AD

مود Master League در بازی eFootball: ساختار، ویژگی‌ها و تاریخ انتشار

مود Master League در بازی eFootball
0 250

مود Master League قبل از اینکه زیر مجموعه eFootball قرار بگیرد، جزء اصلی سری PES بوده و به گونه‌ای تکامل یافته است که ویژگی‌ها و عناصر گیم‌پلی جدیدی را در بر می‌گیرد. پس از انتشارeFootball، مستر لیگ هیچ جا دیده نشده و این مود بازی بیش از دو سال است که ناپدید شده است. فصل 2024 این بازی به صورت لایو است.

بازیکنان کنجکاو هستند که بدانند این مود محبوب چه زمانی قرار است وارد بازی شود و در بازگشت خود چگونه خواهد بود. بنابراین، در این مقاله، هدف ما پاسخ به بسیاری از سوالات پیرامون Master League از جمله ساختار، تاریخ انتشار و ویژگی‌هایی است که ممکن است در هنگام ورود به eFootball 2024 داشته باشد.

Master League در  eFootball 2024

در مستر لیگ، گیمرها با انتخاب تیمی برای مدیریت شروع می‌کنند و سپس مسئولیت جنبه‌های مختلف باشگاه، مانند قرارداد و فروش بازیکنان، توسعه تاکتیک‌ها و استراتژی تیم خود و مدیریت امور مالی تیم را بر عهده می‌گیرند. در طول فصل، بازیکنان در مسابقاتی با تیم‌های دیگر در لیگ خود به رقابت می‌پردازند و هدف نهایی آنها کسب عنوان لیگ و سایر جام‌های داخلی و بین المللی است.

ساختار Master League

Master League از یک ساختار واقعی فوتبال در بازی استفاده می‌کند که به بازیکن اجازه می‌دهد تا سناریوی مدیریت باشگاه مورد نظر خود را تجربه کند. بازیکنان می‌توانند یک باشگاه را از هر لیگ در سراسر جهان انتخاب کنند و سپس در تلاش برای به دست آوردن جام‌ها باشند.

ساختار Master League

برای مقایسه دقیق‌تر، برای مثال می‌توانید My League را در eFootball 2024 که خیرا ادر نسخه 3.2.0 فصل 3 به‌روزرسانی معرفی شده است، انتخاب کنید. این نزدیک‌ترین تجربه‌ای است که ما در بازی داریم، که در آن ازDream Team  خود برای رقابت با تیم‌های هوش مصنوعی در لیگ‌های مختلف در سراسر جهان استفاده می‌کنید.

اما در مستر لیگ، با رشد و توسعه بازیکن توسط شما، تا حدودی یک نمایش واقعی خواهد بود. انتخاب مدیر همچنین با نام‌های واقعی انجام می‌شود. مدیریت تیم شبیه بهDream Team  است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ترکیبات انعطاف پذیری داشته باشند. می‌توانید جدول رده بندی لیگ خود، آخرین اخبار و موارد بیشتر را در صفحه شروع خود این حالت مشاهده کنید.

Master League efootball 2024

در مورد بازیکنان صحبت می‌کنیم، آنها نقش‌هایی را ایفا می‌کنند که توسط بازیکن تعیین می‌شود و می‌توانند به صورت قرضی نیز به تیم شما منتقل شوند. در طول فصل، اعضای تیم شما نیز برای انجام وظایف بین المللی فراخوانده می‌شوند. به طور معمول، تنها یک یا دو ملیت در یک زمان فراخوانی می‌شوند و پس از یک هفته به تیم شما باز می‌گردند.

ویژگی‌های Master League

یکی از بهترین ویژگی‌های این مود این است که بر خلاف مود Career فیفا، هرگز به پایان نمی‌رسد. بازیکنان می‌توانند تا زمانی که بخواهند بازنشسته شوند، به طور مداوم در مستر لیگ بازی کنند. صحنه‌های شگفت انگیز ارائه شده را فراموش نکنید.

ویژگی‌های Master League

بهترین ویژگی مستر لیگ مدیریت بازیکن است. برخلاف مود Dream Team، هیچ نسخه خاصی از تک بازیکن وجود ندارد، اما کپی‌های واقعی وجود دارد و نقل و انتقالات بازیکنان آن را جذاب تر می‌کند. حالت آفلاین همچنین تضمین می‌کند که هیچ تقلب و سایر فعالیت‌های غیرقانونی وجود ندارد و تنظیمات سختی نیز می‌توان بر این اساس انجام داد.

همچنین، یکYouth System  وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد استعدادهای نسل بعدی خود را آموزش دهند. این همچنین به بررسی و کشف بازیکنان و ارتقاء آنها کمک می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند با تعیین توانایی‌ها و همچنین تمرکز بر جلسات تمرینی روزانه با بازیکنان جوان خود تمرین کنند. با این حالeFootball 2024  ممکن است شاهد تغییراتی در این زمینه باشد.

تاریخ انتشار Master League در eFootball 2024

در آگوست 2021، سیتارو کیمورا (Seitaro Kimura)، سازنده بازی eFootball 2022، تایید کرد که نسخه eFootball 2022 برای موبایل دارای Master League خواهد بود. با این حال، پس از گذشت یک سال و نیم از زمان معرفی، هنوز هیچ نشانه‌ای از ورود این حالت محبوب وجود ندارد، چه برسد به نسخه موبایلی.

با این حال، همه چیز به آرامی به سمت انتشار پیش می‌رود، زیرا ممکن است به روز رسانی‌های جدیدی با این حالت بازی محبوب ارائه شود. یکی از کاربران توییتر در مورد نقش‌های بازیکن و کات سین‌های نمایشی موجود در کد بازی به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌دهد ممکن است انتشار چندان دور نباشد و  نسخه‌ای در سال 2024 منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.