AD

آموزش سریع نحوه رفتن از پابجی موبایل به فری فایر

0 403

از آن جایی که بازی پابجی موبایل مسدود شده است، بسیاری از بازیکن ها به نبال نحوه رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر می باشند. ما نیز در این نقاله از سایت رسانه بازی موبایل ایموجو نکته هایی را که شما باید در این مورد بدانید را آموزش داده ایم. بازی فری فایر نسبت به بازی پابجی موبایل مزیت هایی دارد که ما در این پست برای شما بیان کرده ایم.

نحوه رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: همه چیزی که شما باید بدانید

این جا مهم ترین چیز هایی که در مورد رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر باید بدانید، آمده است. همان طور که می دانید پابجی موبایل در هند مسدود شده است، برای همین بیشتر بازیکن ها تصمیم گرفته اند بازی های دیگر را امتحان کنند و یکی از گزینه های محبوب برای گیمر ها فری فایر می باشد. این موضوع تا حدودی به دلیل پایگاه کاربر در کشور و صحنه نبرد نسبتا بزرگ آن است. (البته هنوز این صحنه نبرد کوچک تر از پابجی موبایل می باشد.) در این پست ما به شما هر آن چه باید در مورد بازی Garena Free Fire بدانید را خواهیم گفت.

این آموزش را هم بخوانید: مقایسه حالت سوم شخص و اول شخص در پابجی موبایل

رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: نحوه نصب بازی Garena Free Fire و ثبت نام کردن در آن

این کار خیلی ساده است، زیرا شما فقط باید بازی فری فایر را از فروشگاه گوگل بارگیری کنید. هنگام ورود به سیستم، می توانید یک حساب کاربری به صورت مهمان بسازید. فقط باید حواستان باشد که در این صورت داده های شما ذخیره نمی شود و بعد از خروج پاک خواهد شد به طوری که قابل بازیابی نیز نمی باشد.

رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: تفاوت های اساسی بازی PUBG Mobile و بازی Garena Free Fire

در بازی PUBG Mobile، همه مانند یکدیگر شروع می کنند، اما در بازی Garena Free Fire کمی فرق می کند. ۲ سیستم وجود دارد که به بازیکن ها کمک می کند شخصیت خود را در Free Fire شخصی سازی کنند- سیستم شخصیت و سیستم Pet، هر کدام از این ها مزیت های مختلفی در برابر دشمنان می دهند. به طور کلی در فری فایر شما باید تا حدودی برای پیروز شدن پول بپردازید، زیرا بعضی شخصیت ها را نمی توان با طلا خریداری کرد و شما باید از Diamonds برای آن ها استفاده کنید.

رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: تفاوت های اساسی بازی PUBG Mobile و بازی Garena Free Fire

تفاوت بعدی در اندازه نقشه ها و تعداد بازیکن های روی آن است. فری فایر در ابتدا به عنوان نسخه ساده صد نفری معمولی نبرد رویال طراحی شده است اما این بازی فقط نصف بازیکن ها را دارد و بنابراین فقط به یک نقشه کوچک نیاز دارد. با کوچکتر بودن نقشه کار شما برای بازی کردن راحت می شود به طوری که مکان های مخفی شدن و کمپ کردن را راحت تر پیدا می کنید. از طرف دیگر همین موضوع در بازی Garena Free Fire باعث می شود این بازی سریع تر از بازی PUBG Mobile می باشد. به طور تقریبی در برابر هر مسابقه بازی پابجی موبایل می توانید ۲ بازی Garena Free Fire انجام دهید.

رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: تفاوت های اساسی بازی PUBG Mobile و بازی Garena Free Fire

اسلحه ها به طور تقریبی یکسان هستند، استفاده از آن ها باید با استدلال باشد. با این حال فری فایر سلاح های کمتری دارد به طوری که کل کلاس DMR در بازی PUBG Mobile در بخش AR گنجانده می شود. منحصر به فرد ترین جنبه سیستم تسلیحاتی در فری فایر، نارنجک های Gloo است- می توانید با استفاده از آن ها از خودتان دفاع کنید. این کار باعث می شود در فری فایر راحت تر حرکت کنید، زیرا با این کار شما می توانید جلوی دید اسنایپرها را بگیرید.

رفتن از بازی پابجی موبایل به بازی فری فایر: تفاوت های اساسی بازی PUBG Mobile و بازی Garena Free Fire

رفتن از بازی PUBG Mobile به بازی فری فایر: فری فایر به سیستم پردازشگر ضعیف تری احتیاج دارد.

با بازی Garena Free Fire شما به سیستم قوی نیازی ندارید، زیرا بازی به طور تقریبی با سیستم پابجی موبایل لایت سازگار می باشد، اگر شما بتوانید با پابجی موبایل معمولی روی تلفن هوشمند خود بازی کنید، به احتمال زیاد با بازی Garena Free Fire بسیار راحت تر عمل خواهد کرد.

برای دریافت و مشاهده مطالب کاربردی و آموزشی شما می توانید به بخش آموزش بازی در سایت ایموجو مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.