AD

دکمه خازنی Capture در آیفون 16 پرو

دکمه خازنی Capture در آیفون 16 پرو
0 659

اپل چهار پیکربندی دکمه‌ای را آزمایش کرده است که در نهایت یک دکمه با عملکرد سنسور نیرو در سمت راست آیفون 16 پرو وجود خواهد داشت که به آن دکمه خازنی Capture می‌گویند. همچنین شاید علاقمنده به آشنایی با تفاوت های آیفون 14 و 15 نیز باشید.

آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس دارای طراحی رفرش شده هستند که تیتانیوم به عنوان ماده پایه آنها استفاده می‌شود. آیفون 15 پرو مکس یک گوشی پیشرفته است که طراحی جعبه‌ای و وزن سنگین آیفون 14 پرو مکس از جنس استنلس استیل را اصلاح می‌کند. به نظر می‌رسد اپل در مورد iPhone 16 Pro  و iPhone 16 Pro Max به طراحی‌های قبلی خود پایبند مانده است.

MacRumors مدل‌هایی از آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را منتشر کرده است. این Mockup‌ها بر اساس طرح‌های داخلی اپل ساخته شده‌اند.

با این که محصول نهایی می‌تواند متفاوت باشد اما این مدل‌ها به ما دید خوبی در مورد ظاهر آیفون‌های پرو در سال 2024 می‌دهند.

در نگاه اول، به سختی می‌توانید تفاوت‌های واقعی بین سری آیفون 15 پرو و سری آیفون 16 پرو را پیدا کنید. اپل به طراحی لبه‌های خمیده و قاب تیتانیوم درجه 5 ادامه خواهد داد.

تفاوت این گوشی‌ها به این صورت است که آیفون 16 پرو و پرو مکس نمایشگرهای بزرگتری خواهند داشت. آیفون 16 پرو صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد داشت، در حالی که آیفون 16 پرو مکس صفحه نمایش 6.9 اینچی خواهد داشت. یک توضیح ممکن برای این افزایش اندازه این است که آیفون کوچکتر باید دوربین زوم پریسکوپ را در خود جای دهد. از این رو، اپل به حجم بیشتری در داخل گوشی نیاز دارد.

گفته می‌شود که اپل چهار پیکربندی دکمه‌ای را آزمایش کرده است، اما در نهایت با تغییراتی به پیکربندی سال گذشته رضایت داده است. یک دکمه خازنی با عملکرد سنسور نیرو در سمت راست سری آیفون 16 پرو وجود خواهد داشت که به آن دکمه Capture می‌گویند. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که می‌توان از این دکمه برای فیلم‌برداری استفاده کرد.

دکمه Capture در زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت، بنابراین آیفون‌های mmWave در ایالات متحده آنتن mmWave خود را به سمت چپ گوشی منتقل می‌کنند. از آنجایی که این دکمه جدید خازنی است، با قاب همسطح خواهد بود و مانند دکمه‌های پاور و ولوم بیرون زده نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.