AD

بازی های نتفلیکس شاید بهترین مزیت خود را از دست بدهند

بازی های نتفلیکس شاید بهترین مزیت خود را از دست بدهند
0 303

طرق گزارش‌های، مدیریت نتفلیکس در حال بررسی برای اضافه کردن تبلیغات و همچنین تراکنش‌های کوچک است که بازی های نتفلیکس شاید بهترین مزیت خود را از دست بدهند.

etflix در حال حاضر انواع مختلفی از بازی های ویدئویی را به اعضای خود ارائه می‌دهد و یکی از بهترین مزیت‌ها این است که هیچ یک از بازی‌ها دارای تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای نیستند. اما این مزیت می‌تواند تغییر کند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، مدیران نتفلیکس در حال بحث در مورد چگونگی کسب درآمد بهتر از بازی‌های خود هستند و یکی از احتمالات مورد بحث، معرفی تبلیغات و تراکنش های کوچک یا همان پرداخت درون برنامه ای است. همچنین برای استفاده از دیگر خدمات نتفلیکس مانند مشاهده فیلم نیاز به خرید اشتراک دارید ما این امکان را در ایران موجو فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی در ایران با خرید گیفت کارت نتفلیکس اشتراک تنفلیکس را خریداری کنید.

در این گزارش آمده است که نتفلیکس همچنین در نظر دارد برخی از بازی‌های «پیچیده» را برای خرید ارائه کند یا به مشترکان برنامه مبتنی بر تبلیغات نتفلیکس امکان انجام بازی‌های دارای تبلیغات را بدهد.

یکی از آخرین موارد اضافه شده به کاتالوگ بازی‌های نتفلیکس، GTA: The Trilogy – Definitive Edition است که شامل GTA 3، Vice City و San Andreas می‌شود. مشترکین نتفلیکس هر سه بازی را رایگان دریافت می کنند، در حالی که سایرین در iOS و اندروید باید برای هر یک از آنها 20 دلار بپردازند. همچنین برخی از بازی‌های جدید نتفلیکس را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

معرفی تبلیغات و یا ریزتراکنش‌ها تغییر بزرگی خواهد بود، زیرا مدیریت نتفلیکس قبلاً در مورد اینکه چگونه نتفلیکس دارای تبلیغات یا تراکنش‌های خرد نیست و همه آن‌ها برای اعضا رایگان هستند، صحبت کرده بود. البته، همه چیز در تجارت همیشه تغییر می‌کند و آنچه یک شرکت یک روز می‌گوید لزوماً منعکس کننده چیزهای زیادی برای اتفاقات روز بعد نیست.

در ادامه گزارش WSJ نوشته است که نتفلیکس به عنوان تشویق کننده بحث داخلی در مورد تصمیمات استراتژیک آینده شناخته شده است، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این ایده‌های فرضی برای کسب درآمد واقعاً اتفاق بیفتد.

نتفلیکس یک تازه وارد در فضای بازی‌های ویدیویی است و اعداد و ارقام آن تا‌کنون نشان دهنده این موضوع است. طبق گزارش Apptopia، از اکتبر 2023، تنها 1٪ از پایگاه مشترک جهانی نتفلیکس واقعاً بازی‌های آن را بازی می کند. علاوه بر این، Sensor Tower گزارش داد که بازی‌های نتفلیکس ۸۱ میلیون بار در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ دانلود شده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۲، ۲۸.۷ میلیون بار بوده است.

تلاش‌های نتفلیکس تاکنون در حوزه بازی‌ها عمدتاً بر روی بازی‌های موبایل متمرکز بوده است، اما این شرکت در تلاش است تا افرادی را برای ایجاد بازی‌های AAA پیدا کند که هزینه‌های توسعه قابل توجهی را به همراه داشته باشند. منابع معتبر به WSJ گفته‌اند که یکی از دلایلی که نتفلیکس به دنبال افزایش تعداد فرصت‌های درآمدی برای بازی‌های موبایل خود است، کمک به تامین مالی  در جهت تحقق جاه‌طلبی‌های AAA است.

نتفلیکس اخیراً جوزف استاتن را استخدام کرده است که قبلاً در Bungie و مایکروسافت کار کرده است تا روی یک بازی چند پلتفرمی AAA کار کند.

نتفلیکس صاحب تعدادی استودیو بازی سازی داخلی است که یکی از آنها استودیو Night School توسعه دهنده Oxenfree است. نتفلیکس همچنین در حال ساخت استودیوهای دیگری نیز است، از جمله یک استودیوی بازی سازی در فنلاند و دیگری در کالیفرنیا به رهبری چاکو سانی، که قبلا روی Overwatch بلیزارد و God of War سونی کار کرده است.

در حال حاضر، اعضای نتفلیکس می‌توانند بازی‌ها را دانلود کنند. اما در آینده، نتفلیکس اعلام کرده است که سرویس بازی ابری خودش را نیز آماده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.