویژه ای با مجموعه کالاف دیوتی داشته باشد. این بازی نیز در سبک بازی های اکشن و اول شخص و به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی گیم لافت ساخته شده است. این بازی به راحتی می تواند هر بازیکنی را به وجد و هیجان بیاورد. در این بازی آمریکا زیر حمله تروریست ها قرار دارد و رهبر این گروه از سربازان سابق آمریکایی است و به کشور خود خیانت کرده است. بازیکن در این بازی باید با تروریست ها مبارزه کند و با ایجاد گروه های چند نفره یک جنگ تمام عیار را تجربه کند.

بازیکنان می توانند دوستان خود را از سراسر دنیا جمع کنند و ماموریت های مختلفی را تجربه کنند. امکان انتخاب سربازان از میان 4 طبقه مختلف، تجربه شیوه های مختلف مبارزه، حالت های مختلف بازی، گیم پلی هیجان انگیز و جذاب، گرافیک فوق العاده و هیجان انگیز و … از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی هستند که می توانند هر بازیکنی را به وجد بیاورند. این بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و با خرید کردیت بازی می توان آیتم های مختلف آن را سفارشی سازی کنند.

بازی God Of Boom

در فهرست و رتبه بندی بهترین بازی اکشن اندروید بازی God Of Boom قطعا می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Game Insight در سبک بازی های اکشن و تیراندازی طراحی و تولید شده است. گاد آف بوم به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است. در این بازی نیز بازیکنان باید با دشمنان مبارزه کنند و ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارند. سلاح ها و تجهیزات متنوعی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که باعث می شود ساعت های متوالی سرگرم شوند. اگرچه این بازی در مقایسه با سایر بازی های اکشن دارای حجم کمتری است اما به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و دارای یک گیم پلی جذاب و بی نظیر است.

مبارزات این بازی به شیوه PvP می باشد و بازیکن باید با دشمنان به صورت رودر رو مبارزه کند. چنانچه بازیکن در بازی کشته شود می تواند بعد از مدتی دوباره به بازی وارد شود و ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کرده و با چالش های متنوعی مواجه شود. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان سرعت بالا و روان بودن گیم پلی، کیفیت بالای گرافیک و جلوه های بصری، صداگذاری های حرفه ای و موسیقی عالی، داستان جذاب و هیجان انگیز و تنوع بالای تجهیزات و سلاح ها اشاره کرد.

بهترین بازی های اکشن اندروید
بهترین بازی های اکشن اندروید

بازی PUBG Mobile

پابجی موبایل را می توان یکی از محبوب ترین بازی های حال حاضر دنیای گیمینگ دانست که میلیون ها گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این بازی خارق العاده و شگفت انگیز اکشن – بقا توسط کمپانی و استودیوی بازی سایزی تنسنت گیمز طراحی و تولید شده و در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. در این بازی 100 بازیکن در یک نقشه قرار دارند و باید با همدیگر برای بقای خود رقابت کنند و در نهایت بازیکنی برنده و پیروز خواهد شد که به عنوان آخرین بازیکن زنده مانده باشد. بازیکنان در این بازی می توانند انواع ماموریت ها و چالش های مختلف را تجربه کنند.

سازنده های بازی برای این بازی از یک موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده اند که باعث شده است به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید شناخته شود. داشتن حالت های مختلف، در دسترس بودن نقشه های متنوع، تنوع بالای سلاح و تجهیزات، امکان چت صوتی و متنی، گرافیک بسیار باکیفیت و عالی، وجود جدول رنکینگ جهانی در بازی، تنوع بالای مراحل و ماموریت ها و … از مهم ترین ویژگی های بازی پابجی موبایل است که می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان مختلف داشته باشد.

بهترین بازی های اکشن اندروید، Fortnite

بازی فورتنایت یکی از محبوب ترین، زیباترین، جذاب ترین و البته شناخته شده ترین بازی های ساخته شده در سبک اکشن و ترس و بقا است که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) طراحی، تولید و عرضه شده است. این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی پابجی موبایل دارد و در آن 10 بازیکن در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده مانده و برنده بازی شوند. در بازی فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید بازیکنان به طیف وسیعی از سلاح ها، تجهیزات و امکانات دسترسی دارند و می توانند ماموریت ها، مراحل و چالش های متعددی را تجربه کنند.

بازی فورتنایت به دلیل ویژگی های ساختاری مختلفی که دارد قطعا به عنوان یکی از بهترین بازی اکشن برای اندروید شناخته می شود. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به گرافیک بسیار باکیفیت، داستان هیجان انگیز و درگیر کننده، گیم پلی اعتیادآور و جذاب، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر، نقشه ها، حالت ها و مودهای مختلف، امکانات و مراحل متنوع و … اشاره کرد که هر کدام جذابیت های بالایی برای بازیکنان دارند.

Fortnite
Fortnite

بهترین بازی های اکشن اندروید، Into the Dead 2

بعد از آنکه بازی Into the Dead 1 با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها مواجه شد، کمپانی و استودیوی بازی سازی مطرح PIKPOK نسخه دوم آن را نیز برای سیستم های اندرویدی منتشر کرد. این بازی اکشن می تواند در سبک بازی های ترسناک نیز طبقه بندی شود. داستان این بازی به گونه ای است که در جهانی که اکنون مرده ها اختیار آن را به دست گرفته اند و انسان ها را به قتل رسانده اند بازیکن در نقش یک کاراکتر زنده ظاهر می شود و باید بر علیه زامبی ها مبارزه کند و آنها را از بین ببرد. بازیکن باید از همه تجهیزات و امکانات موجو در بازی استفاده کرده و زامبی ها را از بین ببرد تا زنده بماند و دنیا را نجات بدهد.

تعداد زامبی ها به شدت در حال افزایش است و بازیکنان باید بتوانند با اتخاذ استراتژی خاص و منحصر به فردی و استفاده از امکانات و سلاح های متنوع دنیا را نجات بدهند. این بازی محبوبیت و جذابیت بسیار بالایی برای گیمرها و عاشقان بازی های آخرالزمانی و اکشن دارد و تا کنون میلیون ها بار توسط بازیکنان مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است. بازی Into the Dead 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید دارای گیم پلی بسیار جذابی است و می تواند هر بازیکنی را برای مدت های طولانی سرگرم کرده و به وجد بیاورد.

بازی Brothers in Arms 3

یکی دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید Brothers in Arms 3 باشد که به صورت سوم شخص ساخته شده است. این بازی توسط کمپانی معروف گیم لافت تولید شده و برای گوشی های اندرویدی به صورت رایگان عرضه گشته است. این بازی همانگونه که از نام آن پیدا است بر پایه پیش بردن عملیات جنگی به صورت گروهی استوار است. بازیکنان در این بازی علاوه بر محافظت از خودشان باید به فکر جان دوستان و هم تیمی های خود نیز باشند. به صورت کلی بازیکنان در این بازی 12 برادر هستند که هر کدام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و می توان توانایی های این بازیکنان را نیز 4 برابر ارتقا داد.

بازیکن می تواند بر اساس ماموریت هایی که دارد می تواند برداران خودش را انتخاب کند و بازی را ادامه دهد. بازیکنانی که به دنبال تجربه یک بازی اکشن تمام عیار هستند قطعا Brothers in Arms 3 می تواند یکی از بهترین انتخاب های آنها باشد. گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، تنوع بالای ماموریت ها و کاراکترها، گرافیک بی نظیر و باکیفیت، تنوع سلاح و مهمات، کارهای تیمی و گروهی، صداگذاری های حرفه ای و … از مهم ترین ویژگی های این بازی جذاب هستند.

Brothers in Arms 3
Brothers in Arms 3

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آنلاین اندروید + [ بهترین ها رو بازی کن ]

بازی اندرویدی Xenowerk

بازی Xenowerk به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازی اکشن اندروید شناخته می شود که یک بازی شوتر مدرن و جذاب است. این بازی به وسیله شرکت و استودیوی بازی سازی Pixelbite طراحی و تولید و برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. در این بازی نیز بازیکنان باید به بهترین شکل ممکن با دشمنان مبارزه کنند و آنها را از بین ببرند. بازی زنوورک دارای 50 ماموریت مختلف و چالش برانگیز است که می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد. بازیکنان می توانند در این بازی از قابلیت های مختلف مبارزه ای استفاده کنند و توانایی های خودشان را به چالش بکشند.

کنترلرهای لمسی عالی و روان، سرعت بالای بازی، گیم پلی اعتیادآور و جذاب، گرافیک خارق العاده، سیستم ارتقای سلاح ها، تنوع بالای سلاح ها و مهمات و … از مهم ترین ویژگی های این بازی است که می تواند بازیکنان را به وجد بیاورد. بازی زنوورک قطعا می تواند در چند سال بعدی نیز در فهرست بهترین بازی های اکشن اندروید حضور داشته باشد چرا که ساعت های مختلف می تواند هر بازیکنی را سرگرم کند.

بهترین بازی های اکشن اندروید، MARVEL Future Fight

یکی دیگر از بازی هایی که شایستگی حضور در این فهرست را دارد بازی MARVEL Future Fight می باشد که دارای سبک ترکیبی اکشن و نقش آفرینی است. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Netmarble Games طراحی و تولید شده و به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه کرده است. این بازی بیش از ده ها میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. این بازی شباهت بسیار زیادی به Marvel Contest Of Champions دارد و قهرمان های متعددی در آن حضور دارند. مرد عنکبوتی، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ونوم، گرین گابلین و … از مهم ترین کاراکترهای این بازی هستند.

بازیکنان می توانند در نقش هر کدام از این کاراکترها بازی کنند و به مبارزه با حیوانات و موجودات وحشتناک بپردازند. بازیکنان در این بازی می توانند چالش ها و ماموریت های مختلفی را تجربه کنند. MARVEL Future Fight دارای حالت های مختلفی مانند نرمال، اسپشیال، آرنا و … است که هر کدام می توانند جذابیت های خاص خودشان را برای بازیکنان داشته باشند. از آنجایی که تمام شخصیت های Marvel در این بازی حضور دارند بازیکنان می توانند لذت و هیجان بسیار بالایی از آن دریافت کنند. حضور کاراکترهای مختلف، ماموریت های متنوع، حالت های مختلف، خط داستانی جذاب و هیجان انگیز، گیم پلی اعتیادآور و گرافیک مسحور کننده از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.

MARVEL Future Fight
MARVEL Future Fight

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های گرافیکی اندروید + [ بهترین ها رو بازی کن ]

بازی World of Tanks Blitz

بازی نبرد تانک ها نیز یک از بهترین بازی های اکشن برای اندروید است به وسیله استودیوی بازی سازی Wargaming World طراحی و تولید شده و برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. تاکنون بیشتر از 100 میلون نفر از سراسر جهان این بازی را دانلود کرده اند و این نشان از محبوبیت بسیار بالای بازی دارد. در این بازی بازیکنان می توانند کنترل بیش از 100 تانک جنگی را به دست بگیرند و چالش ها و ماموریت های مختلفی را تجربه کنند. تانک های موجود در این بازی در 4 کلاس مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند.

بازیکنان می توانند در جریان بازی در قالب تیم های 7 نفره به مبارزه با رقبای خود می پردازند. تنوع و تعدد تانک ها، کلاس های مختلف تانکی، تنوع بالای مکان و محیط های بازی، حالت های مختلف چند نفره بازی، امکان چت بازیکنان، گرافیک خارق العاده و منحصر به فرد، گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز، صداگذاری های شگفت انگیز و حرفه ای و… از مهم ترین ویژگی هایی هستند که این بازی را در فهرست بهترین بازی های اکشن اندروید قرار داده اند.

بازی اندرویدی Overkill 3

مجموعه بازی Overkill از جمله مجموعه های بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و سوم شخص است که توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Craneballs طراحی و تولید و برای دستگاه های اندرویدی ارائه شده است. در این بازی نیز بازیکن فرمانده یک گروه است که باید به مبارزه با دشمنان بپردازند. بازیکنان می توانند از انواع و اقسام سلاح ها و مهمات استفاده کنند و در ماموریت های مختلفی شرکت کنند. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید می تواند بازیکنان و عاشقان بازی های اکشن را با چالش های مختلفی مواجه کند و لذت و هیجان بسیار زیادی به آنها منتقل کند.

گیم پلی بی نظیر بازی باعث می شود که بازیکنان تا ساعت های متوالی خسته نشوند و از بازی لذت ببرند. امکان ارتفاع سلاح های در دسترس، گرافیک خیره کننده، تنوع بالای سلاح ها، تجهیزات به همراه زره، حضور دشمنان سه بعدی و وحشتناک، ماموریت های متنوع و چالش برانگیز، کنترل و فرستادن هواپیماهای بدون سرنشین، کاراکترهای واقعی و حالت های مختلف بازی و … از مهم ترین ویژگی های بازی اندرویدی Overkill 3 می باشند که می تواند برای هر بازیکنی جذاب باشند.

  • علاوه بر بازی های معرفی شده به عنوان بهترین بازی اکشن برای اندروید می توان ده ها بازی دیگر معرفی کرد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی دارند. از جمله این بازی ها می توان Alpha Guns 2، Immortal Rogue، Juicy Realm، Sky Force Reloaded، Space Marshals 2، Unkilled، Cover Fire، Space Grunts، Implosion: Never Lose Hope، SHADOWGUN و … را نام برد.
Overkill 3
Overkill 3

سخن پایانی

سبک بازی های اکشن از محبوب ترین و جذاب ترین سبک های صنعت گیم است که سالانه صدها بازی جذاب و متنوع را به بازیکنان معرفی می کند. برای انتخاب بهترین بازی های اکشن اندروید لازم است که فاکتورهای مختلفی مورد توجه قرار بگیرد. بازیکنان می توانند برای خرید و دانلود هر کدام از بازی های مورد علاقه خود به سایت ایموجو مراجعه کنند و بازی مورد نظر خودشان را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند. این سایت همچنین خدمات دیگری مانند آموزش بازی ها، رفع مشکلات بازی ها، پوشش آخرین اخبار بازی ها و … به بازیکنان عرضه می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. محسنی می گوید

    سلام خسته نباشید بازیFortniteبر روی چه پلتفورم هایی قابل اجرا هست؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر شما می‌توانید بازی Fortnite را روی تمام پلتفرم‌ها از جمله PC و موبایل و همچنین کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت تجربه نمایید.

  2. علی می گوید

    سلام خسته نباشید برای ساختن تو بازی فورتنایت روی پلتفرم های مختلف باید چه دکمه ای رو بزنیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر کنسول‌های پلی استیشن دایره، در ایکس باکس B و در پلتفرم رایانه شخصی Q خواهد بود

  3. جلالی می گوید

    سلام وقتتون بخیر تو بازی فورتنایت از سازه Panic Buildingبرای چه کاری استفاده میشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر نوعی سازه به نام Panic Building وجود دارد که همانطور هم که از اسمش پیداست، بازیکنان از ترس و پس از ضربه خوردن خیلی سریع می‌سازند تا از تیرهای مداوم دشمن در امان باشند.

  4. رجبی می گوید

    سلام خسته نباشید تو بازی فورتنایت چه اسلحه هایی هست؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر اسلحه های قوی شامل Assault Rifle، Heavy Assault Rifle، Submachine Gun، Pistol و همچنین Sniper Rifle می‌شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.