AD

کنترلر جدید PS5 با عنوان Nacon Revolution 5 Pro معرفی شد

0 1,710

کنترلر جدید PS5 توسط Nacon معرفی شود و هدف ان حل  مشکلات دریفت کنترلر است که برای گیمیرها بسیار با ارزش است که این مشکل برطرف شود.

کنترلر Nacon Revolution 5 Pro قیمتی مشابه با کنترلر PS5 DualSense Edge دارد و دارای بیش از 60 گزینه سفارشی سازی و عمر بتری 10 ساعته است.

این کنترلر از فناوری مغناطیسی برای از بین بردن دریفت کنترلر استفاده می‌کند و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های گیمیرها می‌شود.

Nacon یک کنترلر کاملا جدید و دارای مجوز رسمی برای پلی استیشن 5 را معرفی کرده است که به دنبال رفع مشکلات دریفت کنترلر است که بسیاری از کنترلرهای بازی این مشکل را دارند.

گیمیرهای PS5 همچنین می‌توانند کنترلر DualSense Edge را بررسی کنند، که ویژگی‌های مناسبی با قیمت عالی ارایه می‌دهد. کنترلر PS5 DualSense Edge اغلب با دسته کنترلرهای سری Xbox Elite مقایسه شده است.  DualSense Edge پروفایل‌های سفارشی، ماشه‌های قابل تنظیم و انواع زنگ‌ها و سوت‌های مختلف را ارائه می‌کند تا قیمت سنگین 199,99 دلاری خود را توجیه کند. کنترلر جدید Nacon PS5 هم قیمتی نسبتا مشابه دارد و از راه و روش‌های خود برای ارائه و توجه ارزش خود به کسانی که قرار است برای این کنترلر هزینه کنند استفاده می‌کند.

شاید بخوانید: کنترلر جدید Revolution 5 Pro آماده برای پیش خرید

کنترلر Revolution 5 Pro که به تازگی از Nacon معرفی شده است با کامپیوترهای شخصی، PS4 و PS5 سازگار است. Nacon می‌گوید که این کنترلر، منعکس کننده سال‌ها تحقیق است و 5 ویژگی خاص را به عنوان نقاط اصلی فروش خود معرفی کرده است.

کنترلر جدید Nacon PS5 دارای بیش از 60 حالت سفارشی سازی، باتری با طول عمر بیش از 10 ساعت، مسدود کننده‌های ماشه، قابلیت‌های بی‌سیم و سیمدار است و با متریال فوق العاده با کیفیت طراحی شده است. قیمت کنترلر Nacon PS5 برابر با 229.90 یورو است و از اکتبر 2023 بصورت پیش فروش در دسترس است.

اگر کنترلر Nacon Revolution 5 Pro به وعده خود مبنی بر حذف مشکل دریفت کنترلر عمل کند می‌تواند یک تغییر دهنده خاص در بازی و برای گیمرها باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.