صحبت های مدیر عامل سابق EA در مورد جایگزینی Simlish با هوش مصنوعی
همانطور که هوش مصنوعی به تدریج در تمام جنبه های زندگی ما نفوذ می کند، ثابت شده است که بازی های ویدیویی از این قاعده مستثنی نیستند. تقریباً همه ناشران بزرگ شروع به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در بخشهایی از کار خود کردهاند، به این امید که این فناوری بتواند وظایفی کاری طاقت فرسا را تا حدودی تعدیل کند. Modderها قبلاً شروع به اتصال مواردی مانند ChatGPT به بازی کرده اند. اکنون جان ریسیتیلو (John Ricitiello)، مدیرعامل شرکت بزرگ موتور Unity و مدیر عامل سابق EA، معتقد است که میتوان از هوش مصنوعی برای جایگزینی مواردی مانند Simlish استفاده کرد.
ریسیتیلو در مصاحبه ای جدید با واشنگتن پست گفت: من در سال 2000 در راه اندازی The Sims شرکت داشتم. این بازی فوق العاده بود. کارهای زیادی می توانید در The Sims انجام دهید به عنوان مثال در این بازی تعداد دیوانه کننده ای تعامل می توانید داشته باشید؛ به این صورت که شما شخصیت ها را خلق می کنید. این شخصیت ها با یکدیگر تعامل دارند. نوشتن همه دیالوگهای مناسب برای آنها کاری طاقت فرسا است و وقتی کار نوشتن تمام شود می بینید که به اندازه کتابخانه کنگره دیالوگ نوشته شده است.
برای استفاده از هوش مصنوعی در این بازی به روشی که GPT 4 کار میکند، میتوانید پارامترها را تعریف کنید. یک بازیکن میتواند این کار را انجام دهد یا استودیوی بازی میتواند آن را انجام دهد. استودیوی بازی میتواند به بازیکن اجازه توصیف را بدهد و هوش مصنوعی میتواند به هر زبانی که شما میخواهید برای این کار انجام شود (انگلیسی، روسی، ژاپنی، فرانسوی یا هر زبان دیگری). این کار یک پیشرفت در بازی است.