AD

کراس اور فاینال فانتزی 14  و فاینال فانتزی 11

کراس اور فاینال فانتزی 14  و فاینال فانتزی 11
0 109

اسکوئر انیکس در فستیوال طرفداران فاینال فانتزی 14 در لندن فاش کرد که یک alliance raid مبتنی بر فاینال فانتزی 11 به نام Echoes of Vana’diel  در کنار Dawntrail به بازی می‌آید.

فستیوال طرفداران Final Fantasy 14 در حال حاضر آخر این هفته در لندن برگزار می‌شود و به طرفداران این مجموعه اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ملاقات کنند و همه چیز در مورد FF14 را جشن بگیرند. اگرچه تعامل با طرفداران دیگر بازی متمرکز بر انجمن، عالی است، اما نکته اصلی از نکات کلیدی است که در فستیوال‌های طرفداران اتفاق می‌افتد، این است که همیشه از این فرصت برای اعلام موارد جدید درFinal Fantasy 14 در آینده استفاده می‌شود.

شاید بخوانید: انتشار نسخه ایکس باکس سری X/S بازی فاینال فانتزی 14 در بهار سال 2024

فستیوال هواداران لندن دارای اخبار داغ بوده است، زیرا نه تنها  dual-wielding class Viper اعلام شد، بلکه مشخص شد که سری Alliance Raid بر اساس Final Fantasy 11 با عنوان Echoes of Vana’diel ساخته شده است و به عنوان بخشی از الحاقیه Dawntrail به بازی می‌آید. Dawntrail در حال حاضر برای تابستان 2024 برنامه ریزی شده است، بنابراین می‌توانیم انتظار Echoes of Vana’diel را در مقطعی پس از راه اندازی این بسته الحاقی داشته باشیم.

اگرچه اعلام Alliance Raid خبر بزرگی است، اما در واقع این اولین باری نیست که Final Fantasy 14 با Final Fantasy 11  کراس اور می‌کند. در سال 2015، Final Fantasy 14  میزبان رویدادی به نام The Maiden’s Rhapsody  بود که Iroha  و FF11 را با هدف تبلیغ بسته الحاقی Rhapsodies of Vana’diel برای آن بازی به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد که Alliance Raid  یک کراس اور بسیار بزرگ‌تر بین این دو خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.