Otter با GenAI به جلسات شما می آید
Otter، دستیار جلسه مجهز به هوش مصنوعی که صدا را در زمان واقعی رونویسی می کند، با معرفی Meeting GenAI، که مجموعه جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی برای جلسات است، لایه دیگری از هوش مصنوعی را به محصول خود اضافه می کند. همراه با GenAI یک چت بات هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد جلسات گذشته که با Otter ضبط کرده اید، پرس و جو کنید این یک ویژگی چت هوش مصنوعی است که می تواند توسط تیم ها استفاده شود و یک خلاصه مکالمه هوش مصنوعی که نمای کلی از جلسه برگزار شده را ارائه می دهد.با این قابلیت لازم نیست متن کامل را بخوانید تا به نتیجه برسید.
اگرچه روزنامهنگاران و دانشجویان ممکن است از هوش مصنوعی برای ضبط مواردی مانند مصاحبه یا سخنرانی استفاده کنند، ویژگیهای جدید هوش مصنوعی Otter بیشتر برای کسانی است که از کمکرسان جلسه در یک محیط شرکتی استفاده میکنند. این شرکت این ابزارهای جدید را به عنوان مکمل یا جایگزینی برای ویژگیهای هوش مصنوعی ارائه شده توسط سرویسهای مختلف مانند Microsoft Copilot، Zoom AI Companion و Google Duet در نظر میگیرد.
سام لیانگ، مدیرعامل Otter توضیح میدهد، ایده معرفی این ابزار جدید هوش مصنوعی از برنامه پر مشغله خود او الهام گرفته شده است.
من در واقع هر هفته 30 و گاهی بیش از 30 جلسه دارم. گاهی اوقات من حتی دوبار در روز جلسه دارم. من نمیتوانستم همزمان به دو یا سه جلسه بروم، اما OtterPilot من از طرف من آن جلسات را تنظیم میکرد.
اکنون، کاربران میتوانند خلاصهای از آنچه در آن جلسه پوشش داده شده است از جمله یک پاراگراف و لیستی از موارد اقدام را بخوانند. کاربران Otter اکنون میتوانند با یک چت بات هوش مصنوعی تعامل داشته باشند که در آن میتوانند در مورد آنچه در جلسه گذشته یا سایر جلسات رخ داده است سؤال بپرسند.
به عنوان مثال، میتوانید از چت ربات هوش مصنوعی مواردی مانند CMO چه گفت؟ بپرسید. یا آیا تاریخ اقدام را تغییر دادند؟
در حالی که لیانگ اذعان می کند Otter اولین برنامه ای نیست که یک همراه هوش مصنوعی برای جلسات ارائه میدهد Microsoft Copilot و Zoom نیز دارای قابلیتهای AI هستند او معتقد است که نسخه Otter قدرتمندتر و جامع تر است.
او توضیح میدهد: شما میتوانید از چت هوش مصنوعی برای پرس و جو از کل تاریخچه جلسه خود استفاده کنید. این بدان معناست که میتوانید برای سؤالاتی در مورد جلسات قبلی، نه فقط جلسهای که در حال بررسی آن هستید، بپرسید.
ویژگی دیگری که ارائه میدهد این است که به کانال های Otter که در آن چت های گروهی انجام می شود بپیوندید. در اینجا برای مثال، هنگامی که کاربران در حال چت کردن با یکدیگر هستند، میتوانند مکث کنند و از هوش مصنوعی سؤالی بپرسند، مانند هیOtter ، درآمد ما چقدر است؟ سپس چت بات هوش مصنوعی به سوال شما پاسخ خواهد داد.
هدف نهایی این است که Otter با آنالیز آنچه که در حال بحث است، فعالانهتر شرکت کند، وقتی فکر میکند چیز مفیدی برای ارائه دارد، اعلام کند. شاید اگر یکی از همکاران پاسخ سوالی را نمیدانست، Otter میتوانست روزی پس از بررسی تاریخچه جلسات شرکت و یافتن پاسخی که در جای دیگری به اشتراک گذاشته شده است، پاسخ دهد.
دادههای Otter مانند سایر سرویسهای مبتنی بر ابر مانند Dropbox یا Gmail Google در فضای ابری ذخیره میشوند و ایمن میشوند، اما هیچ فردی که توسط شرکت مجاز نباشد به دادههای جلسه دسترسی نخواهد داشت. افراد مجاز میتوانند تا از طریق هر دستگاهی از جمله لپتاپ یا تلفن هوشمند، به Otter، از جمله ویژگیهای هوش مصنوعی آن، دسترسی داشته باشند. Otter همچنین از دادههای مشتری برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده نمیکند.
قابل ذکر است که این شرکت قصد ندارد برای ویژگیهای جدید هوش مصنوعی خود هزینه ای دریافت کند. در حالی که مایکروسافت 360 دلار در سال برای Copilot خود در Office 365 و Teams دریافت میکند، GenAI Otter یعنی ویژگیهای جدید هوش مصنوعی هم در طرح رایگان و هم در طرح تجاری 20 دلاری در ماه گنجانده خواهد شد.