مشکل Destiny 2 پس از 7 سال برطرف شد
مشکل Destiny 2 که هفت سال بازیکنان با آن درگیر بودندو آن را تحمیل میکردند بالاخره برطرف شد.
در تمام طول عمر Destiny 2، بازیکنان مجبور بودند یک مشکل آزاردهنده را تحمل کنند: HUD یا نمایشگر هدآپ (نمایشگر فرا نما یا نمایشگر روبرویی). این مشکل محدودیتی در نحوه استفاده Destiny 2 از صفحه نمایش خود است به این معنی است که می تواند تنها چهار پیام در مورد buffs یا debuffs را همزمان به شما نشان دهد، حتی اگر بیش از چهار پیام وجود داشته باشد و این بدان معنی است که گاهی اوقات ممکن است به دلیل نشان ندادن این پیام ها کشته شوید؛ به عنوان مثال ممکن است نبینید که یک تایمر مهم در حال تمام شدن است. همچنین ما در مقاله ای به معرفی بازی Destiny 2؛ بازگشت دوباره گاردین ها پرداخته ایم که میتوانید آن را در ایموجو بخوانید.
مشکل HUD در Destiny 2
اما اکنون که هفت سال از انتشار Destiny 2 می گذرد، مشکل HUD بالاخره در الحاقیه بعدی Destiny 2 با نام The Final Shape در حال رفع شدن است.
Bungie در آخرین پست وبلاگ این هفته در Destiny، بهروزرسانیای را ارائه کرد که به HUD این بازی می پردازد و توضیح میدهد که چگونه تیم تجربه کاربری و رابط کاربری در حال بهروزرسانی آنچه روی صفحه میبینید، هستند.
اکنون تایمری که می گوید شما در شرف مرگ هستید، دقیقاً جلوی صورت شما خواهد بود
این تغییرات اجازه میدهد تا با انتقال برخی از پیام های وضعیت به نقاط مختلف HUD، اطلاعات بیشتری روی صفحه، نمایش داده شود. مهمترین اطلاعات، مانند اطلاعاتی که شامل شمارش معکوس برای مرگ قریبالوقوع شما میشود، از گوشه سمت چپ پایین صفحه حرکت میکند و به جای آن در مرکز و نزدیک بالا ظاهر میشود. در همین حال، وضعیت های مربوط به سلاح های شما، مانند Feeding Frenzy، بالای Super meter شما ظاهر می شود.
Buffs و Debuffs دارای آیکون های جدیدی هستند که همراه با پیامها ظاهر میشوند و به شما یک ایده سریع از اینکه با چه نوع وضعیتی روبهرو هستید، میدهند؛ Bungie نحوه اولویتبندی برخی پیامها را تغییر داده است، بنابراین مهمترین پیامهای مواردی هستند که در وضعیت بالاتر خواهند بود و در معرض دید قرار خواهند گرفت.
تغییر در آیکونهای بافها در Destiny 2
آیکونهای مربوط به بافها و دبافها در The Final Shape، بهویژه برای بازیکنان کوررنگ، خواناتر خواهند بود
Bungie نوشت: همه بافهای سبز و دبافهای قرمز ما اکنون خط ضخیمی در بالا یا پایین دارند تا خواندن آنها برای بازیکنان کور رنگ آسانتر شود. باف ها و دبافهای مربوط به زیر کلاس شکل الماسی خود را حفظ میکنند، اما به وضوح نشان میدهند که در طبیعت باف هستند یا دباف.
مشکل چهار پیام در Destiny 2 به معنای واقعی کلمه برای تمام عمر خود مشکل ساز بوده است. بیشتر اوقات در محتوای معمولی، تا حدودی نادر بود که بیش از چهار افکت وضعیت در حال پخش باشد، بنابراین مشکل HUD واقعاً مهم نبود. اما مسئله چهار پیام اغلب در فعالیتهای سطح بالا مانند raid ها مشکل ساز بود، جایی که بازیکنان تقریباً همیشه ملزم به پیگیری تایمرها و افکتهای مختلف به عنوان بخشی از مکانیک این فعالیتها بودند.