AD

کارگردان Final Fantasy 14 واقعاً می‌خواهد با بازی Diablo یک کراس اور انجام دهد

کارگردان Final Fantasy 14 واقعاً می‌خواهد با بازی Diablo یک کراس اور انجام دهد
0 338

Final Fantasy 14 از کراس اورها دوری نمی‌کند از Monster Hunter گرفته تا Yo-kai Watch، و حتی یک کراس اور Fall Guys که قرار است در پایان این ماه عرضه شود. نائوکی یوشیدا کارگردان و تهیه کننده Final Fantasy 14 هنوز یک بازی را در ذهن دارد که می‌تواند همکاری رویایی او باشد: Diablo.

یوشیدا در یک کنفرانس مطبوعاتی در جریان فستیوال هواداران لندن، اعتراف کرد که واقعا دوست دارد با بهترین سریال اکشن RPG بلیزارد همکاری کند. او که از طریق یک مترجم صحبت می‌کرد، گفت: من در گذشته به این موضوع اشاره کرده‌ام، من طرفدار بزرگ بلیزارد هستم. بنابراین که اگر بتوانیم نوعی همکاری در بازی Diablo داشته باشیم، بسیار خوشحال می‌شوم.

شاید بخوانید: کراس اور فاینال فانتزی ۱۴  و فاینال فانتزی ۱۱

Final Fantasy 14 بازی خود را کاملاً از تم‌های تاریک، تصاویر پیچیده یا توطئه‌های شوم پاک نمی‌کند و به تطابق با Diablo نزدیک نمی‌شود، چیزی که یوشیدا به خوبی از آن آگاه است. او می‌گوید: Diablo از نظر جهان بازی، می‌توانم بگویم چشم‌انداز گرافیکی هاردکور دارد. بنابراین اینجا و آنجا جهش‌هایی می‌بینید. از نظر رتبه بندی، ممکن است کمی دشوار باشد و از طرف دیگر، ما واقعاً نمی‌خواهیم طرفداران این فرنچایز را نیز ناامید کنیم. بنابراین. بله، کراس اور این دو بازی مشکل است.

یوشیدا به شوخی گفت شاید به جای تلاش برای بالا بردنgore level  بازی Final Fantasy 14، بتواند چند peg بلیزارد را از بین ببرد.

این تنها گفتگوی همکاری نبود که در طول کنفرانس مطبوعاتی انجام شد. یوشیدا اشاره کرد که ممکن است در آینده نزدیک شاهد بازگشت برخی از کراس اورهای خاص از جمله Yo-kai Watch باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.