AD

آموزش رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل

138 35,358

بازی پابجی موبایل یک بازی هیجان انگیز در سبک بتل رویال است که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به صورت گروهی و انفرادی به نبرد بپردازند. این بازی به دلیل این که دارای همکاری گروهی است نیاز به ارتباط صوتی دارد. برخی از کاربران در هنگام ارتباط صوتی با دوستان خود دچار مشکل صوتی هستند. ما در این مقاله آموزشی از سایت ایموجو قصد معرفی راه کارهای رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل را داریم.

اگر شما از جمله بازیکنان بازی پابجی موبایل هستید و می‌خواهید به صورت گروهی با دوستان خود به نبردهای هیجان انگیز بپردازید، در صورت داشتن مشکلات صوتی می‌توانید این آموزش را از مجله بازی موبایل ایموجو تا انتها دنبال کنید.

نحوه رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل

بازی‌های سبک اکشن که به صورت گروهی انجام می‌شود به گونه‌ای است که نیاز به ارتباط صوتی در آن احساس می‌شود. اگر نتوانید به خوبی با دوستان و هم گروهی‌های خود در حین بازی ارتباط برقرار کنید قطعاً شانس پیروزی شما کاهش خواهد یافت. برخی از کاربران بازی پابجی موبایل دارای مشکلات میکروفون در انتقال صدا هستند که ما در این آموزش قصد ارائه راه حل‌های مفید برای حل این مشکل را داریم.

به جرات می‌توان گفت که راه‌حل‌های ثابتی برای حل مشکلات میکروفون در این بازی وجود ندارد و کاربران باید با انجام راه حل‌های ارائه شده در ادامه مقاله، سعی کنند تا مشکلات میکروفون بازی پابجی موبایل را مرتفع کنند. برای رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل بهتر است راه کارهای زیر را امتحان کنید:

حل مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile: به روز رسانی بازی پابجی موبایل

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث اختلال در عملکرد بخش‌های مختلف بازی شود، باگ‌های موجود در آن است. تیم توسعه دهنده بازی با شناسایی باگ‌های بازی و ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف سعی می‌کند تا به صورت مرتب بازی را در حالت ثبات قرار دهد. اگر دارای مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile هستید ابتدا بهتر است بازی را به صورت کامل به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

پیش‌تر در مورد راه‌های رفع مسدودیت در بازی پابجی موبایل آموزش‌های مناسبی را قرار داده‌ایم. در این بخش با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود می‌توانید با آپدیت کردن بازی، اقدام به رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل کنید.

مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل
مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل

حل مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل: ارائه دسترسی به میکروفون

یکی از موضوعاتی که افراد در نصب بازی با آن مواجه می‌شوند اجازه دسترسی به بخش‌های مختلف گوشی توسط بازی است. بازیکنان باید در هنگام نصب بازی پابجی موبایل مجوز دسترسی به میکروفون گوشی را به این بازی محبوب بدهند. اگر در هنگام نصب به این نکته توجه نکرده‌اید بهتر است همین حالا با ورود به بخش اطلاعات بازی و سپس انتخاب گزینه دسترسی‌ها، مجوز میکروفون را برای این بازی محبوب فعال کنید.

حل مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile: فعال کردن میکروفون در لابی بازی

رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل با راه حل‌های بیان شده امکان پذیر است. در بسیاری از موارد ممکن است در یک چت گروهی قرار داشته باشید و صدای دوستان خود را بشنوید. در این حالت اگر نتوانید صحبت کنید و صدای شما در حالت خاموش قرار داشته باشد بهتر است با انتخاب گزینه میکروفون که در پایین صفحه در سمت راست قرار گرفته است صدای خود را فعال کنید. گاهی ممکن است به دلیل مسائل مختلف مانند تحریم و یا مشکلات سرور این گزینه برای شما غیر فعال باشد.

در این حالت باید ابتدا گوشی را 180 درجه بچرخانید و سپس میکروفون را فعال کنید. اگر با چرخش گوشی میکروفون برای شما فعال نشده است بهتر است از بازی خارج شده و مجدد وارد آن شوید.

حل مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل: قفل کردن گوشی و باز کردن مجدد آن

زمانی که در لابی هستید می‌توانید از این ترفند برای رفع مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile استفاده کنید. این ترفند می‌تواند برای برخی از کاربران بازی پابجی مؤثر باشد. اگر شما از روش‌های فوق موفق به رفع مشکل میکروفون در این بازی نشده‌اید بهتر است با قفل کردن گوشی و باز کردن آن زمانی که در لابی مشغول فعالیت هستید شانس خود را برای فعال شدن میکروفون امتحان کنید.

حل مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile: از شبیه سازهای مختلف استفاده کنید

اگر با توجه به روش‌های بالا نتوانستید مشکل میکروفون بازی PUBG Mobile را حل کنید می‌توانید با نصب یک شبیه ساز اندروید در سیستم عامل ویندوز، این بازی محبوب را بر روی سیستم خانگی خود اجرا کنید. در این حالت قطعاً مشکل میکروفون به راحتی حل خواهد شد و دیگر نیازی به انجام روش‌های بالا وجود نخواهد داشت.

مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل
مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل

جمع بندی درباره مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل

قطعاً در بازی‌های اکشن که به صورت گروهی انجام می‌شود توجه کردن به همکاری گروهی دارای اهمیت است. لذا در بازی‌های اکشن برای افزایش سرعت ارتباط، چت صوتی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر همکاری‌های بی نظیری داشته باشند. در این مقاله سعی شده است تا در مورد رفع مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile راه حال‌های مختلفی ارائه شود. اگر بخواهید در بازی پابجی موبایل به صورت حرفه‌ای عمل کنید بهتر است مقاله آموزشی نکاتی برای حرفه‌ای شدن در حالت TDM پابجی موبایل را مطالعه کنید.

شما برای ما از مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل بنویسید

مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

138 نظرات
  1. میلاد می گوید

    سلام گوشی من قابلیت هندزفری سیمی نداره باید از هندزفری بلوتوثی استفاده کنم و موقع مچ ویس را ک روشن میکنم صدا قطع میشه و از بلندگو گوشی صدا میاد چجوری بلید این مشکلو حل کنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام دوست گرامی بازی پابجی airpadرو به عنوان هدفون برای بازی قبول نمیکنه

    2. سجاد می گوید

      منم همین مشکلو داشتم برو تو ستینگ بازی قسمت صدا و گرافیک یبار صدارو از رو high بزار رو ultra یا low از بازی بیا بیرون دوباره برو درست میشه حالا هر جا دوس داری میتونی بزاری کیفیتو خیلی فرقی ام نمیکنه

  2. نوید حسن نژاد می گوید

    To protect our younger user, we are unable to offer you chat functions.We apologize for any inconvenience caused.
    Please use “Quick Chat” instead برای من اینو مینویسه مشکل از کجاست؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام بازی پابجی محدودیت سن برای وویس چتش داره موقعی که جیمیلتون رو میساختید باید سنتون رو بالای 18 بزنید.

  3. فرزاد می گوید

    سلام …
    وقتی ک ب بازی ورود کردم ینی اکانت جدید باز کردم زیر ۱۶ سال زدم حالا هرکاری میکنم میکروفنم باز نمیشه چیکار کنم اشتباهی زدم زیر ۱۶ سال🤕🤦

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام .میتونید به پشتیبانی بازیتون پیام بدید و مشکلتون رو بیان کنید .

  4. علی می گوید

    سلام من موقع ساخت اکانت سنم رو زیر 16 زدم الان نمیتونم با دوستام حرف بزنم لطفاً راهکاری بدید

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام به پشتیبانی بازیتون پیام بدید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.