آموزش قدم به قدم پس گرفتن الماس های فری فایر
در برخی مواقعی که شما اقدام به خرید دایاموند فری فایر می کنید، اکانت شما شارژ نمی شود. به همین دلیل ممکن است شما به دنبال راه حلی برای پس گرفتن الماس های فری فایر یا پس گرفتن پول خود باشید. در این مقاله از سایت ایموجو ما به شما نحوه ارتباط با مرکز پشتیبانی را برای حل کردن این مشکل آموزش می دهیم.
نحوه پس گرفتن الماس های فری فایر با کمک مرکز پشتیبانی
در پست قبلی در مورد الایت پس بعدی سیزن جدید بازی فری فایر صحبت کردیم، در این پست نیز می خواهیم در مورد نحوه پس گرفتن Diamond های فری فایر با استفاده از Help Center صحبت کنیم. گارنا فری فایر مجهز به انبوهی از وسیله های جذاب و ظاهری است که می توانید با مراجعه به فروشگاه داخل بازی با استفاده از Diamond ها، آن ها را خریداری کنید. به این ترتیب نیز تولید دهندگان از محصول خود کسب در آمد می کنند، به خصوص زمانی که صحبت از بازی هایی همچون فری فایر می شود.
الماس ها (Diamonds) به عنوان واحد پول رسمی گارنا فری فایر به صورت دقیق همان چیزی است که شما باید قبل از خرید وسیله های داخل بازی مانند شخصیت ها، پوسته های اسلحه و بسته ها داخل بازی مقداری الماس بپردازید خود این الماس ها نیز با پول واقعی قابل خریدن می باشند.
با این حال سوال این جاست که چگونه پول خود را که قبل از این برای خرید الماس صرف کرده ایم ولی الماس ها شارژ نشده اند را بازگردانیم یا این که روش پس گرفتن الماس های فری فایر چیست. البته این را بدانید که شما تنها کسانی نیستید که با این مشکلات روبرو شده اند. ما نیز سعی کرده ایم آموزش خوبی را برای پس گرفتن الماس های Free Fire قرار دهیم.
مراحل ارائه شده در زیر برای کسانی که به دنبال راهی برای تماس با تیم پشتیبانی فری فایر هستند تا بتوانند نحوه پس گرفتن Diamond های فری فایر خود را انجام دهند، می باشند.
چگونه با Help Center فری فایر ارتباط برقرار کنیم؟
قدم اول: اول از همه به URL بروید: ffsupport.zendesk.com
قدم دوم: به گوشه سمت راست و بالای صفحه وب نگاه کنید و روی گزینه Submit Request کلیک کنید.
قدم سوم: روی جعبه گفتگو ضربه بزنید و سپس گزینه Missing items & Payment را انتخاب کنید.
قدم چهارم: یک فرم متنی روی صفحه ظاهر می شود. شما باید مشخصات شخصی خود را برای پس گرفتن الماس های فری فایر پر کنید و مشکلی را که در آن گیر کرده اید را انتخاب کنید.
برخی از مشکلات پرداخت پیشنهاد شده در لیست شامل موارد زیر است:
ایردراپ ویژه دریافت نشده است.
مورد خریداری شده در گوگل پلی دریافت نشده است.
قیمت مورد در ارز اشتباه نشان داده می شود.
قدم پنجم: در آخر، توضیح مختصری درباره خطا ارائه دهید. به خاطر داشته باشید که باید حداقل یک پیوست داشته باشید که بتوانید آن را به عنوان مدرک استفاده کنید. پس از اتمام این مراحل، برای پس گرفتن الماس های فری فایر باید مدتی صبر کنید.
درخواست شما به مرکز راهنمایی فری فایر تحویل داده می شود و روند حل خطا و ارسال پاسخ مدتی طول می کشد. فقط مطمئن شوید که اطلاعات را صحیح وارد کرده اید و در نهایت آرام باشید.
شما برای ما از پس گرفتن الماس های فری فایر بنویسید
پس گرفتن الماس های فری فایر را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. از شما ممنونیم که پست پس گرفتن الماس های فری فایر را مطالعه کردید و اگر دوست داشتید می توانید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید. برای آموزش های بیشتر بازی فری فایر با ما در بخش آموزش بازی سایت ایموجو همراه باشید.
سلام ببخشید الان من یه جم هفتگی رو اکانت فری فایرم فعال هست ، الان میتون یه جم هفتگی دیگه هم بخرم مشکلی نداره ؟
سلام وقت بخیر بله میتونید
سلام ببخشید لول ینى چى؟ینى مرحله؟همون که کنار اسممون بالا سمت چپ هس؟سل
سلام وقت بخیر لول در سمت چپ – بالا قرار دارد – عددی که در داخل ستاره آبی رنگ است – لول شما است.