AD

چگونه ارور های بازی among us را رفع کنیم؟

among us
2 8,006

امروزه بازی مافیا به یکی از محبوب ترین بازی ها و سرگرمی ها در میان مردم جهان و جوانان تبدیل شده است و بسیاری از مردم جهان از این بازی برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. بازی among us نیز یکی از بازی هایی است که از این بازی محبوب الهام گرفته است. در این بازی بازیکنان می توانند با چالش هایی همچون قتل، معما، ماجراجویی، دسیسه، مشورت و … مواجه شوند و یک بازی جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنند. این بازی اگرچه کمتر در میان بازیکنان شناخته شده بود اما به یکباره به شهرت بالایی رسیده است. رفع ارور بازی among us می تواند اهمیت زیادی برای گیمرها داشته باشد چرا که در این بازی نیز همانند سایر بازی ها می توان شاهد خطاهای مختلفی بود. این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آی او اس در دو سال گذشته شناخته شده و در ماه سپتامبر سال 2020 بیش از 40 میلیون نسخه از آن توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شد.

نصب و اجرای این بازی بسیار راحت است اما ممکن است که گاهی اوقات مشکلات و خطاهایی در بازی صورت بگیرد که نیاز به رفع و حل کردن داشته باشد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی اِمانگ آس (در میان ما) یا (گرگینه) پرداخته و راهکاری حل ارور بازی among us بررسی می شود. در این سری از مقالات مشکلات بازی سایت ایموجو با ما همراه باشید.

معرفی بازی among us

در سال 1986 دیمتری داویدوف بازی مافیا را طراحی و ابداع کرد که در زمان بسیار کوتاهی توانست به شهرت و محبوبیت بالایی در سراسر اروپا و جهان برسد. بازی اِمانگ آس به عنوان یک بازی در سبک کسر اجتماعی و با الهام گرفتن از مافیا به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Innersloth  در آمریکا ساخته و در سال 2018 منتشر شد. در این بازی 4 تا 10 بازیکن می توانند در یک نقشه حضور داشته باشند. یکی از این بازیکنان به عنوان شیاد و قاتل انتخاب می شود و بقیه بازیکنان خدمه بازی هستند. بازی در 4 مکان مختلف THE SKILD، POLUS، MIRAHQ،AIRSHIP برگزار می‌ شود و تفاوت های ویژه ای با بازی مافیا دارد.

یک فضا در اختیار هر کدام از بازیکنان قرار خواهد گرفت که اولویت اول آنها باید تعمیر و نگهداری سیستم های حیاتی و … و سپس فرار باشد. بازیکنانی در بازی حضور دارند که قصد متشنج کردن فضا را دارند و به نحوی عمل می کنند که بازیکنی به Impostor بودن آنها شک نکند. در این بازی بازیکنان باید تلاش کنند که Impostor را شناسایی کرده و او را از بازی اخراج کنند.

ارور بازی among us چیست و چگونه حل می شود؟

 ارور بازی به صورت کلی به پیغامی گفته می شود که به بازیکن عنوان می کند که در یکی از مراحل نصب و اجرای بازی مشکلی وجود دارد که ممکن است ادامه بازی را با اختلال مواجه کند. بازیکن برای رفع ارور بازی among us باید ابتدا آن را شناسایی کرده و به حل آن اقدام کند. در ورژن قدیمی بازی خطای “The game options received were from an older version of Among Us” رایج ترین ارور بازی به شمار می رفت که بعد از به روزرسانی بازی برطرف شد. با گذشت زمان خطاهای جدیدی در بازی نمایان شده است که ممکن است بازیکنان را دچار سردرگمی کند.

رفع ارور بازی among us
رفع ارور بازی among us

آمورش رفع ارورهای بازی among us

برای شروع و برای رفع ارور بازی among us لازم است که بازیکن به روزترین و جدیدترین نسخه بازی را دانلود و نصب کند و اگر بعد از به روزرسانی بازی باز هم خطایی مشاهده کرد به فکر راه حل های دیگر باشد.

راه اندازی مجدد دستگاه

ریستارت کردن و راه اندازی مجدد دستگاه از قدیمی ترین و ابتدایی ترین شیوه های رفع ارورهای بازی ها می باشد. چنانچه بازیکن خطاهای زیادی را مشاهده کرد می تواند دستگاه خود را دوباره راه اندازی کرده و سپس بازی را دوباره اجرا کند

اتصال به نوعی دیگری از اینترنت

بازی among us یک بازی آنلاین است و داشتن اینترنت می تواند اهمیت بالایی در اجرای آن داشته باشد. داشتن اینترنت ضعیف و بی کیفیت می تواند باعث بروز خطاهای مختلفی در بازی شود بنابراین بهتر است که گیمر قبل از شروع بازی از کیفیت اینترنت خود اطمینان حاصل کند.

دانلود و نصب نسخه بتا

پیوستن به برنامه بتا ممکن است به رفع ارور بازی among us کمک زیادی بکند. امکان دارد که مشکلات و ارورهای بازی با جابجایی بین برنامه بتا و بازی از بین برود.

آموزش رفع ارور های بازی among us

بازی among us از جمله بازی های اندرویدی است که دانلود، نصب و اجرای آن کار بسیار راحتی است اما ممکن است تعدادی از بازیکنان برای انجام این بازی مشکلاتی را تجربه کنند. اگرچه among us در سال 2018 در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است اما قطعا یکی از محبوب ترین بازی های سال 2020 و 2021 بوده است و میلیون ها گیمر آن را دانلود کرده اند. ممکن است بازیکنان در روند اجرای بازی یا در حین آن با ارورهای مختلفی مواجه شوند. راهکارهای رفع ارورهای بازی among us به شرح زیر می باشند.

حل ارورهای بازی among us: اجرای بازی برای اولین بار

یکی از رایج ترین و پر تکرارترین خطاهایی که در بازی Among Us مشاهده می شود خطای زیر است.

You disconnected from the server. Reliable packet 1 (size=#) was not ack’d after #ms

معمولا این خطا زمانی مشاهده می شود که بازیکن قصد دارد برای اولین بار بازی اِمانگ آس را اجرا کند. دلیل این خطا می تواند حجم بسیار زیاد بازیکنان در سرور بازی باشد. این خطا ممکن است بیشتر در زمان ساخت سرور (مخصوصا در اروپا) به بازیکن داده شود. برای رفع ارور بازی امونگ آس که ذکر شده است می توان از دو راه حل استتفاده کرد:

  • راه حل اول: بازیکن می تواند چند بار دیگر رفتن بر روی سرور مورد نظر را امتحان کند و چنانچه برطرف نشد از روش دوم استفاده کند.
  • راه حل دوم: در روش دوم بازیکن می تواند به صورت کلی سرور بازی را عوض کند. برای این کار گیمر می تواند در گوشه سمت راست تصویر سرورهای بازی را بر روی North America قرار دهد. سرور‌هایی که در قاره آسیا قرار دارند عمدتا مشکل پینگ ‌های زیادی دارند و به همین دلیل به بازیکنان توصیه می شوند از این سرورها استفاده کنند.

رفع ارور بازی امونگ آس مربوط به گوشی موبایل

از دیگر خطاهایی که ممکن است در بازی Among Us برای بازیکنان مشاهده شود می توان به خطای زیر اشاره کرد.

You disconnected from the server. Could not send data as a SocketException occurred: Network is unreachable

این ارور و خطا بیشتر برای گیمرهایی ظاهر می شود که از گوشی های موبایلی برای اجرای بازی استفاده می کنند هرچند که ممکن است در سیستم مایکروسافت ویندوز نیز مشاهده شود. مهم ترین و اصلی ترین دلیل این خطا کیفیت و سرعت پایین اینترنت بازیکنان می باشد. برای حل این ارور بازیکنان باید سعی کنند از اینترنت داده ای گوشی استفاده کنند.

among us mobile
among us mobile

بیشتر بخوانید: آشنایی با مشکلات بازی hitman 3 + [ روش‌ های حل آنها ]

خطای تکمیل شدن سرور بازی among us

خطای بعدی که ممکن است دغدغه و مشکلاتی برای بازیکنان در هنگام اجرای بازی among us ایجاد کند، خطای زیر است.

The Among Us matchmaker is full. Please try again in a few minutes!

این خطا یک خطای ابتدایی، ساده و پیش پا افتاده است و به بازیکن هشدار می دهد که سروری که قصد ورود به آن را دارد تکمیل شده است. رفع ارور بازی among us در این مورد ساده است و تنها کاری که گیمر باید انجام دهد صبر کردن است. بازیکنانی که در بخش Public در حال تجربه بازی هستند می توانند تیم دیگری را انتخاب کنند و مشکل خود را برطرف کنند.

عدم پشتیبانی سرور از اطلاعات اینترنت

خطای دیگری که بازیکنان متعددی با آن مواجه شده اند و دغدغه برطرف کردن آن را دارند خطای زیر است:

You disconnected from the server. Sent # pings that remote has not responded to

این ارور بسیار رایج است و زمانی که ظاهر می شود به این معنی است که سرور بازی قادر نیست که اطلاعات را به اینترنت شما برساند. برای پاسخ به این سوال که چگونه ارور های بازی among us را رفع کنیم در مورد این خطا می توان از راه حل های زیر استفاده کرد:

  • راه حل اول: بازیکن باید کیفیت و سرعت اینترنت خود را تست کند و از وضعیت مناسب آن اطمینان حاصل کند.
  • راه حل دوم: چنانچه بازیکن از نظر اینترنت مشکلی نداشته باشد می تواند سرورهای دیگری را برای اجرای بازی امتحان کند.
  • راه حل سوم: بازیکن می توان از اینترنت دیگری غیر از اینترنت مخابرات استفاده کند.
  • راه حل چهارم: چنانچه روش های قبلی باعث رفع ارور بازی among us نشد گیمر می تواند IP خودش را تغییر دهد.

ارور مربوط به پکت لاست بازی اِمانگ آس

از دیگر خطاهای رایج که در بازی اِمانگ آس مشاهده می شود و لازم است که بازیکنان برای رفع آن اقدام کنند خطای زیر است:

Forcibly disconnected because: ReliablePacketWithoutResponse

این خطا هم شباهت زیادی به خطای قبلی دارد و به پکت لاست بازی ارتباط دارد. البته می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که حجم زیاد بازیکن در سرورهای بازی می تواند یکی از آنها باشد.

  • راه حل اول: بازیکن باید تلاش کند که دوباره وارد بازی شود
  • راه حل دوم: چنانچه بازیکن تلاش کرد وارد بازی شود و در نهایت بازی به صورت کلی قطع شد باید کیفیت اینترنت را بررسی کرده و با بهره گیری از اسپید تست سرعت آن را چک کند و رفع ارور بازی among us را انجام دهد
  • راه حل سوم: چنانچه با استفاده از دو روش قبلی ارور نامبرده برطرف نشد بازیکن باید از اینترنت دیگری غیر از مخابرات استفاده کند و چنانچه این روش نیز جواب نداد IP خودش را تغییر دهد

بهترین تنظیمات بازی among us برای جلوگیری از ارورها

به صورت کلی برای انجام بازی among us لازم است که بازیکنان تنظیمات پیشفرض بازی را به گونه ای تغییر دهند که با کمترین خطاها مواجه شوند. برای رفع ارور بازی among us و جلوگیری از آنها می توان تنظیمات زیر را انجام داد.

  • گزینه Confirm Eject: این گزینه زمانی وجود دارد که دو یا بیشتر از دو Imposer وجود داشته باشد و زمانی که این گزینه خاموش شود Crewmate ها از تعداد قاتلین خبر نخواهند داشت
  • گزینه Emergency Meeting: مناسب ترین گزینه در هنگام بازی استفاده از دو جلسه اضطراری است.
  • گزینه Kill Cooldown و Emergency Cooldown: چنانچه بازیکنان خدمه گزینه Kill Cooldown را نسبت به Emergency Cooldown افزایش بدهند می توانند قبل از مرگ یکی از خدمه جلسه اضطراری تشکیل دهند.
  • سرعت بازیکن در بازی: سرعت بازی به صورت پیشفرض کند است و از آنجایی که تعداد بازیکنان در بازی زیاد است لازم است که سرعت افزایش پیدا کند.
  • زمان بحث: میزان بحث بازی با توجه به تعداد بازیکنان بازی انتخاب می شود و معمولا 30 ثانیه زمان کافی می باشد.
  • گزینه Visual Tasks: برای رفع ارور بازی among us می توان از گزینه Visual Tasks برای شناسایی راحت تر خدمه استفاده کرد.

سخن پایانی

بازی among us به عنوان یکی از بهترین بازی های کسر اجتماعی شناخته می شود که با الهام از بازی مافیا ساخته شده است. این بازی جذابیت های بسیار زیادی دارد و می تواند گیمرها را برای مدتی طولانی سرگرم کند. هر چند که دانلود، نصب و اجرای بازی های موبایلی کار ساده و راحتی است اما ممکن است تعدادی از بازیکنان در اجرای بازی ارورهای مختلفی را مشاهده کنند. راهکارهای مختلفی برای رفع ارور بازی among us وجود دارند که می توانند هیجان و جذابیت بازی را برای بازیکنان دوچندان کنند. گیمرهایی که می خواهند بازی among us و سایر بازی های موبایلی و ویدیویی را خرید و دانلود کنند می توانند به سایت فروشگاهی ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنند و از سایر خدمات آن مانند آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی ها و … استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. امیر می گوید

    سلام من واسه امانگ اس pc نسخه 2023.2.28 وقتی وارد امانگ اس میشوم ارور could not connect to your among us account [Error steamworksauthFail] تازه من داخل استیم هم بازش کردم و نمیفهمم مشکلش چی هست راهنمایی کنید ممنونم

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام دوست گرامی باید از یه برنامه ی تغییر ای پی قوی استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.