AD

پیش ثبت نام بازی ROM Remember Of Majesty در اندروید و iOS

پیش ثبت نام بازی ROM Remember Of Majesty در اندروید و iOS
0 380

بازی ROM Remember Of Majesty یک تایتل MMORPG است که اکنون برای پیش ثبت نام در اندروید و iOS در دسترس است. Kakao Games Corp ناشر بازی‌های ویدیویی کره جنوبی این بازی را توسعه داده و منتشر کرده است. طبق لیست فروشگاه این برنامه، انتظار می‌رود این تایتل در 6 مارس 2024 وارد دستگاه‌های تلفن همراه شود. ROM: Remember Of Majesty قابل اجرا روی PC و موبایل خواهد بود. این تایتل وب سایت پیش ثبت نام خود را در 14 دسامبر 2023 افتتاح کرد و در حال حاضر از 100 هزار پیش ثبت نام عبور کرده است.

این بازی حماسه بزرگ قاره Calderas را به نمایش می‌گذارد

این تایتل یک MMORPG هاردکور کلاسیک با مبارزات مداوم در میدان جنگ جهانی بدون مرز است. دارای طیف گسترده‌ای از مبارزات تاکتیکی مانند Territory Wars، Siege Wars، War of Monarchs و موارد دیگر است.

play-sharp-fill
ROM: Remember Of Majesty جوایز هیجان انگیز پیش ثبت نام را پس از انتشار ارائه می‌دهد

این تایتل به بازیکنانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند جوایزی از جمله 1x Ring of Oath، 500000 طلا و 10x Weapon/Armor Enhancement Scroll اهدا می‌کند. علاوه بر این، افرادی که از طریق پیش‌ثبت‌نام فروشگاه پیش‌ثبت‌نام می‌کنند، یک پاداش اضافی دریافت می‌کنند که شامل 300000 طلا و Growth Enhancer است.

بازی پس از بسته شدن دوره پیش ثبت نام، یک تست جهانی بتا را ارائه می‌دهد. ROM: Remember Of Majesty Global Beta قرار است در 23 ژانویه راه اندازی شود و تا 25 ژانویه برای اندروید و iOS اجرا شود. بازی‌هایی از کشورهای کره جنوبی، تایوان، ژاپن، هنگ کنگ، سنگاپور، تایلند، فیلیپین، اندونزی، مالزی و قزاقستان که در این بازی پیش ثبت نام کرده‌اند، دعوت نامه‌هایی برای شرکت در آزمون جهانی بتا ارسال می‌شود.

این بازی اکنون برای پیش ثبت نام در دسترس است و در حال حاضر از مرز 100 هزار پیش ثبت نام عبور کرده است. به این ترتیب، بازی یک جایزه 20 برابری Eryndor’s Supply Box برای شرکت کنندگان اعلام کرد. علاوه بر این، این تایتل هدف اصلی را برای رسیدن به 1 میلیون پیش ثبت نام تعیین کرده است. برای پیش ثبت نام می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی این بازی، Google Play Store و Apple App Store شرکت کنید.

 

دانلود بازی ROM Remember Of Majesty از گوگل پلی برای اندروید

دانلود بازی ROM Remember Of Majesty از پلی استور برای ios

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.