AD

دانلود بازی Minecraft + [ یک بازی هیجان انگیز ]

دانلود بازی minecraft
6 522

امروزه بازی‌ها از جمله سرگرمی‌هایی هستند که همه رده‌های سنی با سلیقه‌های مختلف علاقه‌مند هستند وقتشان را با آنها پر کنند. بازی‌های کامپیوتری و اسمارت‌فون انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها مهیج و برخی بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده هستند. یکی از بازی‌هایی که طرف‌داران زیادی دارد و علاقه‌مندان به ساخت‌وساز می‌توانند با آن مشغول شوند بازی Minecraft است. شگفتی های این باازی به قدری زیاد است که مخاطب را مجاب به دانلود بازی Minecraft می کند. این بازی برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و همچنین ویندوز تعریف شده است که شامل چند حالت مختلف مثل بقا، خلاقیت، ماجراجویی و هارد کور است. در ادامه به معرفی و بررسی این بازی می‌پردازیم. در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی گیم سایت ایموجو با ما همراه باشید.

معرفی بازی محبوب Minecraft

تابه‌حال شده علاقه‌مند به ساخت‌وساز و بلوک چینی داشته باشید؟ این بازی همه آنچه مربوط به ساختن است را دارد. در این بازی شما هر بلوک با هر سایزی که بخواهید در اختیار دارید و می‌توانید با آن هر خانه‌ای که دوست دارید یا یک شهر رؤیایی و ایده‌آل با ترکیب‌بندی‌ای که مدنظر دارید بسازید. این بازی خلاقانه است و شما باید در حین ساختن قطعات بسیار دقت کنید زیرا اشتباه چیدن یکی از بلوک‌ها یا قطعات باعث می‌شود کل چیزی که ساختید فروبریزد. در این بازی شما می‌توانید فعالیت‌های مختلفی انجام دهید از جمله خلاقیت و بقا و ساخت‌وساز. همچنین شما می‌توانید با منابع نامحدود هر چیزی را می‌خواهید بسازید و سپس در مأموریت‌ها شرکت کنید. به طور کلی هدف بازی ماینکرافت ساخت‌وساز است پس اگر علاقه‌مند به آن هستید دانلود بازی Minecraft را از دست ندهید.

این بازی از جمله بازی‌های پیکسلی است که البته مدرن‌ترین این دسته‌بندی است. ماینکرافت از بازی‌های اعتیادآور است و شما می‌توانید با خلاقیت خود دست به فعالیت‌های مختلفی در بازی بزنید و به منابع نامحدود دسترسی پیدا کنید. دانلود این بازی اندروید و ios به‌صورت فروشی در اختیار است اما در گوگل­پلی می‌توان به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کرد. باوجوداینکه این بازی به‌صورت جهانی جزو بازی‌های پولی محسوب می‌شود اما در سایت­ها و برنامه­های مختلف می‌توان به نسخه رایگان آن دسترسی داشت در جریان این بازی بازیکنان هنگام شروع یک‌دنیای جدید باید یکی از پنج حالت بازی و همچنین یکی از چهار لول را انتخاب کنند، از صلح‌آمیز تا سخت. افزایش دشواری بازی باعث می‌شود که بازیکن آسیب‌های بیشتری را از اوباش ببیند و همچنین جلوه‌های خاص و هیجان‌انگیز دیگری نیز برای کاربر وجود داشته باشد.

دانلود بازی minecraft
دانلود بازی minecraft

ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی Minecraft

ویژگی های منحصر به فردی که باعث دانلود بازی Minecraft می شود. این بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد همچنین محیط آن هیجان‌انگیز است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی این است که امکانات آن تنها به ساخت خانه و قلعه منتهی نمی‌شود بلکه می‌توانید جهانی که می‌خواهید را بسازید. شما می‌توانید چیزهای مختلف درون بازی مانند زمان شب و روز را تغییر دهید، لوکیشن بازی را در جاهای مختلف مانند کوهستان، بیابان و جنگل قرار دهید، یا خلاف‌کاران را احضار کنید، همچنین می‌توانید محیطی شبیه به محیط کلش آف کلنز بسازید.

در نگاه اول ممکن است این بازی به دلیل پیکسلی بودن بچگانه به نظر برسد اما این‌طور نیست. علاقه‌مندان زیادی در گوگل‌پلی وقت خود را به دانلود اختصاص داده‌اند و این بازی چند میلیون بار دانلود شده است. گیم پلی به شدت مجذوب‌کننده و همچنین توانایی ساخت اسلحه، کشاورزی و دامداری از دیگر ویژگی‌های محیط این بازی است. موسیقی بسیار زیبای این بازی نیز یکی از جذابیت‌های آن است.

این بازی طرف‌داران زیادی در سراسر جهان دارد به همین دلیل از سال 2020 تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در تمام دوران شده است. یکی از حالت‌های جذاب این بازی حالت زنده ماندن است که در آن شما در یک محیط جهنمی قرار می‌گیرید و باید تلاش کنید با استفاده از محصولات و وسایلی که در اختیار شما قرار داده می‌شود زنده بمانید و از آنجا فرار کنید که این موضوع تعداد دانلود بازی Minecraft را بالا برده است.

دلایل مجذوب‌کننده برای دانلود بازی

چه دلایلی وجود دارد که متقاضیان دانلود بازی Minecraft  را انجام می دهند. این بازی علاوه بر داستان جدید و زیبایی که دارد قابلیت بازی‌کردن گروهی به‌صورت آنلاین را نیز دارا می‌باشد. این بازی هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین قابل‌دسترسی می‌باشد، همچنین می‌توان برای بازی‌کردن به‌صورت گروهی از وای­فای استفاده کرد. در حقیقت نسخه اصلی آن برای اندروید است اما نسخه دسکتاپ نیز موجود است که شما می‌توانید آن را تهیه کرده و روی ویندوز مناسب اجرا کنید.

همچنین این بازی جزو دسته‌های بازی فکری و هوش محور نیز به‌حساب می‌آید زیرا شما در حین بازی و برای طراحی و ساخت محصولاتی که مدنظر دارید باید دقت و هوش کافی را به خرج دهید چون در غیر این صورت ممکن است سازه شما فروبریزد و مجبور شوید از اول شروع به ساختن قلعه‌ای محکم برای جلوگیری از ورود بیگانگان کنید.

مایند کرافت چندین بار موردتوجه منتقدین قرار گرفته و آن را از بهترین بازی‌های ویدئویی معرفی کرده‌اند و حتی پس از آن تعدادی اسپین آف از آن تولید شده است. از ویژگی‌های این بازی این است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در انتخاب نحوه انجام بازی آزادی زیادی داشته باشند. گیم پلی به‌صورت پیش­فرض اول‌شخص است اما بازیکنان دید سوم‌شخص را دارند. در طراحی بازی بلوک‌ها نمایانگر خاک، سنگ، تنه درختان و گدازه است که گیم پلی اصلی حول محور چیدن و قراردادن این اشیا است.

مرحله بتا مرحله‌ای از بازی است که ابتدا تغییرات را روی آن اعمال می‌کنند و پس از اطمینان از نداشتن باگ آن تغییرات را روی نسخه اصلی اعمال می‌کنند. این بازی به­سرعت محبوب شد و کمتر از یک ماه پس از ورود نسخه بتا فروش آن از یک میلیون پیشی گرفت و این در حالی است که هیچ تبلیغاتی روی این بازی انجام نشده بود و به ششمین بازی پرفروش بدل شد.

دانلود بازی minecraft
دانلود بازی minecraft

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل رفع مشکل کار نکردن لانچر اپیک گیمز

سخن آخر درباره دانلود بازی Minecraft

بسیاری از مردم علاقه‌مند به ساخت‌وساز و همچنین بازی‌های فکری هستند. گاهی شما تمایل دارید که از بخش هندسی ذهن خود کمک بگیرید برای جفت‌وجور کردن و ساختن یک محصول. اگر روحیه­ای دارید که از ساختن و کنار هم قرار دارید اشیا و بلوک‌های مختلف لذت می‌برید دانلود بازی minecraft یکی از انتخاب‌های منحصربه‌فرد است زیرا علاوه بر اینکه یک سرگرمی و گیم پلی خوب و پرطرف‌دار برای اوقات فراغت است، می‌توانید هوش شما را به چالش بکشد و به شما کمک کند بر روی یک موضوع به میزان زیادی تمرکز کنید و از راه‌های مختلف به یک سازه بی‌نقص دست پیدا کنید.

لینک دانلود:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mojang.minecraftpe&hl=fa&gl=US

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 نظرات
  1. پورهاشمی می گوید

    سلام خسته نباشیدمن تو ماینکرفت اومدم فارم آهن درست کنم ولی همش اینور اونور میرفتن iron golem ها باید چیکارکنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر محدوده ای که میخوای irom golem اونجا اسپاون بشه رو با کارپت پشم بپوشون و برو غار های زیر زمینه نزدیکه فارم رو بپوشون چون احتمالش زیاده iron golem ها تو غار اسپاون شن

  2. بهادری می گوید

    سلام خسته نباشید این بازی رو روی کدوم پلتفرم ها میتونیم اجرا کنیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر اندروید – ویندوز – ایکس باکس – ios – پلی استیشن – جاوا

  3. ربانی می گوید

    سلام ببخشید چجوری بعد از اینکه مردم ایتمامو پس بگیرم؟؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برگرد به همونجایی که مردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.