AD

اسکین های جدید Warhammer 40,000 در کالاف دیوتی MW3 و Warzone

اسکین های جدید Warhammer 40,000 در کالاف دیوتی MW3 و Warzone
0 11

تریلر Call Of Duty: MW3 همراه با نمایش اسکین های جدید Warhammer 40,000 در کالاف دیوتی MW3 و Warzone است. همچنین شاید بخواهید در مورد مکانیک Tactical Stance در کالاف دیوتی Modern Warfare 3 بیشتر بدانید.

 

به‌روزرسانی Season 2 Reloaded برای بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone شامل یک کراس اوور با دنیای Warhammer 40,000 است و یک تریلر جدید اسکین‌های Space Marines را با الهام از این فرنچایز به نمایش می‌گذارد.

جزئیات تریلر اسکین های Warhammer 40,000 کالاف دیوتی

این تریلر اسکین های Warhammer 40,000 را برای سه باندل مختلف Call of Duty به نمایش می گذارد. در حال حاضر، باندل Tracer Pack: Warhammer 40,000 Space Marines  در فروشگاه درون بازی موجود است که برای یک باندل 13 موردی، 3000 CoD Points (26 دلار) قیمت دارد. این باندل شامل اسکین‌های اپراتور و نقشه‌های فنی سلاح برای دو فصل مختلف از Space Marines یعنی Ultramarines Scout و Blood Angels Scout است.

تریلر معرفی باندل های اپراتور Modern Warfare III & Warzone | Warhammer 40k

play-sharp-fill
علاوه بر این، باندل های Sisters of Battle و Astra Militarum Tracer با شروع رویداد Warhammer 40,000: For the Emperor  در این هفته در دسترس خواهند بود. این رویداد از 13 تا 27 مارس برگزار می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد از طریق چالش‌های درون‌بازی، لوازم جانبی و جوایز کسب کنند. قیمت‌ این باندل‌ها هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً مانند باندل های IP گذشته در محدوده 2400 تا 3000 CoD Points قرار خواهند گرفت.

 

حتی بدون خرید هیچ یک از این باندل ها، هر کسی می‌تواند به‌عنوان یک Space Marine در مود چندنفره Juggermosh این هفته بازی کند. بازیکنان یا با زره‌های قدرتی Ultramar’s Vengeance یا به‌عنوان Blood Angels Space Marine در زره‌های قدرتی Baal’s Wrath وارد بازی خواهند شد، اما آن‌هایی که به دنبال حفظ اسکین‌های Warhammer 40000 پس از پایان رویداد هستند، باید باندل Space Marines را خریداری کنند.

این به‌روزرسانی به این معنی است که این آخرین فرصت برای کسب جوایز در رویداد کراس اوور The Dune: Rule Of Fate است که در 13 مارس با ورود رویداد Warhammer 40,000: For the Emperor به پایان می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.