AD

پچ جدید Helldivers 2 با موضوع نرخ اسپاون Terminid

پچ جدید Helldivers 2 با موضوع نرخ اسپاون Terminid
0 5

استودیوی بازی سازی Arrowhead امروز پچ جدید Helldivers 2 با موضوع نرخ اسپاون Terminid را منتشر می‌کند که نرخ اسپاون دشمنان Terminid زره‌دار سنگین مانند Chargers و Bile Titans را در کنار برخی تغییرات دیگر که باید مبارزه با این دشمنان را آسان‌تر کند، کاهش می‌دهد. پچ 1.000.102 که قرار است از امروز روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی اجرا شود، پچ هفته گذشته را دنبال می‌کند که گردبادهای آتش، بارش شهابی، علاقه‌مندان به سلاح و موارد دیگر را ارائه کرد. همچنین شاید بخواهید در مورد نحوه استفاده از سلاح‌های تیمی در Helldivers 2 بدانید.

در یادداشت‌های پچ آمده است: روز بخیر شهروندان Super Earth. پچ جدیدی برای کمک به شما در راه است. باشد که Super Earth  به شما شهامت بدهد. پچ امروز به نرخ اسپاون دشمنان Terminid زره پوش سنگین و همچنین بازی احتمالی علیه آنها می‌پردازد. همچنین شامل برخی اصلاحات برای عناصر U.I. و رفع کرش است.

تیم در یادداشت‌های پچ می‌گوید: برای این منظور، ما نرخ اسپاون Chargers و Bile Titans را در سختی‌های 7 و بالاتر کاهش داده‌ایم.

توجه داشته باشید که این پچ روی سختیTerminid ‌ها تأثیری نمی‌گذارد و تاثیر آن فقط نرخ اسپاون است. Arrowhead می‌گوید که انتظار داشته باشید به جای آن انواع دشمنان دیگر در تعداد بیشتری ظاهر شوند.

در جای دیگری از این پچ، استراتژی Electronic Countermeasures حذف شده است؛ در واقع در هفته گذشته حذف شد، اما یادداشت‌های پچ به آن اشاره نکردند. در ادامه به برخی اصلاحات دیگر در این به‌روزرسانی اشاره شده است:

  • برطرف کردن مشکلات مربوط به متن از دست رفته در چندین عنصر HUD / UI
  • رفع چندین عدم تطابق subtitle / VO در ویدیوهای خبری
  • برطرف کردن کرش‌های مختلفی که اواسط بازی و هنگام استقرار در ماموریت‌ها
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.