AD

عملکرد ضعیف بازی Final Fantasy 7 Rebirth

عملکرد ضعیف بازی Final Fantasy 7 Rebirth
0 10

طبق گزارش‌ها، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth به مود عملکردی ضعیف این JRPG اذعان کرد و قول داده است که برای مشکلات مربوط به حالت عملکرد 60 فریم در ثانیه این بازی، یک به‌روزرسانی ارائه دهد. همچنین شاید تمایل به آشنایی با Final Fantasy 7 Rebirth تاریخ انتشار، پلتفرم‌ها و همه چیز در مورد این بازی داشته باشید.

بازیکنان نگرانی‌های خود را در مورد گرافیک این دنباله در ماه گذشته هنگامی که نسخه دموی منتشر شد، بیان کردند، به ویژه برخی به تکسچر یا بافت‌های کدر و کیفیت تصویر ناسازگار اشاره کردند. در حالی که بازی کامل به طور کلی جذاب به نظر می‌رسد، هنگام بازی در مود عملکرد، همه چیز دچار کمی افت کیفیت می‌شوند.

به گفته وب سایت OneMoreGame، نائوکی هاماگوچی، کارگردان این بازی، این مشکل را تایید کرده و گفته است که یک پچ در راه است. Hamaguchi می‌گوید: ما بازخوردهای زیادی در مورد اینکه آیا گرافیک در مود عملکردی بهبود می‌یابد یا خیر، دریافت کرده‌ایم.

او پیش از گفتن اینکه تاریخ انتشار این پچ چندان دور نیست، ادامه می‌دهد: ما بازخوردهای شما را می‌شنویم و در حال حاضر روی یک پچ به‌روزرسانی کار می‌کنیم تا این جنبه را بهبود ببخشیم. هاماگوچی توضیح می‌دهد که همراه با پیشرفت‌های گرافیکی کلی‌تر، این وصله به مشکلات نورپردازی ضعیف نیز می‌پردازد. ما از بازیکنان شنیده‌ایم که در موقعیت‌های خاص، نورپردازی صورت باعث می‌شود سایه‌های کاراکتر‌ها بسیار ترسناک به نظر برسند. بنابراین این مساله نیز بخشی از به‌روزرسانی است که ما روی آن کار می‌کنیم.

پس از انتشار این به‌روزرسانی، تیم سازنده احتمالاً روی پارت 3 این ریمیک سه‌گانه تمرکز خواهد کرد. هاماگوچی قبلاً اشاره کرده بود که این دنباله سه بخشی امروز در همان وضعیتی است که Rebirth در زمان انتشار Remake بود. او همچنین امیدوار است که تیم بتواند حتی پس از پارت 3 نیز کنار هم بماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.