AD

بازی آسفالت 9، یک بازی مخصوص افرادی که عاشق سرعت اند

آسفالت-9
26 902

بازی آسفالت 9 یک بازی ویدئویی مسابقه‌ای است که توسط Gameloft Barcelona ساخته و توسط Gameloft منتشر شده است. نهمین قسمت اصلی از سری آسفالت در 25 ژوئیه 2018 منتشر شده است. در مقایسه با ورودی‌های قبلی، چندین ویژگی جدید و پیشرفته در این نسخه از بازی وجود دارد، مانند ماشین معتبر، برنامه‌های کنترل جدید مثل: حالت خلبان اتوماتیک به نام Touch Drive و حالت‌های مسابقه و نیترو شوک موج. گرافیک در مقایسه با نسخه قبلی آن به طور قابل‌توجهی بهبود یافته است. در این مطلب از سری مقالات نقد و بررسی بازی وبسایت ایموجو با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تعداد ماشین‌ها در بازی آسفالت 9

asphalt 9 games  نسبت به Asphalt 8  با تفاوت‌های محسوسی در گرافیک و البته طراحی مشابه تولید شده است. در بازار جهانی چهار ماشین جدید معرفی شد و در ابتدا تعداد ماشین‌ها به 52 اتومبیل ارتقاء پیدا کرد.

در آخرین به‌روزرسانی در فوریه 2021 ، 123 اتومبیل در این بازی وجود دارد. مانند اتومبیل‌های قبلی، هر یک از آن‌ها به‌تدریج از عملکرد و کمیابی بالاتری برخوردار شدند: D ، C ، B ، A ، و S. بازیکن با یک ماشین در پایین‌ترین کلاس (کلاس D)، میتسوبیشی لنسر تکامل X شروع می‌شود اکنون تمام اتومبیل‌های بازی، به “طرح اولیه” برای بازکردن قفل و سپس “ستاره‌دار شدن” احتیاج دارند که هر کدام از آنها 3 تا 6 ستاره دارند. برای هر ستاره جدید، قابلیت عملکرد خودرو افزایش می‌یابد (با هزینه کمتر مقدار مخزن سوخت). همچنین می‌توان هر خودرو را با ویژگی جدید ویرایشگر اتومبیل، سفارشی کرد.

بازی اسفالت 9
بازی اسفالت 9

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی بازی FIFA 19

ستاره‌دار شدن شرط اصلی رنگ‌های سفارشی برای اتومبیل

در بازی آسفالت ۹ با بازکردن قفل ماشین، بازیکن می‌تواند از بین چند رنگ رسمی سهام انتخاب کند. پس از اینکه خودرو حداقل یک‌بار ستاره‌دار شد، بازیکن می‌تواند رنگ‌های سفارشی را برای بدنه، رینگ‌ها و کولیس‌های ترمز برای بیشتر مدل‌ها ایجاد کند.

برخی از مدل‌ها همچنین امکان قراردادن قطعات کربنی روی کاپوت، صندوق عقب و بال‌ها را دارند. مانند BMW Z4 LCI E89 و McLaren 570S. چندین اتومبیل نیز قابل تبدیل هستند (می‌توان آنها را از سقف‌های بسته به داخل اتاق باز کرد). چندین اتومبیل مانند مرسدس -AMG GTS که در به‌روزرسانی تابستانی 2019 بازی آسفالت 9 معرفی شده‌اند، می‌توانند لاستیک، رینگ و تغییراتی در بدنه اضافه شده به خودرو داشته باشند.

نیترو شوک یکی از امکانات بازی آسفالت ۹

باشگاه‌ها در asphalt 9 games جدید هستند که در آن، حداکثر 20 بازیکن می‌توانند برای دستیابی به جوایز، امتیاز شهرت را به طور مشترک کسب کنند. هرچه امتیاز شهرت باشگاه بیشتر باشد، جوایز بهتری نیز کسب می‌کند، از اعتبارات گرفته تا طرح اولیه برای اتومبیل‌ها.

این بازی همچنین دارای “نیترو شوک” است. هنگامی‌که بازیکن یک نوار نیترو کامل دارد و دو بار روی دکمه Nitro ضربه می‌زند، درحالی‌که سرعت ماشین افزایش می‌یابد، نبض بنفش از خودرو آزاد می‌شود. در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه، بازی اسفالت 9 دارای سه طرح کنترل است:  Tilt to Steer، Tap to Steer وTouch Drive  که در آن بازیکن با کشیدن انگشت به چپ و راست مسیرها و مانع‌ها را انتخاب می‌کند. این قسمت برای بازیکنان مبتدی و معمولی در نظر گرفته شده است. در سیستم‌های دارای ویندوز 10 ، از Touch Drive و کنترل دستی می‌توان با صفحه‌کلید استفاده کرد.

معرفی بازی آسفالت ۹
معرفی بازی آسفالت ۹

سه حالت بازی در آسفالت 9

در بازی آسفالت ۹، سه حالت بازی وجود دارد: Career ، Multiplayer و Events. در حالت Career، بازیکن، فصل‌های تک‌نفره را تکمیل می‌کند که هر یک از آنها شامل چندین سری مسابقه با تمرکز بر یک کلاس خاص خودرو یا سازنده است. در Multiplayer، بازیکن در زمان واقعی با سایر بازیکنان آنلاین رقابت می‌کند. در Events، بازیکن در یک مسابقه روزانه یا هفتگی شرکت می‌کند تا زمان بازیکنان دیگر را شکست دهد یا موارد دیگر را به دست آورد.

رویدادهای ویژه در بازی آسفالت 9

همچنین “رویدادهای ویژه” در بازی اسفالت 9 وجود دارد که در آن بوگاتی شیرون در دسامبر 2018 معرفی شدند و از زمان معرفی رویدادهای “Drive Syndicate” در ژوئیه 2019 و اخیراً رویداد ویژه دیگری که در 31 ژوئیه منتشر شد، ادامه پیدا کردند. 2020، با SSC Tuatara شروع شد. از زمان به‌روزرسانی Godly Beasts ، نوع جدیدی از رویداد ویژه با عنوان Grand Prix راه‌اندازی شده است که از مسابقات بزرگ جایزه Techrules AT96 Track Edition آغاز می‌شود.

بازیکنان برای دریافت پاداش در برابر بازیکنان دیگر به رقابت می‌پردازند، از جمله Key for the Grand Grand Prix. هنگامی‌که بازیکن یک Key به دست آورد، می‌تواند فورا قفل ماشین را باز کند. این تنها راه بازی است که قفل ماشین بدون Blueprints را باز می‌کند.

سه نوع مسابقه در بازی آسفالت ۹

در asphalt 9 games سه نوع مسابقه وجود دارد. حالت مسابقه “کلاسیک”، “Time Attack” و “Hunted”. در Time Attack، بازیکن باید در یک محدودیت زمانی از خط پایان عبور کند. در Hunted، بازیکن باید بدون تعقیب یا اتمام وقت از تعقیب پلیس در یک تعقیب و گریز ماشین فرار کند. بازیکن همچنین باید از خراب‌شدن ماشین خود جلوگیری کند، زیرا اگر این کار را انجام ندهد، بلافاصله از بین می‌رود. این بازی دارای تعدادی پیست مسابقه است که در مکان‌های جدید تنظیم شده‌اند: قاهره، مجموعه هرم جیزه، هیمالیا، غرب میانه ایالات متحده، اسکاتلند و کارائیب. همچنین پنج مکان از بازی‌های قبلی نیز در این مجموعه نیز وجود دارند: سانفرانسیسکو، رم، نیویورک، شانگهای، اوزاکا و نوادا.

معرفی بازی آسفالت ۹
معرفی بازی آسفالت ۹

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آنلاین PS4 + [ بازی هایی مهیج و بی نظیر ]

سخن پایانی

مجموعه فوق یک بازی مسابقه‌ای فوق واقع‌گرایانه با ماشین‌های واقعی و با جزئیات دقیق، تکنیک‌های HDR و جلوه‌های تصویری خیره‌کننده است. بازی آسفالت ۹ لیست فوق‌العاده از ابر خودروهای واقعی برای رانندگی شما دارد که برخلاف آنچه در بازی‌های دیگر وجود دارد، شما آزاد هستید که از تولیدکنندگان مشهور اتومبیل مانند فراری، پورشه، لامبورگینی و … ماشین موردنیاز خود را انتخاب کنید و در مکان‌های دیدنی و جذاب با ماشین‌های رویایی خود در سراسر جهان مسابقه دهید.

شما در این بازی می‌توانید با یک ماشین واقعی با همه جزئیات خیره‌کننده، تکنیک‌های جالب HDR و جلوه‌های تصویری جذاب، هر مسابقه را به یک فیلم واقعی مسابقه‌ای پرفروش تبدیل کنید و خود را در یکی از واقعی‌ترین بازی‌های اتومبیل‌رانی غرق کنید. بازی آسفالت ۹ با داشتن اتومبیل هایپر واقعی که مرز بین واقعیت و داستان را خنثی کرده است، مکان‌های پیاده‌روی ایده‌آل و مسابقه‌های سریع که به افراد خطرپذیر پاداش می‌دهد، جهانی منحصربه‌فرد با نسخه خاص خود ارائه داده است. واقعیت این بازی، تجربه لحظه‌ای لذت رانندگی خالص و بدون عواقب است. امیدواریم از این مطلب مجله بازی ایموجو راضی بوده باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 نظرات
  1. شیخ ویسی می گوید

    عرض سلام و خسته نباشید.
    کسی میدونه چطور میشه با دوستان بازی کرد؟
    اصلا play whit Friend داره؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای این کار شما باید اول عضو یه کلاب club بشید و هر کلاب نهایتا 20 عضو داره که اونجا میتونید مسابقاتی بین خودتون داشته باشید

  2. دوستی می گوید

    سلام خسته نباشید ترو خدا یکی بگه چجوری perfect nitro بزم ؟؟؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر رفکت نیترو ینی نیترو آبی که با زدن روی دکمه نیترو سپس رسید به خط آبی دوباره بزن میشه پرفکت نیترو.اگه دوبار سریع بزنی و نیترو پر باشه نیترو انفجاریه که سریع به سرعت نهایی میرسه ولی زود تمام میشه که تو پیچ‌ها ترمز ول نکن پر میکنه

  3. نمادی می گوید

    سلام وقتتون بخیرداداش ی سوال من یجاش گیر کردم نمیدونم چیه میگه beat with bmw i8 roadster چیکارش باید بکنم

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر باید با i8bmw اول نفر بشی ..

  4. تیموری می گوید

    سلام وقتی میخوام وارد بشم میگه please add a Google account too your device and try again چیکار باید بکنم
    لطفاً راهنمایی کنید

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر یک اکانت گوگل جدید بساز وارد بازی بشو

  5. اسدی می گوید

    سلام وقتتون بخیر تو این بازی پول بینهایت هم داریم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام خیر حالت مود پر شدن سریع نیتروژن,کنترل آسان,حالت شبح هستش

  6. رستاک می گوید

    سلام
    برای من Check License این بالا میاد هر کاری میکنم یا میاد بیرون یا می‌ره تو فروشگاه گوگل گوشی من هم شیائومی نوت ۹ پرو هست
    متن دقیق ارور
    Check License
    Please add a Google account to your device and try again.
    CANCEL GET THE GAME

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام فایل دیتای بازی که دانلود کردی بازش کن و فولدر داخلش با نام com.gameloft.android.ANMP.GloftA9HM داخل فولدر obb موبایلت کپی کن

  7. نادی می گوید

    سلام
    راهی هست اکانت اصلیمو بندازم رو نسخه مود؟
    وقتی میخوام با گوگل لوگین کنم نمی آره
    مثلاً با نسخه مود
    تو گرند پریکس دهنمون سرویس میشه طرف همون لحظه اول شارک‌ویو می‌زنم
    مثلاً با فیس‌بوک میشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام نه نمیشه نسخه های مود اصلا به گوگل پلی یا فیسبوک وصل نمیشن . ولی نسخه های مود وقتی برای بازی اپدیت بیاد کافیه از سایت خودمون دنیا اپ بگیری و روی قبلی که داشتی نصب کنی تا بتونی ادامه بازیتو انجام بدی

  8. مهربانی می گوید

    سلام وقتتون بخیر حالت آفلاینی برای بازی وجود دارد ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر خیر، بازی Asphalt 9 Legends به صورت کاملاً آنلاین طراحی شده و در صورت متصل نبودن به اینترنت با خطا روبرو خواهید شد.

  9. خیری می گوید

    سلام خسته نباشیدچگونه مشکل لایسنس بازی Asphalt 9 Legends را حل کنیم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای برطرف کردن مشکل لایسنس بازی Asphalt 9 Legends، ابتدا باید به واسطه نرم افزار تغییر آی‌پی، وارد گوگل پلی شده و از طریق آن بازی را دانلود کنید. اجازه دهید تا چند کیلوبایت دریافت شود و سپس دانلود را متوقف و فایل‌های پارسی گیم را نصب و اجرا کنید.

  10. کلانتری می گوید

    سلام چجوری ماشین‌های گران‌قیمت و توآسفالت ۹ آنلاک کنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر یا باید توکن و سکه جمع کنید تا آن‌ها را بخرید یا باید با استفاده از بلوپرینت این ماشین‌ها را قرض بگیرید.

  11. خیری می گوید

    سلام وقتتون بخیر چجوری میتونم تو بازی دریفت ۳۶۰ درجه بزنیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر به سادگی با دو بار کلیک روی دکمه دریفت می‌توانید ۳۶۰ درجه بچرخید.

  12. فرومدی می گوید

    عرض سلام و خسته نباشید.
    کسی میدونه چطور میشه با دوستان بازی کرد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای این کار شما باید اول عضو یه کلاب club بشید و هر کلاب نهایتا 20 عضو داره که اونجا میتونید مسابقاتی بین خودتون داشته باشید .

  13. سالخورده می گوید

    سلام روی این سیستم اجرا میشه دایرکت ایکس 11 رم 8 گرافیکgt 710 2g پردازنده Intel(R) Core(TM) i3-7100 CPU @ 3.90GHz 3.90 GHz

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر البته. خیلی هم عالیه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.