AD

تریلر Arcane Season 2 منتشر شد

تریلر Arcane Season 2 منتشر شد
0 214

نتفلیکس اولین تیزر تریلر Arcane Season 2 فصل دوم سری انیمیشنی محبوب خود بر اساس League of Legends را منتشر کرد. مدت زمان این تریلر کمتر از یک دقیقه است، اما ظاهراً یکی از نظریه‌های طرفداران فصل 1 این بازی را تأیید می‌کند.

این تیزر کوتاه Singed شیمیدان دیوانه را در حال انتقال خون نشان می‌دهد. او به سرعت به ساعت جیبی خود نگاه می‌کند، سپس با دوربین به عقب نگاه می‌کند و هیولای بزرگی را که بالای سرش آویزان است نشان می‌دهد.

play-sharp-fill
Arcane Season 1 در سال 2021 شروع به کار کرد، به سرعت برای فصل دوم تمدید شد و طی سه سال گذشته طرفداران بیشتری را به دست آورد. همچنین به نظر می‌رسد این تیزر نظریه محبوب طرفداران را تأیید می‌کند که واندر (Vander)، که در فصل 1 مرد، Warwick است، هیولایی گرگ‌مانند از League of Legends که با آزمایش‌های دردناک تبدیل شد.

در قسمت نهم، سینگد (Singed) جسد واندر را به آزمایشگاه خود برد. با نگاهی به طراحی Warwic در بازی که بدنش با سیستم پیچیده‌ای از محفظه‌ها و پمپ‌ها ترکیب شده است، به نظر می‌رسد که در نهایت داستان اصلی Warwic را داریم.

هایلی استاینفلد (Vi)، الا پرنل (Jinx) و کتی لیونگ (Caitlyn Kiramman) برای ایفای مجدد نقش‌های مربوطه خود تایید شده‌اند. قرار است در ماه‌های آینده، انتخاب‌های دیگر صدا اعلام شود.

Arcane در سال 2022 جایزه امی (Emmy) را برای بهترین پویا نمایی (Outstanding Animated Program) برنده شد و در بهترین نمایش‌های GameSpot در سال 2021 گنجانده شد. Arcane Season 2 در حال حاضر برای نوامبر 2024 تنظیم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.