AD

آموزش نصب بازی آسفالت ۹، گام به گام با نصب اسفالت 9

آموزش نصب بازی آسفالت
4 3,925

پس از آموزش نصب بازی آسفالت ۹ می‌توانید بهترین و شجاعانه‌ترین مسابقه اتومبیل‌رانی خیابانی جهان را به خود اختصاص دهید. شما آزاد هستید که ماشین موردنیاز و محبوب خود را انتخاب کنید و در مکان‌های دیدنی و جذاب با ماشین‌های رقیب سرعتی در سراسر جهان مسابقه دهید. این بازی یک لیست فوق‌العاده از ابر خودروهای واقعی برای رانندگی شما دارد. آموزش نصب بازی آسفالت 9 را پیگیری کنید، بازی را نصب کنید و محدودیت‌ها را فراموش کنید تا در این بازی تبدیل به یک افسانه شوید! در این مطلب از سری مقالات آموزش بازی وبسایت ایموجو با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نصب بازی آسفالت ۹ در اندروید، ios و ویندوز

بالاخره آخرین بازی ماشین فوق‌العاده مسابقه‌ای یعنی همان بازی آسفالت 9 رسماً منتشر شده است. در حال حاضر بازیکنان می‌توانند بازی را در هر سه سیستم‌عامل Android ، iOS و Windows بارگیری و تجربه کنند.

این نسخه جدید، با گرافیک پیشرفته‌تری نسبت به نسخه آسفالت 8، توسط جلوه‌های نوری به‌ویژه در هنگام مسابقه، رتبه‌بندی شده است. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که بسیاری از اتومبیل‌های فوق‌العاده را با سرعت بالا در مسابقه کنترل کنند. بازی آسفالت 9 دارای حالت‌های جذابی مانند Touch Drive برای رانندگی به‌صورت خودکار است. در ادامه قصد داریم آموزش نصب بازی آسفالت 9 را بر روی کامپیوتر ارائه دهیم.

آموزش نصب بازی آسفالت ۹
آموزش نصب بازی آسفالت ۹

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی بازی FIFA 19

ویندوز 10 پیش‌نیاز نصب بازی آسفالت ۹

نسخه اصلی آسفالت 9 برای نصب نیاز به سیستم‌عامل ویندوز 10 دارد. اگر نسخه‌های دیگر ویندوز و سیستم‌عامل را اجرا می‌کنید، از شبیه‌ساز Android برای بازی‌کردن در رایانه خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ابتدای مسیر آموزش نصب بازی آسفالت ۹ ذکر این نکته ضروری است که باید از اتصال اینترنت برای رایانه اطمینان حاصل کنید. برای بارگیری بازی وارد حساب Microsoft خود شوید. ما برای نصب بازی روی رایانه به پیکربندی رایانه مراجعه می‌کنیم.

مراحل نصب بازی آسفالت 9 بر روی کامپیوتر

برای پیگیری آموزش نصب بازی آسفالت ۹ باید گام‌به‌گام مراحل زیر را دنبال کنید و در ابتدا برای بارگیری بازی، وارد حساب Microsoft خود شوید

  • مرحله 1: برای نصب بازی روی رایانه با ویندوز 10، روی دکمه دریافت لینک کلیک کنید.
  • مرحله 2: سپس بر روی دکمه دریافت بعدی کلیک کنید تا بارگیری بازی ادامه پیدا کند.
  • مرحله 3: سیستم از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید پیوند را در رابط Store باز کنید؟ روی Open Store کلیک کنید.
  • مرحله 4: سپس منتظر می‌مانیم روند بارگیری به پایان برسد. ظرفیت این بازی در حدود 1.8 گیگابایت خواهد بود.
  • مرحله 5: پس از بارگیری موفقیت‌آمیز بازی، کاربران می‌توانند دکمه Play را فشار داده و بازی را فوراً انجام دهند.
  • مرحله پایانی: رابط کاربری بازی را باز کنید و به قسمت تنظیمات و ثبت‌نام بازی بروید. سپس با فشار دادن کلید برای کنترل ماشین هنگام مسابقه آشنا شوید. منوی بازی، دارای گزینه‌های صدا و حالت‌های بازی خواهد بود.
آموزش نصب بازی آسفالت ۹
آموزش نصب بازی آسفالت ۹

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آنلاین PS4 + [ بازی هایی مهیج و بی نظیر ]

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، بازی آسفالت 9 یکی از بی‌نظیرترین بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی در جهان است که بازیکنان می‌توانند آن را در هر سه سیستم‌عامل Android ، iOS و Windows بارگیری و تجربه کنند.

برای نصب نسخه ویندوز این بازی، داشتن ویندوز 10 بر روی کامپیوتر یکی از الزامات است. شما می‌توانید نسخه اصلی بازی را با حساب کاربری خود از Microsoft دریافت کنید. پس از طی مراحل آموزش نصب بازی آسفالت ۹ همان گونه که در این مقاله به آن پرداخته شده است و نصب بازی، از یک مسابقه هیجان‌انگیز باکیفیت بالا لذت ببرید. توجه داشته باشید که قبل از شروع هر کاری برای نصب بازی باید از اتصال اینترنت برای کامپیوتر خود اطمینان حاصل کنید. بازیکنان می توانند برای خرید و دانلود هر کدام از بازی های مورد علاقه خود به سایت  ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنند و از سایر خدمات سایت مانند آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی ها و غیره بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. ستوده می گوید

    سلام امکان ذخیره بازی روی جیمیل هست
    مثل کالاف و پابجی؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام.بله.روی جیمیل ذخیره میشه

  2. جلالی می گوید

    سلام دوست عزیز بازیرو نصب کردم ولی وقتی واردش میشم بعد از ۲۰ ثانیه به طور کامل از بازی میندازه بیرون دلیلش چیه؟فقط لوگو گیم لافت رو میاره بعد صفحه سیاه میشه بعدشم برنامه بسته میشه و میندازه بیرون.

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر از تنظیمات به بازی همه دسترسی ها رو بدید و با برنامه تغییر آی پی وارد شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.