AD

بازی Money Heist Ultimate Choice منتشر شد

بازی Money Heist Ultimate Choice منتشر شد
0 427

نتفلیکس بازی Money Heist Ultimate Choice را رسما منتشر کرد. Money Heist: Ultimate Choice  یک بازی روایی تعاملی است که توسط Boss Fight ساخته شده است. در این بازی هیجان انگیز، با پیوستن به افراد در دزدی  La Perla de Barcelona، پازل‌ها را کامل می‌کنید و انتخاب‌های سختی انجام می‌دهید.

شما از میان چندین طرح و نام کاراکتر در Money Heist Ultimate Choice نتفلیکس حق انتخاب دارید و همچنین می‌توانید ضمایر مورد نظر شخصیت خود را انتخاب کنید. برای بقیه افراد شرکت کننده در دزدی، این سرقت صرفاً یک تجارت است، اما برای شما، شخصی است؛ میراث خانوادگی شما، چیزی که به قیمت جان خانواده شما تمام می‌شود، در داخل دیوارهای موزه قرار دارد.

از جمله شخصیت‌های دیگر این نمایش از قاهره، توکیو، و ریو در جریان سرقت به شما ملحق می‌شوند. شما هکر تیم هستید، بنابراین انجام کارهایی مانند هک کردن دوربین‌ها و سیم کشی آلارم‌ها و قفل‌ها به عهده شما خواهد بود. مشابه مکانیک هک در سری Fallout، برای هک کردن باید رمز عبور صحیح را حدس بزنید. در سیم کشی مجدد نیاز است که تکه‌های سیم را تا زمانی که سیم‌ها به درستی ردیف شوند حرکت دهید.

play-sharp-fill
بازی Money Heist: Ultimate Choice  نتفلیکس فقط مربوط به دزدی نیستاین بازی عاشقانه نیز است. شما معمولاً سه گزینه برای پاسخ دادن به شخصیت‌های دیگر خواهید داشت. شخصیت‌های مختلف بسته به نوع واکنش شما، واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. حتی اگر به اندازه کافی خوش صحبت باشید، می‌توانید همراهان جنایتکار خود را مجذوب خود کنید، که می‌تواند بعداً در بازی منجر به ایجاد علاقه شود.

Money Heist: Ultimate Choice نتفلیکس تنها یک هفته پس از انتشار اسپین آف Money Heist برلین عرضه می‌شود. این جدیدترین بازی است که به کاتالوگ بازی‌های موبایل رو به رشد نتفلیکس اضافه شده است. در حال حاضر، نتفلیکس بیش از 80 بازی موبایلی دارد که همه آنها برای مشترکین رایگان هستند. بازی‌های نتفلیکس هرگز شامل خریدهای درون برنامه‌ای یا تبلیغات نمی‌شوند. می‌توانید تریلر Money Heist Ultimate Choice را در کانال یوتیوب این سرویس استریمینگ تماشا کنید.

 

دانلود بازی Money Heist Ultimate Choice برای اندروید

دانلود بازی Money Heist Ultimate Choice برای ios

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.