AD

بررسی بازی Blue Archive

بررسی بازی Blue Archive
0 659

با یک بازی جذاب اندرویدی برای گیمرهای عزیز بازگشتیم، این بار می‌خواهیم به نقد و بررسی بازی Blue Archive، یکی از بهترین بازی‌های انیمه‌ای نقش‌آفرینی برای پلتفرم موبایل بپردازیم. این بازی موبایلی در سال 2021 توسط استودیو Nexon طراحی و منتشر شد و در حال حاضر Blue Archive یکی از پرطرفدارترین عناوین انیمه‌ای در جهان محسوب می‌شود. پس اگر طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و انیمه‌ای هستید Blue Archive را نصب کنید بهترین مجموعه کاراکترها را دریافت و با شیطان مبارزه کنید‌. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بازی Blue Archive بپردازیم.

معرفی بازی Blue Archive

معرفی بازی Blue Archive
معرفی بازی Blue Archive

امروزه بیشتر افراد تمایل دارند اوقات فراغت خود را صرف بازی کردن با گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های اندرویدی کنند. به همین دلیل بازی‌های اندرویدی روزانه در حال افزایش هستند و پیدا کردن یک بازی جذاب و مهیج را برای گیمرها سخت کرده‌اند. به همین دلیل قصد داریم یکی از بازی‌های انیمه‌ای با نام Blue Archive را برای علاقه‌مندان به این سبک بیان کنیم. همچنین اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید ما به شما Limbo را پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره این بازی مقاله نقد و بررسی بازی Limbo؛ بازی فوق العاده محبوب را مطالعه نمایید.

Blue Archive  از بازی‌های نقش‌آفرینی ساخته شده توسط گروهNexon  از برترین سازندگان بازی‌ در جهان است که بر روی هر دو دستگاه ANDROID و IOS قابل اجرا می‌باشد. همان‌طور که گفته شد Blue Archive یک برنامه نقش‌آفرینی اندرویدی است که بسیار لذت‌بخش و حول یک داستان جذاب پرماجرا می‌چرخد‌. این بازی کاملا به تصمیم‌گیری‌های شما بستگی دارد و هر تصمیمی که می‌گیرید شما را به موقعیت جدیدی وارد‌ می‌کند‌. شروع داستان این گیم در یک مدرسه انجام می‌شود. سازمان دانش‌‌آموزی یک مشاور از اداره تحقیقات فدرال را جهت نظارت بر امور غیرعادی مدرسه منصوب کرده است.

بنابراین شما به عنوان مشاور وارد می‌شوید و وظیفه دارید به تعداد زیادی از شخصیت‌های داستان برای تصمیم‌گیری درست و زندگی بهتر مشاوره دهید. این بازی پر از اتفاقات جالب است و نیازی نیست به دیگران بگویید چه کاری انجام دهند یا چه کاری انجام ندهند. شهر دچار یک اتفاق ناگهانی می‌شود و یک شیطان شهر به تسخیر خود در می‌آورد. شما وظیفه دارید دانش‌آموزان مدرسه را برای مبارزه با شیطان آماده کنید. در Blue Archive باید وقت خود را صرف تعداد زیادی دانش‌آموز دختر کنید و آن‌ها را آموزش دهید تا بتوانید تمام مراحل را باز کنید.

گیم‌پلی Blue Archive

گیم‌پلی Blue Archive
گیم‌پلی Blue Archive

در گیم پلی Blue Archive کاراکترهای زیادی وجود دارد که بیشتر آنان دانش‌آموزان دختر هستند.  شما به عنوان مشاور مدرسه باید به درستی وظایف خود را انجام دهید. شما وظیفه دارید فعالیت سایر شخصیت‌ها را زیر نظر بگیرید و کودکان را برای آموزش مهارت‌های اضافی راهنمایی کنید. رابط کاربری سه بعدی این بازی بسیار ساده و روان طراحی شده است تا گیمرها بتوانند تمام ویژگی‌های موجود در گیم را درک کنند. Vainglory نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین بازی‌های نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به مقاله نقد و بررسی بازی موبایلی Vainglory مراجعه کنید.

بازی دارای یک داشبورد است که تمامی اطلاعات مربوط به نمایه شما را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید کاراکترهای بیشتری را در لیست کاراکترها پیدا کنید. Blue Archive تجربه فوق‌العاده‌ای از نبرد با دشمنان را در اختیار شما قرار می‌دهد. کنترل‌های زیادی در این گیم وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای جابه‌جایی و انجام وظایف خود استفاده کنید. هر کاراکتر سطوح خاصی دارد که باید قفل ‌آن‌ها را باز کنید. بنابراین شما نقش شخصیت‌هایی را بازی می‌کنند که می‌خواهید آن‌ها را ارتقا دهید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید سطوح بیشتری باز می‌شوند و شما جوایز بیشتری کسب می‌کنید.

توجه کنید Archive Blue یک بازی آنلاین است و اتصال اینترنت برای اجرای این برنامه الزامی است. همچنین می‌توانید شماره تلفن خود را برای تماس با دوستانتان در این بازی قرار دهید. سایت رسمی این برنامه اجازه ضبط ویدیو و لغو مجوزها را برای کاربران فراهم کرده است. این برنامه انیمه‌ای RPG با داستان جذابی که دارد گیمرها به نحوی جذب خود می‌کند مراحل بازی را به‌طور کامل انجام دهند.

گرافیک بازی

گرافیک بازی Blue Archive

هنگامی‌که اولین بازی‌های نقش‌آفرینی طراحی و منتشر شدند هیچ‌کس به این موضوع فکر نمی‌کرد که روزی این برنامه‌ها بتوانند طرفداران فراوانی جذب کنند و بهترین عملکرد را از خود نشان دهند‌‌. عناوین نقش‌آفرینی روی پلتفرم موبایل نیز بیش از هر زمان دیگری طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. همچنین این پیشرفت موجب شد تا سازندگان و توسعه‌دهندگان به طراحی باز‌ی‌های بسیار خوبی روی پلتفرم موبایل بپردازند. همچنین ما بازی موبایلی Night Of The Full Moon؛ کارت بازی به سبک شنل قرمزی را برای شما آماده کرده‌ایم. جهت دانلود این بازی وارد سایت ایموجو شوید.

بدون شک Blue Archive نیز یکی از فوق‌العاده‌‌ترین بازی‌های دوست‌داشتنی روی پلتفرم موبایل است. این گیم با گرافیک خیره‌کننده و داستان بسیار جذاب خود توانسته نظر گیمرها را به‌ خود جلب کند و آن‌ها را غرق در دنیای دوست‌داشتنی خود کند. پس بهتر این هرچه زودتر به Blue Archive سفر کنید و خود را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده کنید.

گرافیک این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تجربه بسیار لذت‌بخشی از این گیم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید ارز درون بازی

پول بازی Blue Archive
پول بازی Blue Archive

بازی Blue Archive نیازمند خریدهای درون برنامه‌ای است تا شما را در بازی یاری دهند. شما می‌توانید چند مورد از آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید و از آن‌ها استفاده کنید تا در طول مبارزه با شیطان زنده بمانید. آیتم‌های زیادی در Archive Blue وجود دارد که می‌توانید با استفاده از ارز درون بازی مانند سکه و الماس آن‌ها  را خریداری نمایید. Elevenar یکی از بهترین بازی‌های فانتزی از دیدگاه بازیکنان است. برای معرفی بازی موبایلی Elevenar؛ پادشاهی فانتزی روی این مطلب کلیک کنید.

با استفاده از سکه، الماس و انرژی که دارید می‌توانید به قابلیت‌های جدید دست پیدا کنید و قفل مراحل مختلف را باز کنید. به همین دلیل یک فروشگاه داخلی درون بازی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد تا آیتم‌ها و موارد سطح پیشرفته را برای آنان فراهم کند.

لازم به ذکر است قفل برخی از مراحل این بازی به‌صورت رایگان باز می‌شود اما اگر می‌خواهید به بیشتر آیتم‌ها دسترسی پیدا کنید و قفل تمامی مراحل را باز کنید بهتر است خرید ارز درون برنامه‌ای انجام دهید‌. توصیه می‌کنیم خرید درون برنامه‌ای بازی‌های خود را از سایت‌هایی معتبری که در این حوزه فعالیت دارند انجام دهید. سایت ایران موجو با سابقه طولانی در زمینه خرید ارزهای درون برنامه‌ای بهترین و معتبرترین انتخاب برای گیمرهای عزیز محسوب می‌شود.

تغییرات در نسخه جدید

در Blue Archive شما به‌عنوان یک مشاور از تحقیقات فدرال در Schale واقع در Kivotos هستید. اتفاقات زیادی در این آکادمی رخ می‌دهد و شما وظیفه دارید مهارت دانش‌آموزان را افزایش دهید تا به حل مشکلات و نبرد با بیگانگان بپردازند.

  • نبردهای سه بعدی با کاراکترهای زیبا

نبردهای سه بعدی با انیمیشن های جذاب و با گرافیک عالی و همچنین صحنه‌های مهارتی شما را محو بازی می‌کند.

  • افزایش مهارت‌ها

افزایش آیتم‌ها و قابلیت‌ها موجب می‌شود تا با رهبری استراتژیک خود بتوانید بر دشمنان غلبه کنید، قفل مراحل را باز کنید و به پیروزی برسید.

  • افزودن پیام‌رسان

از طریق پیام‌رسان Momo Talk موجود در برنامه می‌توانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید و اسرار جذاب Blue Archive  را کشف کنید.

  • افزودن شخصیت‌های جدید

وجود شخصیت‌های جدید مانند Mika ،Megu و Kanna در نسخه جدید جذابیت بیشتری به برنامه بخشیده است‌.

  • ‏امکانات و آیتم‌های جدید

در نسخه جدید این گیم آیتم‌های منحصربه‌فردی مانند مبلمان جدید و دیگر محصولات اضافه شده است. به‌روزرسانی فصل 2، به‌روزرسانی برنامه عملیاتی، افزایش حداکثر سطح حساب و کمیسیون سختی L نیز از دیگر موارد جدید این برنامه است.

جمع‌بندی

برنامه ‌ Blue Archive یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایلی نقش‌آفرینی است‌. پس اگر به‌ دنبال یک سرگرمی بی پایان و هیجان‌انگیز با گرافیک عالی و گیم‌پلی روان هستید، توصیه می‌کنیم Blue Archive را نصب کنید و در اوقات فراغت خود از اجرای این برنامه انیمه‌ای لذت ببرید. در این مقاله سعی کردیم به نقد و بررسی بازی Blue Archive بپردازیم و جزئیات کاملی از آن را برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و تجربه خود درباره Blue Archive را در همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود و نقد و بررسی دیگر باز‌ی‌ها به وب‌سایت ایموجو مراجعه نمایید. سپاس که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.