AD

فصل 2 فورتنایت کپچر 5: کجا می‌توان Olympus Chestها و Underworld Chest ها را پیدا کرد

فصل 2 فورتنایت کپچر 5: کجا می‌توان Olympus Chestها و Underworld Chest ها را پیدا کرد
0 28

در بروز رسانی جدید فصل 2 فورتنایت کپچر 5 به شما می گوییم کجا می‌توان Olympus Chestها و Underworld Chest ها را پیدا کرد.

مانند بیشتر به‌روزرسانی‌های اصلی، Fortnite Chapter 5 Season 2، فهرست قابل توجهی از تغییرات را در نقشه بتل رویال از جمله مکان‌های کاملاً جدید مبتنی بر اساطیر یونانی مانند Mount Olympus و Underworld به همراه داشته است. در این مکان‌های جدید می‌توانید Olympus Chests و Underworld Chests را پیدا کنید، که شانس زیادی برای دراپ سلاح‌ها و لوت ‌های سطح بالا دارند. آنها همچنین بهترین روش را برای جمع آوری آیتم‌های جدید Wings of Icarus و Thunderbolt of Zeus ارائه می‌دهند که می‌تواند به طرز چشمگیری رویکرد شما به نویگیشن و بتل ها را تغییر دهد، این مقاله را دنبال کنید تا بدانید کجا می‌توانید Olympus Chests و World Underworld Chests را پیدا کنید.

 

کجا می توان Olympus Chests را در Fortnite پیدا کرد؟

Olympus Chests منحصراً در Mount Olympus و Brawler’s Battleground ظاهر می شود. نقشه زیر تمام نقاط بالقوه ظاهر شدن این آیتم را نشان می دهد، اما توجه داشته باشید که هر نقطه در هر مسابقه دارای Olympus Chest نخواهد بود و برخی از آنها ممکن است ثابت شود که فقط یک chest استاندارد هستند یا اصلاً chest نیستند. تنها منطقه تضمین شده برای Olympus Chest، شرقی ترین chest در کوه المپوس است که در بالای ساختمانی قرار دارد که نبرد باس علیه زئوس در آن انجام می شود.

کجا می توان Olympus Chests را در Fortnite پیدا کرد؟

کجا می توان Underworld Chests را در Fortnite پیدا کرد؟

Underworld Chests منحصراً در Underworld و Grim Gate ظاهر می شود. نقشه زیر همه مکان‌های احتمالی را نشان می‌دهد، اما مانند Olympus Chests، این مکان‌ها اغلب فقط یک chest استاندارد دارند یا نمی‌توانند هیچ chest داشته باشند. با این حال، یک مکان تضمین شده Underworld Chest در شرقی ترین منطقه در Underworld  است.

کجا می توان Underworld Chests را در Fortnite پیدا کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.