AD

Bungie استودیوی سازنده بازی Destiny 2 وارد مود کنترل آسیب می‌شود

0 73

می‌دانید که وقتی یکی از توسعه‌دهندگان ارشد برای توضیح (و عذرخواهی) تصمیم‌های اخیر، یک ولاگ تهیه کند، یعنی همه چیز برای یک بازی خوب پیش نرفته است. این اتفاق برای بازی Destiny 2  افتاده است و کارگردان بازی جو بلکبرن (Joe Blackburn) در مورد اینکه اوضاع چگونه پیش می‌رود پاسخ داد: میتونه بهتر باشه.

اینکه چرا این بازی به اینجا رسید که کارگردان بازی اقدام به تهیه ولاگ کرد به این موضوع برمی گردد که چند هفته پیش Bungie (استودیوی سازنده این بازی) یک پست طولانی با عنوان State of the Game منتشر کرد که یکی از هدفهای آن رسیدگی به شکایات مداوم جامعه بازیکنان نیز بود. این نوع پست‌ها برای Bungie نسبتاً استاندارد هستند، اما چیزی که این بار غیرمعمول بود این بود که این پست بلافاصله وضعیت را بسیار بدتر کرد.

تنش آفرین‌ترین بخش پست این بود که Bungie  (یک استودیو متعلق به سونی با صدها کارمند) به سادگی منابع لازم برای ارائه بیش از یک نقشه PvP جدید در هر سال را ندارد. بخش PvP بازیDestiny 2  به اندازه 950 روز شگفت‌انگیز را بدون نقشه PvP جدید پشت سر گذاشتند و پست اصلی حتی اعتراف کرد که متداول‌ترین بازخوردی که می‌بینیم این است که محتوای PvP جدید به اندازه کافی وجود ندارد.

بلکبرن در ویدئوی خود گفت: من فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم این رویکرد، بازی را که بازیکنان ما از ما انتظار دارند، تولید نمی‌کند.

واکنش‌ها به State of the Game به قدری بد بود که Bungie اکنون تصمیم گرفته است که نقشه‌های PvP جدیدی بسازد و سپس در سال 2024 آنها را به صورت رایگان ارائه کند.

بلکبرن همچنین با عبارات نسبتاً صریح اذعان کرد که پست اصلی State of the Game نباید منتشر می‌شد و در ادامه گفت تعدادی از ما در حال کار روی The Final Shape بودیم و قادر نبودیم مراقبت و عشقی را که معمولاً انجام می‌دادیم را به این بازی بدهیم… و این تقصیر کسی جز من نیست.

علاوه بر نقشه‌های رایگان، بلک‌برن قول داد که تعداد مودها را در لیست‌های اصلی بازی Destiny 2 افزایش دهد و گفت که استودیو قصد دارد یک تیمPvP  را برای بهبود روند توسعه این جنبه از بازی ایجاد کند. این پاسخ نشان می‌دهد که Destiny 2  که یک تیم اختصاصی PvP نداشته است.

کارگردان-بازی-Destiny-2

بلکبرن همچنین قول داد تا ارتباطات بهتری در مورد برنامه‌های آینده Bungie با بازیکنان داشته باشد و نارضایتی اخیر از وعده‌های شکسته‌شده را به عنوان یکی از زمینه‌هایی که نتوانست طرفداران را به درستی در جریان اتفاقات قرار دهد، ذکر کرد. بلکبرن گفت: ما به استراتژی خود در آینده مطمئن هستیم، ما معتقدیم که این اولویت درست برای آینده است. این مسئولیت ماست که زودتر این موارد را به اطلاع برسانیم.

برخی از این شکست در برقراری ارتباط را بدون شک می‌توان به کاهش تعاملات تیم خود با بازیکنان نسبت داد که ناشی از افزایش آزار و اذیت و تهدید است: این استودیو ماه گذشته در یک پرونده قضایی علیه بازیکنی که یک مدیر انجمن را مورد آزار و اذیت و تهدید قرار داده بود، نزدیک به 500000 دلار غرامت گرفت. با این وجود، کارکنانش هنوز توسط برخی بازیکنان فقط به این دلیل که در Bungie کار می‌کنند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

شوکیس  Destiny 2: The Final Shape در ساعت 9 صبح PT/12 pmETدر 22 آگوست برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.